Polecam

piątek, 24 stycznia 2014

Forever Entertainment SA ( FOR ) - MOŻLIWE WZROSTY





Spółka z New Connect

Strona :
http://forever-entertainment.com/pl/Aktualnosci

Mimo, że w ubieglym roku kurs po drastycznych spadkach sięgnął nawet 8 gr to obecna cena 29 gr - 30 gr i tak może być atrakcyjna.

Walor od lipca do września 2013 r. sporo urósł i wydaje mi się, że teraz jest korekta tych wzrostów i biorąc pod uwagę rok 2014 to Foreveren może dać zarobić.

Gra Violett została wydana i dziś pojawiło się kolejne ciekawe info.

"Zarząd Forever Entertainment S.A. informuje, że dnia 23.01.2014 do Spółki wpłynęła umowa dystrybucyjna podpisana z firmą JustAdventure LLC Inc (JA) z siedzibą w U.S.A, Canton, na mocy której JA zobowiązuje się do dystrybucji w swoich kanałach sprzedażowych gry Violett na komputery PC oraz na komputery MAC. Umowa została podpisana na 3 lata. Zawarcie umowy ma na celu zintensyfikowanie sprzedaży gry Violett oraz zwiększenie ilości kanałów dystrybucyjnych Spółki. "

Kapitalizacja obecnie to nadal jedynie 2,3 mln zł.
Jest niewiele akcji, bo 8,5 mln sztuk.
Free Float wynosi - 65,73 %

Mimo, że spółka póki co nie wykazuje zysków, to ten rok może być przełomowy, wszystko zależy od takie jakie branie będą miały wydane gry :
 Violett.
 Sparkle 2 Evo

Tu są produkty - http://forever-entertainment.com/pl/Nasze-Produkty

Patrząc się na wykres od 2011 r. widzimy, jaką zapaść przeżył kurs.

Ja osobiście wątpię w powrót na minima, prędzej spodziewam się odbicia w górę do 50 gr. a później wyżej.

Obecna cena może i nie jest dnem korekty, ale nie będąc wróżką tak naprawdę nie wiemy, od ilu może zacząć się wzrost, który wydaje się być prędzej czy później nieunikniony, chyba, że gry okazałyby się katastrofą, ale w to nie bardzo wierzę.

Także pomimo sporego wzrostu w roku ubiegłym, również i w 2014 r. ta mała spółka może dać zarobić.

Jak dla mnie 29-30 gr jest ceną interesującą a jeśli spadnie niżej to tym bardziej.

Cena nominalna to 40 gr.


PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl

1 komentarz:

  1. Niestety słabe wyniki rozczarowały. Sam oddałem po 39 gr, dziś już jest 27 gr sądzę, że będzie niżej i sam kupię ponownie. Mimo wszystko wierzę w walor, wyniki za I kwartał z pewnością będą lepsze bo kilka gier wyszło.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.