Polecam

czwartek, 9 stycznia 2014

Wasko już powoli zarabia





Kolejny raz wystarczyła odrobina cierpliwości.

O Wasko wspominałem :


http://gpwinwestycje.blogspot.com/2014/01/wasko-sa-podtrzymuje-ze-warto-miec-ten.html

Wtedy było po 2 zł 42 gr i mimo, że okazało się, że walor zszedł jeszcze niżej to obecny kurs waha się pomiędzy 2 zł 49 gr a 2 zł 52 gr.

Warto było dokupić poniżej 2,42 i teraz już jesteśmy do przodu.

Wydaje mi się, że to nie jest koniec wzrostów na wykresie 3 miesięcznym można zobaczyć ciekawe rzeczy. Teraz być może utrzymamy się na  poziomie 2,50 -2,60 a później liczę na dalsze zwyżki waloru i szukanie nowych szczytów.

Plusem tej spółki jest praktycznie brak dużych zagrożeń, zapaści, dla mnie te akcje są bezpieczne.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.


foto-coslychacwbiznesie.pl








2 komentarze:

  1. Akurat napisałem i poszło w dół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nie ze mną te numery, będzie dobrze - tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.