Polecam

poniedziałek, 10 lutego 2014

Calatrava SA - Piękny ruch




O Caltravie wspominałem dwukrotnie. Była jedną z pierwszych spółek o których tu napisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/CALATRAVA

Z pewnością ta inwestycja wymagała i wymaga cierpliwości.

Walor wciąż był pomiędzy 1 a 2 gr. Dziś jednak Calatrava dała oznaki tego, że drzemie w niej duża moc...

Dziś po 2 gr poszło 9 688 305 szt. akcji i spółka weszła poziom wyżej, jesteśmy pomiędzy 2-3 gr.

Można się spodziewać, że to jeszcze nie koniec dobrego a być może dopiero początek pięknych wzrostów.

Spółkę czeka scalenie i będzie tu jedynie 5 mln sztuk akcji. Wtedy gra będzie wyglądała zupełnie inaczej.

Obecnie każda zmiana kursu jest znacząca i to blokuje ruchy, jednak jak widać jeśli walor ma perspektywy potrafią znikać spore opory.

Jeśli będziemy mieli 2 zł zamiast 2 gr to będzie można kupować czy sprzedawać na różnicach zaledwie ułamków, czy kilku % to powinno bardzo ożywić walor, jego płynność. Jednakże nawet do scalenia może tu się coś jeszcze dziać.

Niedawno zarząd wezwał do uporządkowania akcji na rachunkach, tak aby ich liczba wynosiła wielokrotność liczby 100.

Zobaczymy co będzie dalej i jakie będą kolejne informacje. Ci którzy kupowali po 2 gr i cierpliwie czekali, pewnie są dużo spokojniejsi. Mało prawdopodobne jest to, że ktoś pochłonął tyle waloru nie wierząc w jego potencjał.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAKŁADAM ŻE KAŻDA INWESTYCJA MOŻE STAĆ SIĘ ŚREDNIO LUB DŁUGOTERMINOWĄ.

foto-coslychacwbiznesie.pl

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i mój kumpel jesteśmy bardzo zadowoleni z tej inwestycji. Pamiętasz jak ci mówiłem o Plaza Centers ? Etykiety po prawe spójrz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Pan sądzi o spółce doradcy 24. Czy tu można spodziewać się podobnych wzrostów co na Calatrava?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.