Polecam

wtorek, 7 stycznia 2014

Mostostal Export SA - Rada Nadzorcza kupuje ?



Tej spółce poświęciłem dużo uwagi.

http://gpwinwestycje.blogspot.com/2013/12/mostostal-export-sa.html

Od początku ostrzegałem przed ryzykiem i wspominałem o potencjale tego waloru.

                MSX od mojego pierwszego wpisu zaliczył niezłe lanie ale powrócił do gry. Teraz jesteśmy pomiędzy 8-9 gr.  Pewnie nie jedna osoba nie wytrzymała ciśnienia na tej spółce. Wiele rzeczy nadal jest niejasnych, ale jak widzę, że członek rady nadzorczej kupuje akcje to jestem pozytywniej nastawiony. Czyżby wielkie marzenia spółki miały szansę się spełnić ? Myślę, ze tak.

"Zarząd "MOSTOSTAL-EXPORT" S.A. (dalej: "Spółka", "Emitent") informuje, że Spółka została powiadomiona przez Członka Rady Nadzorczej (dalej "Akcjonariusz") o nabyciu w dniu 3 stycznia 2014 roku na rynku regulowanym GPW 245.000 akcji Emitenta po średniej cenie 0,08 PLN"

Pewnie niektórzy powiedzą, że jest to podpucha, ale ja nie szukam teorii spiskowej. Widziałem tu mocną grę i przekazywanie akcji z rąk do rąk. Liczę, że w końcu wybijemy dużo powyżej 10 gr. Czy cierpliwość i nerwy ze stali się opłacą ? Zobaczymy trzeba czekać na konkretne informacje, ale zanim one nadejdą może być dużo wyżej lub niżej. Ryzyko jest nadal, ale według mnie szanse na happy end urosły.


PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.

zapraszam
https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

foto-coslychacwbiznesie.pl

11 komentarzy:

  1. Jaki dom maklerski byś polecił na początek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam musisz wybrać
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ranking-rachunkow-maklerskich-4-kwartal-2013-2961587.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami się to sprawdza jak np na spółce Nemex SA
    Też ciekawa spółka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarząd "MOSTOSTAL-EXPORT" S.A. (dalej: "Spółka", "Emitent") informuje, iż w dniu 10 stycznia 2014 roku do Spółki wpłynęło zawiadomienie od UNITED S.A. (dalej "Akcjonariusz"), iż w dniu 31 grudnia 2013 roku, Akcjonariusz nabył na podstawie umowy cywilnoprawnej 14.000.000 akcji Emitenta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego Polish Investment Fund sprzedał 14 mln akcji United Sa, w którym posiada 50 % ? Jakie to ma znaczenie dla Mostostalu ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Czy zmieniłeś zdanie o Mostalexporcie po ostatnich doniesieniach PulsuBiznesu dot. Tarantogi? Zabrzmiało to dość niepokojąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro United S.A ma te akcje to uważam, że nie ma tragedii.

    Tak naprawdę nie wiadomo co/kto się za Tarantogą kryje.

    Moim zdanie nie pozostaje nic innego jak czekanie na dalszy rozwój wypadków. Moim zdaniem ta spółka nadal może dać zarobić, ale póki co przypomina mi to chodzenie po omacku, jednak to, że United ma ładny pakiet mnie uspokaja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odpowiedź. United i mnie uspokaja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wreszcie odbijemy w okolice 14-15groszy za papier:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.