Polecam

wtorek, 28 stycznia 2014

B3System SA - Kolejny raz na minimum ( dobra cena )




O spółce pisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/B3SYSTEM

Etykiety są po prawej stronie bloga.

Mamy powtórkę z rozrywki, kolejny raz w ciągu roku walor sięga minimów na 24 gr.

Póki co zawsze zapowiadało to wzrosty i robiliśmy takie "kółeczka" tam i z powrotem.

Teraz doszły jeszcze ciekawe informacje, dotyczące zawarcia umów kredytowych.

link ->   http://www.b3system.pl/pl/537-raport.html

Wszystkie informacje są na stronie spółki, kolejne znaczące umowy, ja tu widzę plusy a kurs ponownie w atrakcyjnej cenie...

http://www.b3system.pl/pl/2014-raporty.html

Jak dla mnie ta cena jest śmiesznie niska. 
Uważam, że 24-25 gr da zarobić w tym roku, można korzystać z chwilowych podbitek, ale w końcu kurs według mnie pójdzie powyżej 40 gr.

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.

zapraszam :

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

foto-coslychacwbiznesie.pl





5 komentarzy:

  1. Spółka w moich obserwowanych. Dała już sygnał kupna w interwale tygodniowym. Jest to bardzo mocny sygnał bardzo często wskazujący na rozpoczęcie próby zmiany trendu. Idealna byłaby sytuacja zejścia na poziom 22 groszy i powrót do 24groszy (fałszywe wybicie) taka sytuacja dała by mi potwierdzenie sygnału tygodniowego również w interwale dziennym. Zgadzam się z autorem co do potencjału czyli okolice 40 groszy. Ze względu na niska płynność należy skupować powoli, ale chyba już teraz i złożyć kilka zleceń w różnych cenach od 23 do 25 groszy. Tak kupowałem msx i się udało :)
    Pozdrawiam
    Maciej

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pierwsze ruchy rozpoczęte

    OdpowiedzUsuń
  3. Procentowo przemieliło się bardzo dużo akcji, zobaczymy czy będą informacje o zmianach zaangażowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdziwię się jak pójdzie na + 50 gr w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.