Polecam

wtorek, 25 lutego 2014

Agroliga SA





Spółka z New Connect

Często pytacie się co o niej sądzę. W skrócie odpowiem, że to może być świetna inwestycja.

Akcji jest bardzo mało, co może powodować dynamiczne zmiany.

Kapitalizacja w okolicach 49 mln zł według mnie nie oddaje rzeczywistej wartości spółki.

Agroliga przynosi zyski a w dodatku ciągle je zwiększa.

3,6 mln Euro zysku i dynamiczny rozwój według mnie same w sobie są odpowiedzią na to, że ta spółka jest dużo więcej warta niż obecne 25 zł 30 gr jakie widzę.

Nie zdziwię się jeśli w tym roku kalendarzowym walor wyjdzie powyżej 100 zł.

Mała ilość akcji może spowodować dosłownie eksplozje.


Na pewno zmieniałby to jakaś emisja i tu jest ryzyko na które ja bym uważał.

Władze spółki przeprowadziły split, który według mnie jest dobry, bo zwiększa płynność..
Jeśli zrobią emisję to przyszłość kursu może zależeć od jej wielkości i ceny emisyjnej.

Także, w chwili obecnej spółka jest niedowartościowana.
Jednak przyszły kurs akcji Agroligi zależy od tego czy będą emitować nowe akcje, ile ich będzie i po jakich cenach.

Na dziś dzień przy 1 537 800 szt. według mnie powinno być przynajmniej 100 zł za akcję.

Jeśli będzie dodruk to będzie trzeba sobie samemu wszystko przemyśleć. Są różne emisje, niektóre zostają wchłonięte i nie krzywdzą kursu, inne go zabijają. Mam nadzieję , że władze Agroligi jeśli już będą emitować to z myślą też o inwestorach indywidualnych, pamiętając na jakich poziomach handlowano.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.JA PREZENTUJĘ SWOJE OPINIE.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI A SĄ TYLKO SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAKŁADAM ŻE ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE, PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl


7 komentarzy:

  1. Proponuję New World. Dziś ładnie skupowali w granicach 1,60 - 1,80zł. Jak kurs uwolnią to będzie podobna sytuacja jak na Plazie, zaś poziom przewiduje 2,7 - 3,0zł.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zakładka odnośnie tego waloru

      Usuń
  2. Dzięki za mała analizę.
    Ja siedzę na Agrolidze od 2012 i kupowałem po 63 przed splitem. A jeżeli chodzi o emisję to będzie jej tylko tyle, co by właściciele (większościowi) nie utracili kontroli. Bo jest to ich spółka, którą tworzyli od lat 90. Więc na pewno jej tak nie oddadzą.
    Jeszcze nadmienię, że w ostatnich latach zysk na akcję był:
    2013 - 9,8 PLN
    2012 - mniej więcej (uwzględniam split) 8,46 PLN
    Na tle spółek rolniczych UKR wygląda nad wyraz dobrze. A kontakt ze spółką jest bardzo dobry. Nie raz kontaktowałem się mailowo i zawsze odpisali. Co rzadkie jest na niektórych spółkach z GPW, a co dopiero mówić o NC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agroliga bardzo dobra spolka zgodze sie z Toba, bedzie latac jeszcze po 100zeta jesli chociaz utrzyma swoje zyski, ma b. niskie c/z wiec jest skazana na znaczny wzrost, wypatrzylem ja juz jak kosztowala 40zl przed resplitem juz wtedy myslalem ze pojdzie na 1000zl a poszla jedynie na 150zl, lecz i tak jej nie kupilem tylko z 1wzgledu - sadzilem ze bedzie rosla bardzo powoli, bo to spolka zagraniczna, a polskie spolkie z reguly szybciej, dlatego wybieralem inne spolki ktore dadza mi rownie duzy jak nie wiekszy zysk w krotszym czasie.. ale Agroliga i tak jeszcze sporo wzrosnie - dobra spolka dla lubiacych trzymac akcje dluzej nic przy tym nie robiac..

    http://spolkigrahama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    MIT - sygnał kupna w interwale 4h na zwiększonym volumenie, dla mniej agresywnych graczy można poczekać na potwierdzenie w interwale dziennym. Dla zwolenników klasycznej analizy technicznej mamy duży trójkąt konsolidujący po dynamicznych wzrostach od kwietnia zeszłego roku. Wybicie z trójkąta daje zasięg do około 84groszy. Nie wykluczony jest atak na 1PLN, czyli maximum z lutego 2012. Jeżeli to nam przebije to mamy zamknięty spodek z zasięgiem nawet 1,8PLN - ale to już śpiew przyszłości, najpierw musimy wybić się z trójkąta. Obowiązkowy STOP poniżej ostatnich minimów czyli gdzieś pomiędzy 55-56groszy.

    Pozdrawiam
    Maciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się z Tobą i jeśli miałbym to kupować to właśnie na 57 - 58 gr.

      Niestety nie stać mnie teraz na nowe walory :)

      Usuń
  5. piszac resplit mialem na mysli split - drobna pomylka pisarska..

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.