Polecam

niedziela, 23 lutego 2014

ABMSOLID - POBAWMY SIĘ BANKRUTEM




Spółki w upadłości to zawsze większa adrenalina.

Walor ma niezły rozrzut w ciągu roku od 10 gr do 1 zł.

W piątek skończyło się na 64 gr. ABM ładnie się ustawił na wsparciu i może iść na nowy szczyt powyżej 1 zł.

Nie zastanawiam się póki co nawet czy spółka przetrwa. Choć myślę, że tak.
Na dziś dzień zwyczajnie ma fajną strukturę. Po ewentualnym układzie nowe emisje mogą ciążyć na kursie. Tutaj scenariusz który ja widzę to wzrosty jeszcze przed ostatecznym werdyktem.

Z likwidacyjnej do układowej, więc starają się i mogą mieć porozumienie.

Niewiele akcji, niski free float czyli ktoś może chcieć pompować nawet aby wyjść.

Dobry walor do grania a mi podoba się piątkowe zakończenie.

Do tego doszły nowe umowy, jedna za drugą przy których kapitalizacja lekko ponad 5 mln wygląda śmiesznie.

Nie zdziwi mnie powyżej 2 zł w marcu

ABM rośnie zdrowo. Każde wybicie przeżywa dokładny przegląd korektą kursu wstecz, aby ograć więcej poziomów. Moim zdaniem to świadczy o tym, że jeśli teraz walor wyjdzie ponad 1 zł , to już niżej nie wróci, przez rok zbierano wszystko do złotówki, dbając by kto chciał sprzedać - sprzedał, kurs łapał to co atrakcyjne. To jest dobra roczna podstawa pod agresywniejszy wzrost lub ogólnie pod wzrost.

ABMSOLID na 5 letnim wygląda mi na spółkę gdzie ewidentnie korzystano z niskich poziomów, zachowuje się jak walor pewny swej przyszłości.

Prezes ma dużo akcji  i uważam, że gdyby miał uciekać już by to robił.
Spółka żyje, działa, rozmawia z wierzycielami, ma plan ich zaspokojenia za akcje po dobrej cenie, więc teraz im wyżej tym lepiej dla wierzyciela, bo akcje mogą okazać się od razu dobrą inwestycją.

Możliwość zysku na walorze na pewno jest argumentem za dogadaniem się.

Wątpię jednak, że powyżej 1 zł zbliżając się do być albo nie być spółki rozgrywający będzie odwiedzał każdy grosik i czekał na akcje. Teraz jest zbieranie to powoli i jak najtaniej, bo przy tej ilości akcji to łatwo wylecieć w kosmos.

Jak na razie duży akcjonariat nie myśli o oddawaniu akcji. Albo wierzą w układ, albo dopiero przyjdzie pora na wychodzenie, tylko najpierw trzeba napompować solidny wzrost, nie łatwo od tak wyrzucić wszystkie akcje, dlatego wątpię, by Prezes uciekał.

Tak czy inaczej nie wierzę, że ABM nie da dobrze zarobić nawet do końca postępowania. Tu można zarobić i wyjść nie biorąc presji bankructwa.

Od 10 gr do 1 zł wykres jest wręcz piękny. Na takiej spółce tak rozsądnie, cierpliwie zbierając rozegrać rok to też sztuka.

Znając życie i widząc w obrocie niecałe 2 mln akcji sądzę, że jeszcze ktoś tu zrobi pionowy wzrost, oby jak najdalej.

Kiedyś często byłem na bankrutach, lecz teraz jeśli są walory bezpieczniejsze i z nie mniejszym potencjałem to wybieram je.

ABMSOLID za wiele miejsca nie ma pewnie już rano każda osoba dźwignie kurs. Ja jednak zostaję przy Mewie i Oilu, chociaż jutro góra wydaje się być pewna.

Jak ktoś lubi adrenalinę może czekać aż do końca upadłości, z tą ilością akcji może być x 10 od teraz. Ja jednak nie mam ochoty być od kogoś tam teraz zależnym. Kiedyś bankruty były super, bo tylko one mi rosły :D Teraz mógłbym wejść, ale darowałbym sobie czekanie za rozstrzygnięcie, chyba, że za grosze.

ABMSOLID jak dla mnie ma 80% szans na układ.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.JA PREZENTUJĘ SWOJE OPINIE.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI A SĄ TYLKO SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAKŁADAM ŻE ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE, PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl




1 komentarz:

  1. Program naprawczy w drodze.
    http://www.attrader.pl/pl/akcje/ABMSOLID/komunikat/ESPI/program-naprawczy-lista-alertow,20150119_105302_0000027683

    Zobaczymy jak to wyjdzie wszystko w praktyce.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.