Polecam

wtorek, 14 stycznia 2014

Sadovaya Group SA idzie w górę. Dobry miesiąc na tej spółce.




Sadovaya mnie nie zawodzi. O spółce pisałem dwukrotnie i dwukrotnie odbiła od ponad 50 gr .
Wszystkie wpisy ( z etykiet po prawej ) na jej temat :

Za pierwszym razem była po 53, urosła i wróciła.
Drugi wpis to 55 gr.

Dziś można było sprzedać nawet po 69 gr przy 15 % wzroście, lub czekać na dalszy przebieg wydarzeń, będąc na wirtualnym plusie, mając bufor bezpieczeństwa.

Wspominałem, że tym razem może pójść dalej i nie wrócić na tak atrakcyjne ceny po jakich była wcześniej. Przez ten miesiąc z małym hakiem można tu było zarobić.

Czy to koniec wzrostów ? Możliwe, że nie i z korektami będziemy szli na 1 zł. 
Wiem, że niektórzy myślą, że wzrost to jest codziennie po + 30 % a korekta oznacza bankructwo, ale to nie jest mój problem. 

Sadovaya zachowywała się bardzo czytelnie, te dwa wybicia można było przewidzieć. Przy odrobinie cierpliwości można było coś zyskać. 

Dziś przeszło blisko 0,5 mln sztuk za ponad 321 tys. zł, jak na ten walor to był wzrost na sporych obrotach.

Ostatecznie sesja zakończyła się na + 13,33 % czyli 68 gr.

zapraszam :


PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.