Polecam

czwartek, 6 lutego 2014

B3System SA - Blisko 100 % od ostatniego wpisu.




O spółce pisałem dwukrotnie :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/B3SYSTEM

Ceny 24-25 gr zawsze zapowiadały wybicia.

Ostatnio ( 28 stycznia ) wspominałem, że według mnie w końcu kurs może pójść powyżej 40 gr.

Dziś widzieliśmy nawet 48 gr. To daje niedużo poniżej 100 % wzrostu, odliczając prowizje i zakładając że mało kto zakupił po 24 i sprzedał po 48.

Nie ma co się dziwić, że niektórzy wychodzą już z waloru, ale kto go ciągle kupuje ? To mnie bardzo zastanawia.

W obrocie jest jedynie 14 155 938 szt akcji.

Wolumeny są kosmiczne, dziś podczas sesji już mamy ponad 3,16 mln...

Cena jaką widzę to 46 gr przy wzroście o 9,52 %.

Uważam, że powinny w końcu posypać się jakieś informacje dotyczące przekraczania progów. W ostatnim czasie ilości jakie na tej małej spółce się przemieliły są ogromne.

Ryzyko oczywiście wzrosło. Jest co realizować, ale jeśli podano by pozytywne komunikaty o tym, że ktoś się w spółkę angażuje, możemy iść dalej w górę do 60 gr.

Równie dobrze bez żadnych informacji może nastąpić spadek do 40 gr.

Nie wiem czy nadal warto tu wchodzić czy nie, nie będę doradzał, ja wspominałem o spółce przy 24-25 gr i cieszy mnie to jak pięknie urosła i jeśli ktoś na niej zarobił.

Czekam czy pojawi się jakiś nowy duży akcjonariusz w walorze.

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.

zapraszam :

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

foto-coslychacwbiznesie.pl


19 komentarzy:

  1. dzięki za wpis... dzięki niemu wszedłem po 0,26. Na razie nie zamierzam wychodzić. Coś mi się wydaje, że tu się dopiero zacznie dziać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za analizę b3s... ja wszedłem po 26gg. Na razie nie mam zamiaru wychodzić. Coś mi się zdaje, że tu dopiero to się zacznie dziać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dużo w tym też szczęścia :) Jednak dziękuję miło jak ktoś docenia moje pisanie i nie oskarża o naganianie ;)

      Usuń
  4. Cieszę się jeśli ktoś dzięki moim przemyśleniom wyszedł na +. Ale uważajcie zawsze, zawsze przestrzegam, bo ja ja też zaliczam wpadki. Choć po latach wkładania w to własnego kapitału pomyłki, przez głównie cierpliwość, intuicję i trzymanie się planu są coraz rzadsze, ale są i zawsze będą. Jeszcze nie raz jakaś spółka da popalić. Także nawet jak o którejś z nich myślę, musicie je sami analizować, bo najgorzej to się zablokować na czymś całym kapitałem i jeszcze stracić.

    Dzięki za dobre słowa ! pozdrawiam.

    Foreveren też rośnie :) Wiele jeszcze czeka. Niektóre już pomijam, ale postaram się do nich wracać, czasu brak na zajmowanie się każdą a w etykietach już ich trochę jest. Póki co nie mam tam żadnej , której bym się bał na dziś dzień nawet jak jest wirtualna strata. Często zyski wkładam w poszczególne walory w których widzę potencjał a na których jest niższa cena niż była, lub dochodzą nowe obiekty zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, gratuluje trafionych analiz, wynika to zapewne z doświadczenia i wiedzy. Mam kilka pytań czy moglibyśmy skontaktować sie poprzez mail?

      Usuń
    2. Witam ja nie jestem doradcą, nie chcę doradzać, nie szukam współpracy także jakiekolwiek inne formy kontaktu poza blogiem odpadają. Po prostu lubię pisać swoje przemyślenia i to robię.

      Usuń
    3. rozumie, szanuję to. Pozdrawiam i dużo trafnych analiz życzę.

      Usuń
    4. nie ukrywam, iż chodziło mi o pomoc w wybraniu waloru i udzieleniu kilku rad i opinii

      Usuń
    5. Myślę, że z samych przemyśleń, można dużo wyciągnąć, nie tylko z moich, ale niektórych komentarzy tu czy z tematycznych for internetowych, stron no i z książek. Na forach trzeba zdawać sobie jednak sprawę, że jest wielu naganiaczy. Ja nie mam i nie chcę mieć żadnego interesu, doradzać, brać odpowiedzialności choćby takiej ludzkiej względem sumienia. Wylewam swoje myśli na temat danych spółek, myśli które też mogą być błędne, zaznaczam to zawsze, ale wierzę i wiem, że komuś to może pomóc. Samo to jest jakąś satysfakcją a jedyny "zysk" jeśli można to tak nazwać to parę groszy z reklam i starczy. Wiem, że wielu ludzi, bloggerów, inwestorów doradza nawet za pieniądze, ale mnie to nie interesuje. Z czyjąś stratą kiepsko bym się czuł. Poza tym jestem zdania, że samemu, na własnych błędach, jedynie z jakimiś małymi wskazówkami, szukając klucza, można się o wiele więcej nauczyć z czasem zaczyna się to czuć. Jeśli ktoś decyduje za ciebie to raz, że jesteś bezbronny i skazany na to jaka osobą jest ten człowiek a dwa, że nie nauczysz się za wiele. Powodzenia w przygodzie z giełdą . Pozdrawiam.

      Usuń
    6. całkowicie się z Tobą zgadzam. Lecz czy mógłbyś mi poradzić od czego zacząć i udzielić wskazówek jak analizować spółki? czy podzielił byś się tą wiedzą?

      ps. chciałbym zainwestować w KOPEX, mógłbyś się wypowiedzieć na ten temat. Byłbym bardzo wdzięczny.

      Usuń
    7. Nie mam żadnych złotych rad. Ciągła nauka, cierpliwość, plan, każdy rodzaj analizy, można dużo wyczytać, ale nic nie zastąpi inwestowania choćby małych kwot realnych pieniędzy, bo to jest zupełnie inny poziom strachu, stresu. Rachunek z niskimi prowizjami ja mam db maklera od niedawna, niebo a ziemia w porównaniu z bzwbk, który też mam, wychodzi dużo taniej. Poza tym jak zaczynasz to w domu maklerskim można zawsze popytać. Tyle.

      http://www.maklerska.pl/gielda-wolnosc-i-pieniadze-poradnik-spekulanta-p-25.html

      http://www.maklerska.pl/trader-doskonaly-p-1824.html

      http://www.maklerska.pl/inwestycje-gieldowe-jak-grac-i-wygrywac-wydanie-ii-p-1585.html

      Usuń
  5. To prawda B3S poszybował kosmicznie. Żałuje strasznie że nie miałem środków by wejść:(. Gratuluje analizy :). Sam dziś wszedłem w TPE po 4,38 i cieszę się z tego co dzieje się na tym papierze :).Dzisiaj też bardzo zaskoczył PKN prawie 5%! Ciekawe czy to już koniec spadków czy tylko korekta trendu spadkowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Orlen to pisałem ostatnio, że dziwię się sprzedającym. Dziś był bardzo ładny ruch w górę. Zauważmy, też, że wolumen był spory, ewidentnie kupowano tanie akcje. Dosłownie całą sesję od otwarcia rosło stabilnie. Miałem już dodawać wpis o tym, ale mi się już nie chciało :) Jednak ten wzrost, ten dzień wyglądał naprawdę zdrowo.

      Usuń
  6. Dzięki bardzo za podawanie wędki i zmuszanie do myślenia.Proszę jeszcze o 2 słowa na temat spółki i3d.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. witam

    gratuluję wzrostów i zarobków, żałuję że nie miałem wolnej gotówki na zakup walora w odpowiednim momencie

    jakie są Pańskie obecne przemyślenia dot Dependa i Airmarket?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.