Polecam

wtorek, 14 stycznia 2014

MIDAS niebawem powinien zacząć kontynuować wzrosty.




Wszystkie wpisy dotyczące Midasa są pod tą etykietą ( prawa strona z naszej perspektywy )

Zacznijmy od tego, że warto spojrzeć na wykres...Myślę, że można znaleźć tam coś ciekawego.

Gdy zacząłem pisać o Midasie był pomiędzy 64-65 gr.

W drugim wpisie 69 gr. pomimo wcześniejszych spadków aż do 58 gr.

Dziś jesteśmy pomiędzy 69 gr a 70 gr.

To zatrzymanie się waloru na jednym pułapie było rzeczą na którą liczyłem. Uważam, że nadchodzi pora kontynuacji wzrostów być może już dziś lub w ciągu kilku sesji i pójścia w kierunku 72-73 a następnie 78-80 gr. 

Moim zdaniem cena nadal jest atrakcyjna i spółka powinna dać zarobić w 2014 r. Uważam, że Midas spokojnie wyjdzie powyżej 1 zł. 

Solidny walor, który może nie będzie rósł spektakularnie po 30 %, ale powinien iść stabilnie do góry.

zapraszam :

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl





4 komentarze:

  1. Nie wiem co tam kombinują. Odbiło pod dofinansowanie i dalej kiepsko jest, nie jestem przekonany do Power Price.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety ukisiłem kasę w mBanku i BZWBK i czekam aż trochę urosną, ażeby sprzedać przy małej stracie i mieć środki na inne spółki. Szkoda, że nie trafiłem na tą stronę wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię Banku Zachodniego, bo mają kiepską ofertę maklerską :) Założyłem sobie rachunek w Deutsche Bank więc.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.