Polecam

wtorek, 7 stycznia 2014

MIDAS SA część druga .




O spółce pisałem :


Podtrzymuję, że jest to dobra inwestycja na 2014 r.
Dziś mimo spadków na GPW walor się wybronił, co też jest pozytywnym sygnałem. O Midasie pisałem pomiędzy 64-65 gr. 

Kurs spadł jeszcze niżej aż do 58 gr, ale już teraz mamy 69 gr. Spokój, cierpliwość, te cechy często popłacają. Co nagle to po diable. Moim zdaniem wchodząc w spółki trzeba być gotowym na oczekiwanie, kto nie ma czasu i cierpliwości lepiej niech da sobie spokój z giełdą.

Teraz tak jak przy spółce Plaza Centers polecam i tu spojrzeć na wykres. Być może zobaczycie tam coś ciekawego. Ja widzę .

Moim zdanie walor w tym roku osiągnie dużo wyższe poziomy niż obecne i nawet 69 gr uważam za okazję do kupna, ale nikogo nie namawiam. 


PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.


foto-coslychacwbiznesie.pl

1 komentarz:

  1. Na Midasie zawsze można było zarobić jak był Karkosika. Sam kupowałem przy dużych wzrostach i jeszcze sporo zarabiałem. Teraz nie jest to takie pewne, ale zgadzam się, że spółka dojdzie 1 złotego a i wyżej jest możliwe, ale nie będzie to błyskotliwy rajd.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.