Polecam

wtorek, 7 stycznia 2014

Plaza Centers NV - Inwestycja okazała się sukcesem




Takie wstępne podsumowanie inwestycji w ten walor mogę zrobić już teraz. O spółce pisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/2013/12/plaza-centers-nv-bardzo-przeceniona.html

Wtedy mieliśmy 32-33 gr.

Dziś za walor trzeba płacić już + 50 gr.

Tamten wpis zaczynałem od wykresu, myślę, że każdy przy odrobinie chęci mógł tam coś ciekawego zapowiadającego wzrosty odnaleźć.

Czy warto trzymać dalej akcje Plazy ? Niech każdy decyduje sam, ja nie doradzam ludziom konkretnych momentów wyjścia, wejścia, piszę tylko własne przemyślenia.

Uważam, że powyżej 50 gr wzrosty mogą, ale nie muszą wyhamować, taka dynamika nie może się przecież utrzymywać, wiecznie, są ogromne wolumeny jak na tę spółkę. Jednakże Plaza Centers NV w 2014 może dać jeszcze sporo zarobić.

Trzeba obserwować notowania na giełdach zagranicznych, studiować wykres i samemu wyznaczać sobie potencjał wzrostu. Moim zdaniem on nie został jeszcze wyczerpany patrząc z perspektywy tego ile spółka była warta, czym się zajmuje i widząc postawę nią zarządzających, największych akcjonariuszy dbających też o swój interes.

Myślę jednak, że niejednego obecny zarobek już bardzo cieszy a jeśli ktoś kupił akcję za sprawą mojego wpisu ( choć jedna osoba ) to fajnie. Ryzyko było, ale się opłaciło.

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

foto-coslychacwbiznesie.pl

3 komentarze:

  1. Witam,

    Co myślisz o spółce Trakcja. Warto w nia teraz wejsc ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę powiedzieć tylko za siebie, ze po obecnej cenie nie jestem nią zainteresowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Autorze, jak uwazasz, do jakiego poziomu dojdzie korekta na Plaza. Czy moze juz jutro bedzie dobry moment na kupno ?

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.