Polecam

poniedziałek, 10 lutego 2014

IDEON SA - nowe, dobre wieści.



O spółce pisałem, link do etykiet ( po prawej ) :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/IDEON                    

Wracam do Ideonu po jakimś czasie, walor po bardzo dobrej informacji o odszkodowaniu nie chciał kontynuować wzrostów, ale też nie spadł w niebyt jak twierdziło wielu na różnych forach. 

Dziś mamy kolejną informację :

"Zarząd Emitenta informuje, że w dniu dzisiejszym dokonał spłaty zobowiązań wobec Wierzycieli układowych, zabezpieczonych rzeczowo na majątku Spółki (grupa III), na ogólną kwotę 30 mln złotych. " ESPI

Kapitalizacja  nieco ponad 17 mln, przy powyższej informacji, tak jak przy kwocie odszkodowania wygląda blado. Spółka ewidentnie dąży do wyjścia na prostą.
Zobaczymy czy tym razem coś się ruszy. 

W piątek zamknęło się na 5 gr. Ja nadal nie zmieniam zdania i myślę, że ta spółka ma potencjał. Być może będzie trzeba dłużej czekać a może coś ruszy się dziś. Takich rzeczy to ja niestety nie wiem.

Zawsze trzeba brać pod uwagę ryzyko straty. Nie mamy tu do czynienia z bankomatem a z giełdową spółką, która w każdej chwili może nas zaskoczyć niemiłymi zagrywkami.

Jednak ja uważam, że Ideon w 2014 r da zarobić. Walor jest na bardzo niskich poziomach, cierpliwość może popłacić.

Pierwszy Fixing od 11.00


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAKŁADAM ŻE KAŻDA INWESTYCJA MOŻE STAĆ SIĘ ŚREDNIO LUB DŁUGOTERMINOWĄ.

foto-coslychacwbiznesie.pl




1 komentarz:

  1. Czytałem ostatnio trochę o Ideonie. Spędzili 10 lat w sądach, co samo w sobie już zasługuje na medal olimpijski. A do tego ostatecznie z systemem wygrali, co już prawie zakrawa na niemożliwość...
    Ciekawe, czy wykorzystując spadek ciśnienia, będą też potrafili prowadzić biznes z podobnym samozaparciem, czy już może wypalili się do cna w ostatniej walce ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.