Polecam

wtorek, 21 stycznia 2014

ZREMB-CHOJNICE SA - możliwe wzrosty.



Kolejna ciekawa spółka.
Strona internetowa :

http://www.zremb-ch.com.pl/pl/

Cena 40 gr wydaje się być atrakcyjną. 
Mamy nową informację, że Prezes objął za gotówkę 812 tys akcji serii F3, których cena emisyjna wynosiła 50 gr.

Obecnie jesteśmy na 41 gr.
Cena/WK to 0,65

Od lutego 2013, kiedy to kurs dynamicznie urósł z 27 gr utrzymuje się w pewnym przedziale cenowym, jest konsolidacja, która może zakończyć się wzrostami.

Szczególnie widać to w okresie od listopada do dziś.

Zremb ma nowe umowy, kapitalizację nieco ponad 15 mln zł i może dać zarobić. Prezes wyłożył niezłą kwotę na akcje droższe niż obecnie to też daje do myślenia.

Myślę, że teraz droga na ponad 50 gr jest otwarta.

Co ważne spółka w ostatnich wynikach pokazała zysk.


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

foto-coslychacwbiznesie.pl


PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAKŁADAM ŻE KAŻDA INWESTYCJA MOŻE STAĆ SIĘ ŚREDNIO LUB DŁUGOTERMINOWĄ.


5 komentarzy:

  1. No to posypały się kolejne informacje i kurs idzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ZREMB w swoim portfelu już dość długo i okazuje się, że to jednak dość niewdzięczny walor do inwestowania. Autorze, czy podtrzymujesz swoje zdanie, że możliwe są wzrosty?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdania nie zmieniam, ale ja nie jestem wyrocznią mogę się mylić. Uważam jednak, że w 2014 ten walor będzie jeszcze sporo wyżej niż obecnie. Pisałem o nim zaledwie 2 tygodnie temu. Sam osobiście na niektórych spółkach czekałem czy czekam na realizacje planu ponad rok. Cierpliwość jest potrzebna, zawsze można sprzedać, decyzje są indywidualne, każdy musi je podejmować samemu. 2 tygodnie według mnie to nie jest nawet pstryknięcie palcami jeśli chodzi o GPW. Gdyby spółki tak szybko wybijały mielibyśmy samych miliarderów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam te akcje już parę miesięcy, mogłam sprzedać z niewielkim zyskiem, ale miałam nadzieję, że pójdą powyżej 50 gr, tak się nie stało, więc postanowiłam czekać. Teraz zobaczyłam na Twoim blogu, że też oceniasz je jako - z szansą na wybicie.
    Zawsze decyzję podejmujemy sami, choć możemy się przy tym kierować różnymi sugestiami/opiniami. Ale ostateczną decyzję każdy inwestor podejmuje sam i sam też ponosi konsekwencje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.