Polecam

środa, 15 stycznia 2014

IDMSA MOCNO RUSZYŁO - Dobra inwestycja.



O tej spółce wspominałem aż 3 razy :
Wszystkie wpisy pod tą etykietą

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/IDMSA

Etykiety są po prawej stronie bloga

Najpierw było 8 gr.
Później 9 gr.

Dziś IDMSA kupowano już po 12 gr.

Obecnie widzę, że można wchodzić po 11. Jeśli się komuś uda po 10, które teraz może stać się silnym wsparciem to powinno być dobrze.

Wspominałem, że 10 gr. może być bronione i było. Jednak dziś popyt ruszył z kopyta.
Duży obrót, ponad 20 mln sztuk do tej pory. Uważam, że to nie jest koniec wzrostów na IDMSA w 2014 r. Wspominam o tym, że patrzę się przynajmniej średnio-terminowo, bo niektórzy mają problemy ze zrozumieniem słowa pisanego. Wyraźnie na tytułowej stronie bloga jest napisane i powtarzane pod każdym wpisem, że inwestycja wymaga czasu. Przez zadawane codziennie pytania o pierdoły została włączona moderacja komentarzy i będę odpowiadał tylko na te komentarze na które uznam, że warto. To tylko blog, moje przemyślenia, doceńcie to, że ktoś coś robi mimo, że nie musi. Jeśli ktoś nie chce tu zaglądać niech nie zagląda.

Jeśli uda się zyskiwać szybciej to super, ale ja zawsze zakładam, że będą to minimum miesiące.
Liczę, że w tym kwartale IDM wejdzie na 15 gr. , ale pożyjemy, zobaczymy. Według mnie spółka nadal jest niedowartościowana.

zapraszam:
https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl








8 komentarzy:

  1. Giełda jest dla cierpliwych. Cenne spostrzeżenia, trafne komentarze. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Komentarze na jakimś poziomie będę dodawał, odpisywał. Często po jakimś czasie bo nie zawsze jestem, więc proszę się nie martwić, że komentarz nie wszedł. Chyba, że jest na poziomie przedszkolaka to takie nie będą publikowane. Dzięki za docenienie i też pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. IDM - bawiłem sie z tą spółka niedawno i zbytnia chciwość troche nosa mi utarła, ale wyszedłem na plus, minimalny ale zawsze wiecej niz inflacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bawiłem sie z ta spółka niedawno. Przegapiłem dobry strzał ale i tak wyszedłem na minimalny +.

    OdpowiedzUsuń
  5. :)

    Oj Petrolinvest znów to samo, ciekawe czy zejdzie do 16 gr, jak tak to dokupię znów pod 14 Luty... Ale strach z tym zostawać na dzień ogłoszenia, bo ciągle ta sama gierka. Chociaż z zakupów po 16 - 18 się dobrze i tak wychodzi.

    A IDM moim zdaniem jest naprawdę godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzien dobry,
    dlaczego uwaza pan, ze ta spółka bylaby dobra lokata kapitału ?

    spółka od 2011 roku generuje straty, przynajmniej oficjalnie. by jakos wyciagnac sie z dołka postanowli dodrukowac akcji 2 razy wiecej niz ich bylo wczesniej.

    prosilbym o podanie jakichs faktow, ze rzeczywiscie przyszlosc społki bedzie rysowala sie bardziej optymistycznie niz ostatnie 2lata.

    pozdrawiam,
    wierny czytacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra inwestycja, ponieważ można było kupić po 7-8 gr. Dobra inwestycja to taka, która daje zarabiać. Ten blog nie służy namawianiu na dane walory, jest miejscem przemyśleń autora i z pewnością pokazuje moc konsekwencji, cierpliwości, realizowania planu.

    Proszę czytać wszystkie wpisy o IDMSA od początku, etykiety są po prawej. Samemu analizować wykresy oraz raporty, zainteresować się co posiada IDM w jakim jest sektorze, kto kupuje akcje, dojść do wniosków jaki ma potencjał itd.

    Jeden dojdzie do tego, ze jest to słaba spółka, ja doszedłem do tego, że da zarobić i jak widać od pierwszego wpisu mając ten walor jest się na plusie.

    Co będzie dalej ? Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, dziękuję za prowadzonego bloga i trafność analiz.
    Co pan sądzi teraz odnośnie IDMSA? Spółka się zatrzymała...ostatnio zadziwiająco małe obroty. Z jednej strony plus że mało kto chce sprzedawać po 0.10 z drugiej strony nikt nie chce kupować po 0.11 -> i mamy swoisty PAT.

    Prosiłbym komentarz odnośnie HAWE -> sam mało co lubię tę spółkę bo ciężko tam cokolwiek przewidzieć, ale ostatnie sesje to ciągły ruch zwyżkowy i zwiększone obroty, może więc warto??

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.