Polecam

niedziela, 26 stycznia 2014

POLIMEX MOSTOSTAL - MOŻE BYĆ POZYTYWNIE.



Tej spółce poświęciłem wiele czasu, przeżywamy razem upadki i wzloty, nie opuściłem okrętu i dobrze zrobiłem.

Wszystkie wpisy dotyczące Polimexu pod tą etykietą ( etykiety są po prawej stronie )

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/POLIMEX%20MOSTOSTAL

Zaliczyliśmy spadek z 15 gr by być w pewnym momencie nawet na 10 gr.

Ostatnia sesja zakończyła się jednak na 14 gr.

Patrząc się na wykres roczny wygląda to wszystko pro-wzrostowo.

Mam nadzieję, że w kolejnych tygodniach przełamiemy w końcu 15 gr. które stanie się mocnym wsparciem i pójdziemy na 18-19 gr.

Spółce powinny pomóc dobre informacje, które można znaleźć na stronie spółki :

https://www.polimex-mostostal.pl/pl/relacje-inwestorskie/raporty-biezace/2014

Pozyskanie Gwarancji na budowę bloków w Opolu.

Zobaczymy co będzie się działo w tym tygodniu. Może trochę pobujać, żeby zostawić tych, którzy oczekują pionowego wzrostu. 
Póki co stalowe nerwy pomagają na Polimexie, niektórzy wysypywali się przy 10 gr. Ale każdy decyduje sam, ja jestem pozytywnie nastawiony do tej spółki. Uważam, że w końcu wyjdziemy powyżej 15, które nie będzie łatwe do przebicia, to jest ważny opór. Lecz jeśli już wyjdziemy ponad tę barierę, powinniśmy powyżej tego poziomu pozostać i piąć się na kolejne pułapy cenowe.

Chyba, że znów nas zaskoczą jakimiś złymi informacjami, ale liczę, że te najgorsze już się wyczerpały.



PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl





2 komentarze:

  1. Ma Autor jakieś zdanie o spółce Echo Investment? Niska wycena, dobre finanse, będą żniwa w deweloperce. Spółka wygląda zachęcająco na pierwszy rzut oka.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.