Polecam

środa, 22 stycznia 2014

IDMSA DALEJ ŁADNIE IDZIE




O spółce pisałem kilkukrotnie :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/IDMSA

Na IDM popyt się nie poddaje.

W ostatnim moim wpisie wspominałem, że 10 gr które zostało pokonane będzie mocnym wsparciem i jest. Także kupujący znowu ruszyli do gry.

Jesteśmy pomiędzy 12 a 13 gr, wolumen to ponad 17,3 mln sztuk niektórzy już kupują po 13.

O spółce wspominałem przy 8 groszach.

Dziś ci co realizują zyski mogą być zadowoleni, niektórzy pewnie jeszcze poczekają na wyższe poziomy, nie mówię, że one nie nadejdą, ale oczywiście kupujący dużo niżej są w o wiele lepszej sytuacji.

Kolejny raz widać moc prostej zasady, pewności własnych inwestycji połączonej z cierpliwością.



PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl



8 komentarzy:

  1. Witam, co autor sądzi o spółce Work Service? Perspektywiczna, ekspansywna, ostatnio dokonała wielu przejęć w Europie Środkowo-Wschodniej. Prezes jest bardzo pewny sukcesu i optymistycznie nastawiony (wywiady w wersji tekstowej i wideo: http://www.doradca.tv/?s=Work+Service - jeśli Autor byłby zainteresowany). Finansowo nie wygląda źle, trzeba brać pod uwagę agresywny rozwój. Wycena trochę wysoka, wykres pnie się do góry od roku z niewielkimi korektami. Prognozy również są obiecujące: http://www.parkiet.com/artykul/9,1350706-Work-Service-celuje-w-2-mld-zl-w-2014-roku.html?p=1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już wywołano mnie do tablicy to pozwolę sobie powiedzieć dwa słowa o samej rozmowie z prezesem Work Serivce na Doradca.tv. Faktycznie polityka spółki jest niebywale agresywna, mają długoterminowe plany i ekspansję na rynki azjatyckie. Teraz robią selekcję krajów w Europie, przymierzają się powoli nawet do takich państw jak Indie. Powiem szczerze, ze chłopaki absolutnie nie mają kompleksów, chcą być międzynarodowym graczem i w długim terminie spółka jest mega perspektywiczna. Oczywiście trzeba trzymać rękę na pulsie cały czas, jak to w każdej trendowo mocnej spółce, ale w długim terminie jest w moim koszyku perełek. To jedna z tych firm, które nie chcą być tylko nr 1 w Polsce, chcą być w czołówce światowej. Finansowo wygląda to nieźle, ja trzymam kciuki.

      Usuń
  2. Teraz, po obecnej cenie spółka Work Service nie byłaby w kręgu mnie interesujących. Ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślałem, tutaj na blogu raczej mamy spółki przecenione, często zapomniane, lecz z perspektywą wzrostów, WSE wyłamuje się z tego klucza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niekiedy sam się wyłamuję z tego jak to nazwałeś klucza, ale tu bałbym się korekty bardzo ładnych wzrostów. Oczywiście, może rosnąć dalej, ale równie dobrze duża część mających akcje może realizować już duże zyski. Niekiedy dobrze jest się przyłączyć do pociągu, ale nie zawsze, patrząc się na wykres to nawet trend wzrostowy może się korygować w dół, no ale nie musi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z WSE warto co najmniej poczekać na raport, zobaczyć, jak zareaguje rynek. Dzięki za przedstawienie swojego spojrzenia.

      Usuń
  5. Witam, faktycznie IDMSA poszedł pięknie. Dziękuję za tę analizę. W dniu dzisiejszym pojawiała się bardzo ciekawa rekomendacja na MILKPOL. Jakie jest Pańskie zdanie?

    OdpowiedzUsuń
  6. MILKPOL - Żałuję że wcześniej nie obserwowałem tej spółki, tam można zrobić bardzo duże wzrosty. Niewiele akcji i może jeszcze nieźle pofrunąć w tym roku... W ostatnim raporcie jest nawet zysk :) Fanie to wygląda, ale nie byłem w temacie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.