Polecam

niedziela, 12 stycznia 2014

Polnord SA powinien wyjść powyżej 10 zł




O Polnordzie pisałem :


Przypominam, że po prawej stronie dodałem etykiety, gdzie widać wszystkie opisane spółki. Klikając na wybraną pod jednym linkiem znajdziecie wszystkie wpisy  dotyczące danego waloru.

Ostatnio Polnord był po 8zł 60 gr.
Spodziewałem się wzrostów i spółka sobie powoli idzie w kierunku 10 zł. Ostatnia sesja zakończyła się na 9 zł 39 gr, mieliśmy ponad 7% wzrostu.

Tak jak pisałem, emisja akcji miała przecież na celu pomóc spółce. 

Tutaj mamy linki do ostatnich dobrych wiadomości :

oraz


Obniżenie zadłużenia oraz wręcz skokowy wzrost liczby wydanych lokali. W czwartym kwartale Polnord wydał o wiele więcej mieszkań niż w trzech pierwszych.

Ja uważam, ze w perspektywie rocznej nadal jest bardzo tanio. Cena/WK to nadal tylko 0,21 a Polnord wychodzi na prostą. Spodziewam się, że w styczniu będziemy już przy 10 zł.

Spółka moim zdanie wciąż jest niedowartościowana a jej potencjał dzięki dobrym informacjom jeszcze rośnie. Od pierwszego wpisu już jest zysk, powinno być jeszcze lepiej.

zapraszam :

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.