Polecam

czwartek, 13 lutego 2014

Marvipol - Sesja, która może zacząć wyczekiwany wzrost.





Niespełna miesiąc temu wspominałem o tej spółce :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/MARVIPOL

Ten rok powinien być dobry dla tego waloru.

Już długo jesteśmy w dość wąskim przedziale, który powinien zapoczątkować nowy trend.

Dziś mamy duży wolumen jak na Marvipol, wielokrotnie większy od średniej. Popyt wypracował wzrost o ponad 9 % obecnie.

Jeszcze w 2014 r. nie jest nierealna cena około 2 razy większa.

Sprzedaż mieszkań w 2013 r. była wręcz skokowo większa niż w 2012 r. Wycena Marvipolu na około 5 zł jak dla mnie musi być zaktualizowana.

Było 5,27 przy pierwszym wpisie, teraz jest 5,86 no i niech rośnie sobie dalej. Moim zdaniem to nie pora na sprzedawanie, ale jak ktoś chce niech oddaje, bo mały i już zrealizowany zarobek to też dla niektórych sposób na zarabianie.


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE. INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE. MOJE PRYWATNE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI A SĄ TYLKO SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU. O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ. ZAKŁADAM ŻE ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE, PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ SWÓJ PLAN.

foto-coslychacwbiznesie.pl


5 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością patrzę na dzisiejsza sesje tej spółki. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również siedzę w niej od pierwszego wpisu autora. dobrze to wygląda!

      Usuń
  2. Witam, pisałem ostatnio o spółce - FOTA i dzisiaj mamy kolejny dowód, że kurs podąża w granice 2,3zł. Czy mógłby Autor na temat tej spółki się wypowiedzieć?

    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  3. Chemos - wybicie na sporych obrotach , tu moze sie dziać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Jestem tu od niedawna, ale chciałbym podziękować autorowi za wszystko co robi...

    Chciałbym też prosić autora o dodanie do strony opcji umożliwiającej powiadamianie zapisanych użytkowników o nowych postach, znacznie ułatwiłoby życie:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.