Polecam

poniedziałek, 27 stycznia 2014

DSS możliwe wzrosty po korekcie




O spółce pisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/2014/01/dolnoslaskie-surowce-skalne-sa.html

Wpisy na temat spółek łatwo znaleźć dzięki etykietom po prawej stronie.

Po szalonym wybiciu związanym z porozumieniem z Covec kurs jednak się cofnął. Uważam, że jest to zdrowy objaw zamykania luk.

ObecniE walor jest pomiędzy 1,21 a 1,24

Moim zdaniem jest to niezła cena i spodziewam się, że wzrosty na DSS znów się rozpoczną.

Wiele osób kupiło ostatnio dużo wyżej i według mnie sprzedawanie teraz nie byłoby rozsądne, ale to tylko moje zdanie. 

Nadal uważam, że celem dla tej spółki będą poziomy powyżej 1,50.

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.


foto-coslychacwbiznesie.pl


1 komentarz:

  1. Witam serdecznie autora:)Mam pytanko czy możliwa jest przez Ciebie analiza spółki z New Connect pod nazwą węglopex...Pytam bo ostatnio ciekawe informacje płynna ze spółki związane z handlem paliwami...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.