Polecam

środa, 12 lutego 2014

Letus Capital SA (LET)




Wczoraj tę spółkę polecił jeden z czytelników bloga :

Robert Kwiecień   11 lutego 2014 23:22

"Jeżeli chodzi o rynek NC to proponuje Letus Capital spółka mega zdołowana...Spółka posiada spółki portfelowe ASSG 35% które niebawem może zadebiutować na rynku NC .Goadavisier Seed Capital,Alumast który wychodzi na prostą widać po raportach kwartalnych oraz ma duże szanse na dofinansowanie od skarbu państwa w kwocie ponad 4mln pln..Co myślisz autorze o tej spółce?"



Przepiękna podpowiedź waloru z potencjałem, przyszłością i to w dodatku na dnie, prawdopodobnie przed wybiciem.

Pierwszym celem Letusa powinno być pójście na 19 gr.

Co ciekawe :

Kapitalizacja spółki to zaledwie 889 000 zł

Podczas gdy w grudniu 2013 r. zbyto pakiet 358 884 akcji Alumastu po 74 gr. Widząc na jaką kwotę sprzedano pakiet Alumastu, kapitalizacja Letusa wygląda jak nie z tego waloru.

Na wykresie widać jak wielką drogę spadków ta spółka przeżyła.

Robert  polecił walor prawdopodobnie w najlepszym momencie z możliwych, na dnie z potencjałem wybicia i odwrócenia trendu.

Widzieliśmy sporo zmian w składzie osób kierujących spółką czy w Radzie Nadzorczej. Jako, że walor nie ma już z czego spadać a wykres mówi, że zaczną się wzrosty uważam ten walor za świetną okazję.

Myślę, że samodzielnie cena dojdzie do 19 gr. a w międzyczasie być może dowiemy się, że ktoś spółką zainteresowany Letus będzie kontynuował wzrosty. Warto się nad tą inwestycją zastanowić.


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAKŁADAM ŻE KAŻDA INWESTYCJA MOŻE STAĆ SIĘ ŚREDNIO LUB DŁUGOTERMINOWĄ.

foto-coslychacwbiznesie.pl


16 komentarzy:

  1. Zdążyłem na zakup po 0,12 zł. Niestety nie udało się wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem kupiłeś tanio i chyba tylko trzeba teraz czekać.
      Nie ma co Robert zrobił dobrą robotę trafił w 10.

      Usuń
    2. Ja po 13 i myślę, że to też dobra cena. Mewe za 12gr, ale mewy się obawiam

      Usuń
    3. Wszedłem, czy może raczej złapałem Mewę za ogon ;) na początku sesji po 0,11 zł. Też jestem bardzo ciekawy, jak sprawa się dalej rozwinie.
      W każdym razie wziąłem sobie zamieszczone tu uwagi do serca, więc nie zamierzam się z tego ewakuować na obecnych poziomach. Jak nie zarobię czy nawet popłynę, to trudno.
      Pozostałe walory też robią wielkie wrażenie, w niektóre nie próbowałem się nawet pakować, tak odjechały :) Trafność wskazań po prostu poraża...

      Usuń
  2. Wczoraj na Petrolinvest udawano brak zainteresowania a dziś taktyka bardziej ofensywna. Branie jest też z prawej.

    14 luty się zbliż, może znów przełożą, ale niejeden inwestor woli walor mieć gdyby ogłoszono pozytywne wieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam !
    Znalazłem niedawno tego bloga i chciałbym przede wszystkim na wstępie podziękować, że dzieli się Pan w nim bezinteresownie swoją wiedzą.
    Do tego pisze Pan zrozumiałym językiem, wskazując inną perspektywę giełdy, niż można by wynieść z tzw "oficjalnego" obiegu.
    Poziom wypowiedzi na blogu (również uczestników) choć zrozumiały, również dalece in plus przekracza to, z czym można się zetknąć na różnego rodzaju forach, które albo są trudne w odbiorze, albo prymitywne a często i nieuzasadnienie wulgarne, nie wnosząc tym samym wiele a jedynie dezorientując.
    Mam nadzieję, że obserwując wpisy uda mi się czegoś nauczyć, a nie tylko szukać "okazji" z WIG20... ;)
    Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. czy autor podtrzymuje,że spółka IDM SA to dobra inwestycja? siedze w niej od dłuższego czasu i widze,że wiadomość o scaleniu akcji trochę przestraszyła inwestorów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze teraz czas na telgam , tez juz po dnie szoruje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Co myślicie o spółce SPC z NC? Spółka jest na minimach od dłuższego czasu i myślę, że w niedługim czasie powinna wystrzelić w górę, gdyż widać na niej celowe zaniżanie kursu. 14-tego będą wyniki to wszystko się okaże. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam wszystkich
    Chciałbym się przyłączyć do wpisu dodanego przez Zombicol'a i podziękować Autorowi za to co robi , oraz wszystkim zabierającym głos. Ciekawe wpisy i fajny ,sensowny , poziom dyskusji.
    Uczę się i staram się chłonąć...
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. polnord ? co szanowny autor mysli na dlugi termin

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że wszyscy a przynajmniej większość z Nas może podziękować człowiekowi, który prowadzi tegoż bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podzielam opinie o zasługach Autora, iż w krótszym czy w dłuższym okresie czasu wychodzimy na proponowanych akcjach mocno do przodu:)
    Żałuję że dłużej nie posiedziałem na Mewie (ale i tak miałem zysk w granicach 40%) i później musiałem nieźle się napocić by zainwestować w coś sensownego mam tu namyśli:
    Greeneco, Reinhold, MSX, Budopol :) i oczywiście Petrol.

    Pozdrawiam i namawiam do dalszych poszukiwań

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.