Polecam

środa, 29 stycznia 2014

POLNORD zbliża się do 10 zł - Jest dobrze.




O spółce pisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/POLNORD

Etykiety są po prawej.

Z Polnordem zaczynałem wpisy od 8,60

Teraz podczas sesji widzę nawet 9,80 a było już chwilowo 9,95 

Nadal jednak uważam, że w tym roku za ten walor będzie trzeba zapłacić grubo powyżej 10 zł. Oczywiście po drodze będą wzrosty i spadki. Być może w ciągu tygodnia przebijemy 10 zł, ale czy tak będzie nie jest to dla mnie ważne, zdaję sobie sprawę, że trzeba realizować plany. 

Pierwszy wpis na temat Polnordu był 1 Stycznia. Dziś 29 Stycznia jest ładny plusik i to co jest najlepsze, mając cierpliwość, według mnie można liczyć na więcej....

Było 8,60 później 9,39 a dziś 9,80 i mimo, że buja to jest dobrze. Spółka wychodzi na prostą.


PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl




1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.