Polecam

środa, 22 stycznia 2014

MIDAS SA - TAK JAK PISAŁEM - IDZIE W GÓRĘ




Kilkukrotnie wspominałem o Midasie.
Wszystko jest pod tym linkiem w etykietach :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/MIDAS

Etykiety są po prawej stronie bloga.

Była konsolidacja i jest wybicie.

Poszło już ponad 3,8 mln akcji, można kupować po 73 gr, jeśli ktoś nie chciał po 64-65 gr, albo jeszcze niżej, gdy kurs poszukał dna czy po 69 ostatnio.

Ja uważam, że Midas ma potencjał wzrostowy na 2014 r.

ING widzę, że zaleca kupuj. Można było brać wcześniej, ale nie jest jeszcze za późno, jeśli ktoś ma trochę cierpliwości. 
To może nie być spółka dla narwańców, codziennie szalejących, że nie mają pionowego wzrostu.


PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.