Polecam

środa, 29 stycznia 2014

01CYBATON SA - Ciekawe poziomy cenowe




O spółce pisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/01%20CYBATON

Wszystkie spółki w etykietach po prawej.

Po poprzednim wpisie walor nadal szedł w górę od 2 zł aż do mniej więcej 3,88.

Teraz jest korekta, ale moim zdaniem walor nie traci potencjału na 2014 r. 

Cena dziś na zamknięciu wyniosła 2,69. Zauważmy, że spadek o 3,24 % odbył się za pomocą 5.357 sztuk. Popyt odpuszcza, pozwala zejść z ceny, ale w każdej chwili może zacząć naciskać.

Ja obecne poziomy uważam za atrakcyjne cenowo, ale to tylko moja opinia. Nie spodziewam się spadku poniżej 2 zł. Spółka jest nadal niedowartościowana, akcji w obrocie jest niewiele i liczę , że w tym roku te wspominane 8 zł tu osiągniemy/bardzo się do nich zbliżymy/lub je pokonamy.

Na tej spółce korekta po prostu musiała nastąpić, to jest zdrowy objaw. Nie wiadomo czy po kolejnej fali wzrostowej ( o ile nastąpi ) kiedykolwiek 01CYBATON  zejdzie na takie poziomy jakie mamy obecnie. Można czekać na niższą cenę, niech każdy robi co uważa za słuszne, ale nie powinno być zdziwienia gdy znów ruszymy.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl




17 komentarzy:

  1. Co myślisz o PGNiG bo mam całkiem sporą sumę i nie wiem co robić kompletnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłem po 5,35 za akcje i trzymam. Na szczęście nie mam tego dużo ale zawsze. Gorzej, że władowałem się w Arctic Paper, które leci ostro w dół. Mam stratę ponad 20%. Trudno. Inna sprawa co to znaczy "mam dużo" lub "mam mało"? Kwestia indywidualna.

      Usuń
  2. Ja bym teraz nie sprzedawał. Ale decyduj sam, ludzie panikują, wiele walorów może nadal tracić. Wątpię, że spadnie poniżej 4 a kiedyś prawdopodobnie będzie wyżej niż obecnie. Ale decyduj sam to tylko moja opinia. Mogę się mylić nie jestem doradcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Autorze,

      Spółke EFH możesz przeswietlic? Dzięki.

      Pozdrawiam,
      Robi

      Usuń
    2. EFH moim zdaniem ma bardzo duży potencjał wzrostów, ale wciąż niesie ze sobą ryzyko, to taka spółka jakie lubię. Wątpię w to, ze tak długa gra jest nadaremne, no, ale o ryzyku tu trzeba pamiętać. Bardzo niedowartościowana, mimo tego, że już trochę odrobiła, to co się stało po resplicie było mistrzowskim zagraniem, choć niejednego pewnie przyprawiło o ból głowy.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze w ubieglym tygodniu rozwazalem sprzedaz,a tu prosze piekny wzrost. Ciekawe czy to bedzie jednodniowe podbicie czy kierujemy sie w strone ceny nominalnej ;) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Są ważne informacje ws. danej spółki. Będzie dobrze:) Tak myślę.

    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/index/news/info/572543,01cyberaton-sa-zarzad-informuje--ze-uzyskal-odpowiedz-zus-na-wniosek-spolki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne niusy.

    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/index/news/info/573991,01cyberaton-sa-informacja-nadzwyczajna-zarzadu-spolki-dotyczaca-raportu-za-iv-kwartal-2013r.

    OdpowiedzUsuń
  7. Autorze, miałbyś chwilę wrzucić update co do 01Cyberaton? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich oczach nic się nie zmienia. Dobra spółka

      Usuń
  8. Ja dokupiłem po 3,45 jak zeszło. Zobaczymy jak wyciągnie ku górze. Wierzę, że tak będzie. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Autorze, jak tera postrzegasz 01C?

    OdpowiedzUsuń
  10. Spójrzcie na wykres... za dwa dni raport kwartalny, spółka spłaciła wszystkie zobowiązania wobec ZUS i Państwa... Obstawiam 8 zł w czasie szybszym niż myślę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Autorze, jak postrzegasz teraz 01C? Poniżej super info odnośnie realizacji etapu instalacji fotowoltaicznych:
    http://www.01cyberaton.eu/text.php?action=view&id=9957&cat=73

    Do ilu może dojść kurs w przeciągu roku?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.