Polecam

środa, 26 lutego 2014

MOJE I WASZE TYPY CZ.2




Stworzyłem etykietę MOJE I WASZE TYPY.

Edytowałem "moje typy" i zmieniłem tak, że pod MOJE I WASZE TYPY co jakiś czas będę dodawał kolejną część. W ten sposób zrobimy miejsce do merytorycznego pisania na tematy różnych spółek a każda część sprawi, że w etykietach ten dział stanie się bardziej widoczny.

Etykiety są po prawej stronie.

Zaznaczam, że każdy komentarz przechodzi przez moje ręce, więc na dodanie czasem trzeba poczekać.

Proszę pamiętać, że mam jakieś tam wymagania. 
Nie będę puszczał komentarzy jakie dziś dostawałem, jeszcze zatytułowanych " Z forum bankiera "

Nie będę puszczał wszelkiego rodzaju plotek, ani naganiania. Jeśli ta sama osoba co chwilę będzie pisała " Polecam ! " to proszę pamiętać, że pamięć mam dobrą i zapadnięcie mi w nią może oznaczać koniec z dodawaniem wypowiedzi takiego użytkownika.

Wiem, że jest tu wielu fajnych ludzi więc robię coś takiego, abyście nie musieli pisać nie na temat pod jakąś spółką. 

Liczę, że będzie to miało ręce i nogi i proszę mi nie wysyłać po pięć takich samych komentarzy czy pytań dlaczego nie dodałem komentarza. 

To co będzie stosowne zostanie dodane, jak będę na blogu. Jak mnie nie będzie w ten dzień to oczywistym jest, że nic nie zostanie dodane, bo tylko jedna osoba jest tu Autorem.

Myślę, że każdy wie, że powinno to polegać na dodaniu swoich typów w miarę możliwości zwięźle, najlepiej, aby były one poparte choć jednym faktem i nie powtarzały się 10 razy dziennie, czy codziennie. WYKORZYSTAJCIE TO TAK ABY POMOGŁO NIEJEDNEMU. UCZMY SIĘ TEŻ OD SIEBIE. SPÓŁEK JEST CAŁA MASA I ZAWSZE KTOŚ MOŻE COŚ CIEKAWEGO POLECIĆ.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE.NIE JESTEM DORADCĄ.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

47 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu obserwuję spółkę Telgam z NewConnect może być ciekawie, czekam również aż IMC osiągnie poziom 7,6 - 7,8 dobry poziom na wejście (tylko czy się doczekam :) )

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dalej z wiarą, którą wielu już utraciło czekam na MINOX, zakupiłem go jeszcze w tamtym roku po 0,16, była to pierwsza z "mniejszych" spółek w jakie zainwestowałem, już wtedy widziałem dołowanie kursu i spory potencjał. Nie wywalałem na podbitkach do 20 groszy, ponieważ sam oceniam że akcje powinny chodzić co najmniej po 35-40 groszy.

    Ostatnio, właściwie od czasu ostatniego podbicia widzę, że niemal codzinnie ktoś sypie sporymi pakietówkami i wszystko "łykane" jest od razu przez drobnych inwestorów. Nie zmieniam zdania na temat spółki, bo nie pojawiła się żadna informacja, ale może być spowodowane dwoma sprawami:
    Albo dokonywane jest tzw. "odleszczanie" przed ostatecznym rajdem w górę, albo w spółce dzieje się coś o czym nie wiemy i ktoś na siłę chce już upychać akcje ludziom. Zobaczymy jak będzie, ja tego papieru nie oddaję dopóki nie zarobię 300% :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem na giełdzie od poltora roku wiec do giełdowego guru mi jeszcze daleko, natomiast :
    Moje typy: Global energy udało mi sie zakuopic spory pakiet po 70 gr,, licze ze sprzedam w okolicach maksimow z zeszlego roku
    2 herkules ( stabilny wzrost )
    3 tesgas kupiony po 3,20 ostatnio z tendencja spvdkowa ale sa to typy na dluzsza chwile
    4 arctic - licze na poprawe zysków w tym roku
    5 paged
    6 medical Gorithmics - po silnych wzrostach w tammtym roku i styczniu nadszedl słaby luty... tez spólka na dluzsza chwile
    Społek ,,groszowych,, nie posiadam, nie czuje sie dobry w spekulacjach i raczej podazam za trendem. Pozdrawiam i zycze udanego 2014 roku, ktorego podobno pierwsza polowa ma byc rekordowo dobra. Ukraina nam troszke psuje rynek, a jak bedzie czas pokaze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam wszystkich i Autora zwłaszcza gdyż te parę słów kieruję właśnie do Pana.
    Zastanawiam się...czy to dobry pomysł.Czy w związku z tym nie zrobi się tutaj swego rodzaju "jarmark".Do tej pory trzymał Pan wszystko dość krótko i sensownie. Kto się "wychylił" dostał ostrzeżenie,a jak to nie pomogło to "wylot".Tematy są narzucone, przez co jest porządek i blog sprawia wrażenie poukładanego.Tym właśnie różni się od innych,poza oczywiście przystępnymi i zrozumiałymi analizami i komentarzami./ nie wszyscy są giełdowymi geniuszami , ale uczymy się:) / Rozumiem,że dalej będzie Pan moderował i wszystko będzie przechodziło przez Pańskie "ręce"...Ale czy w związku z tym nie będzie to dodatkowe zajęcie? czy nie zniechęci to Pana? czy nie odbije się to na jakości?
    Wszystkim nam chyba powinno zależeć na tym, by tak się nie stało.
    Ze swej strony dziękuję ,że się Panu chce:)
    pozdrawiam Gospodarza i wszystkich Gości:)
    Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy wie, że powinno to polegać na dodaniu swoich typów w miarę możliwości zwięźle, najlepiej aby było poparte choć jednym faktem i nie powtarzało się 10 razy dziennie, czy codziennie.

      Może i będzie tu przesiew, ale wierzę w ludzi i, że niektórzy dobrze to miejsce wykorzystają.

      Niektóre spółki, będące też mi bliskie a, które będę zauważał u was na pewno czasem opiszę.

      Właśnie ten temat dzięki merytoryce czytelników mnie odciąży. Ponieważ ja chciałbym codziennie napisać o kilku walorach, wszędzie coś się zmienia a nie mam jak, nie mam na to czasu.

      Na pewno w waszych typach wy wzajemnie będziecie potrafili coś odnaleźć, dlatego trzeba się starać pisać z sensem.

      Na dziś koniec dnia, dobranoc wszystkim i jak coś resztę komentarzy dodam jutro.

      Usuń
  5. Super pomysł! Będzie okazja do swobodnej wymiany myśli:) No cóż u mnie lekko portfel się zmodyfikował, zatem rzeczowo - obecnie posiadam:
    Echo Investment (jutro raport za IVQ)
    Mostostal Export
    MINOX
    PBG
    11BIT STUDIO (zdecydowałem się poczekać na jakieś ruchy na spółce)

    Typy na przyszłość:
    Graphic Spółka Akcyjna
    CI Games
    Mewa
    Tamex
    (zamierzam coś z tego kupić po uwolnieniu środków ze spółek z obcego portfela)

    Dodatkowo planuję dokupić trochę Rafako w marcu po ustabilizowaniu kursu, myślę że sprawa z Jaworznem rozstrzygnie się pozytywnie, ale pewnie przesunie nieco w czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za utworzenie tematu.

    Moim skromnym zdaniem warto się przyjrzeć spółce Weedo. W listopadzie kosztowała ponad 2 zł.Powodem spadku ceny było sprzedanie przez pana Hudaka 200 tys. akcji oraz sprzedanie przez jedną z firm która miała około 5% akcji (nie pamietam nazwy firmy). Z moich informacji firma wyszła ze spółki ponieważ brakowało jej gotówki na spłatę kredytu.W przeciągu 3 miesięcy spadła do 15 groszy. Dzisiaj mamy 22 groszy i wydaję się że najgorsze czasy mamy już za soba. Posiadam niewielki pakiet tych akcji i zastanawiam się nad zwiększeniem mojego portfela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. technicznie ta firma ma jeszcze duzy potencjal wzrostu

      Usuń
  7. Ja stawiam na:
    Nokaut - tutaj dziś duże spatki ale to chyba zdołowało cały sWIG
    MEWA
    Myślę żę Minox
    GLE - ale tu nie mam pewności
    w mniejszym terminie sądzę że DUON - opisywałem już wcześniej
    LOTOS - po ukazaniu się wieści o ropie
    CORMAY - tu chyba będą stabilne wzrosty bo w końcu stabilizuje się sytuacja z BlueBoxem a pomysł jest rewolucyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nokaut---z at ma potencjal wzrostu, mewa tez ale moze byc korekta, minox tez ma potencjal. gle-----ma jeszcze tez potencjal , lotos-ma maly potencjal moze spadac, cormay----ma potencjal wzrostu

      Usuń
  8. Witam! Dzięki za wartościowy blog. Spółkami małymi zainteresowałem się dzięki temu blogowi. Dotychczas inwestowałem w spółki tylko z rynku głównego. Mój portfel nie przypadnie do gustu autorowi, bo inwestuję w ok 20 spółek. Mój portfel to 1/4 gotówka czekająca na okazje, 1/4 w spółkach newconect i 1/2 spółki z rynku głównego. Dlaczego tyle spółek bo dla mnie najważniejsze jest bezpieczeństwo finansowe i jak znajdę taką co według mnie ma potencjał to szkoda mi jej nie miec w swoim portfelu. Z małych mam LZMO, Absinvest, Uboatline, Farm51,,Mediacap, Cubeitg, Biomaxima, Egb, Smskredyt i Minox dzięki temu blogowi. Spółki dobieram tak, by były dobre fundamentalnie, miały zwiększające się zyski, wskażnikowo nie mogą byc zbyt drogie, wskażnik altmana musi byc ok i dla mnie b. ważne by nie były co chwila rozwadniane nowymi emisjami akcji (bo wtedy mimo dobrych fundamentów kierunek przeażnie jest jeden-południowy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absinvest--z at ma potencjal, cubeit tez

      Usuń
  9. Mam prośbę do Autora, jakiś czas temu zwracałeś uwagę o Finhause, od tamtej pory spółka odbiła ponad 100% pojawiły się kolejne umowy znaczące, ujawnił się nowy udziałowiec który zadeklarował zwiększanie udziału w spółce, zmniejszył się free float . Mógłbyś ponownie ocenić tą spółkę? zastanawiam się nad wejściem bo bardzo zaciekawiły mnie te ostatnie ruchy. A moje typy to fota, PBG, Agroton, Peixin i Finhouse.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co Pan sądzi o firmie Yellow Hat - w lutym spółce zależnej inwestor zwiększył zaangażowanie, a teraz mamy kolejne ciekawe info z ich strony -
    "Pisze o nas Newsweek i Komputer Świat" :
    http://stylzycia.newsweek.pl/darmowe-czasopisma-na-tablety-newsweek-pl,artykuly,280309,1.html

    http://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/2014/02/darmowe-czasopisma-na-tablety,2.aspx

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Bardzo podoba mi się pomysł! Moje typy na ten rok (zaznaczam, że każdą ze spółek bardzo dokładnie prześwietliłem): FLUID, MINOX, GLOBAL ENERGY, SUNTECH, CUBEITG, NOVAVIS, LSTECHHOM, JHMDEV.
    Nie jestem typem skoczka. Bardzo lubię firmy, które mają oryginalne pomysły biznesowe a są dopiero na etapie komercjalizacji swoich pomysłów. Inwestycje traktuję długoterminowo. Np. Fluid kupowałem w 2012 r. po 40 gr. Teraz można kupić po 1,8 - 1,9. I poważnie zastanawiam się nad zwiększeniem swojego zaangażowania, ponieważ uważam, że to dopiero początek wielkich wzrostów na tej spółce. Pierwszy podpisany kontrakt w Indonezji opiewa na kwotę 35 mln USD!!! Szykują, się następne i nie tylko w Indonezji. Całkiem możliwe, że kurs FLUIDA pójdzie drogą Ekoexportu (aktualnie ponad 40 zł). Oczywiście nie od razu ale w perspektywie 2-3 lat...
    Wszystkie wymienione spółki posiadam w swoim portfelu poza JHMDEV, który pewnie niebawem kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posiadam cubeitg od jakiegoś czasu - też uważam ze powinno być dobrze, dobre umowy, nowa kasa postawi firmę na nogi, może w końcu spełnią obietnice wejścia na niemiecki rynek, wiec czekamy :)

      Usuń
  12. MIT - technicznie bardzo ciekawy moment. Jutro wyniki. Liczę na kontynuację trendu wzrostowego, już dzisiaj cos się zaczyna dziać.

    Pozdrawiam
    Maciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to że MIT rusza :)

      Usuń
    2. Też wsiadłem na MITa po 0,61. Wygląda bardzo pozytywnie.

      Usuń
    3. Jesteśmy w bardzo ważnym miejscu z punktu widzenia AT. Przebicie linii spadkowej na poziomie 0,66zł daje krótkoterminowo 0,86zł a w średnim terminie 1,62zł.

      Usuń
  13. Tez kupilem dzis dostrzeglem ja dzieki Twojej stronce ja dostrzeglem ma fajny wykres - jest na dnie..Spolka dobra niech tylko popracuje nad wiekszym zyskiem to sporo jeszcze moze wzrosnac w tej hossie, duzo spadla w ostatnim czasie dlatego mysle ze to jest okazja kupujac ja w cenie ponizej 70gr i sprzedajac przy 1zl lub wyzej.
    http://spolkigrahama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 fota
    2 f51
    3 for
    4 rovese
    5 vedia
    6 ntt
    7 eui

    w takiej kolejnosci jak zapodałem

    OdpowiedzUsuń
  15. Telgam jakby nabierał mocy.
    Też wziąłem za parę groszy po 16. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od kilku dni obserwuję KOPAHAUS, spółka tak nisko jeszcze nie była notowana, spółka z dobrym zyskiem netto, zarząd wczoraj przyklepał przejście z NewConnect na rynek równoległy.
    Przychody w trzecim kwartale były o 187% wyższe niż w trzecim kwartale poprzedniego roku obrotowego.
    Może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  17. [Danks] Europejskie Centrum Doradztwa Strategicznego SA
    cena: 0,83

    spółka mocno niedowartościowana, czy zasługuje na uwagę? może autor mógłby sie wypowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jestem na tak, dla mnie bomba :)

      Usuń
  18. Szczerze radzę przeglądajcie to co polecają inni. Samemu analizując wśród wielu tych spółek można wyłowić rarytasy !

    Nie patrzcie się czy ja coś odpiszę na temat danego waloru, bo milczenie nic nie oznacza, zwyczajnie nie mogę się zajmować i nie będę każdym typem , nie na tym to ma polegać :)

    Powyżej jest masa dobrych walorów i kto chce na pewno z nich wyłuska zyski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Agroton - weszli Amerykanie i spółka ruszyła, jak dla mnie trwa dalej skup i polecą infa o nowych progach, nie zrażać się spadkami w środku dnia o nawet 20%, skupujący dba aby nie kupić za drogo, odłącza zasilanie i dlatego spadek,

    Coal - mamy drugą falę po korekcie, papier jednak już nie ma tego impetu co przy pierwszej, jutro są wyniki i raczej jest to wliczone w kurs, bo wiadomo wszem i wobec, że będzie strata. Pytanie jak wielka?

    Hygienika - spółka o mocnych fundamentach, przejęła Daylę, przejęła w Niemczech i Austrii jakichś sprzedawców drogerii, na spółce kurs postępuje w umiarkowanym wzroście, rysują sie odwrócone RGR - z moich obserwacji rysuje się już trzecie, wysokość ramienia była w okolicach 3,45 zł, teraz powinien tworzyć się czubek głowy, choć powiem szczerze ja nie dostrzegłem wcześniej zarysu ramienia, tak więc nie jestem na 100% przekonany,że znowu mamy odwrócone RGR, Jedyny minus to emisja z ceną emisyjną 3,00 zł.

    JHM - ja mam do tej spółki uprzedzenie, po pierwsze mało płynny papier a po drugie mimo tych całych ochów i achów to co najmniej od czerwca papier stoi w okolicach 56 gr z dołkami na 43 i górkami na 62 grosze, spółka średnioterminowo jest w trendzie spadkowym, czy lubicie spółki gdzie o każdy grosz się walczy i po lewej jak i po prawej masa zleceń na łącznie duży nominał? Ja nie.

    Hawe - mocne fundamenty i dobre wyniki, a kurs mimo wszystko nie rośnie. W moim odczuciu ktoś trzyma kurs a zaklinanie deszczu przez kubę rzeszowiaka czy króla hawe nie pomaga. Kurs spółki buja się między 3,33 zł a 3,60 zł. 3.33 zł to wsparcie obronione kilka razy, może to wynikać na akumulacje, bo grają małymi nominałami.

    Kopex - mocne fundamenty i rosnący kurs. Spółka pokazała wyniki za IV kwartał i jest dobrze, jest zysk choć w liczbach bezwzględnych niewielki z uwagi na zaprzestanie sprzedaży energii. Spółka dla ceniących spokój i wzrosty 2-3% tygodniowo z okresowymi dołkami, raczej na dłuższą inwestycję.

    OdpowiedzUsuń
  20. CUBE.ITG -to jest dopiero niedocaniana i malo zauwazana spolka .Ale jak sie ludziska dopatrza co w nich drzemie to bedzie wystrzal.
    Zysk +227% Plan realny przejscia na glowny parkiet w tym roku.
    Ponad 20% ma Pionier itd. itd.
    A cena tylko 0,72 gr !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witajcie, dziś zwrócił moją uwagę PEP. To żaden rarytas ale notowania są na poziomach które w niedalekiej przeszłości dawały całkiem przyjemne odbicia. Dodatkowo notowania utworzyły sobie samodzielnie wsparcie na 23,29 a wczorajszy wzrost 0,90% ładną białą świeczkę przy obrotach większych niż przeciętne. Wg mnie idzie wybicie i będzie można parę złotych zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawodowo jestem z branży IT i z drugiej strony wiem że CUBE zwalnia ludzi i to nie pojedyncze sztuki. Dlatego nie bardzo rozumiem o co tutaj chodzi. Być może to jest pod szlifowanie wyników operacyjnych przed wejściem na główny?

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja polecam przyjrzeć się spółce Biomaxima S.A

    Zaniżana według mnie na siłę, niżej niż w 2011 r. przed wybiciem. Dziś nie mam czasu na bloga, dlatego nie piszę o tym na głównej, mogę też nie nie dodawać komentarzy, pozdrawiam i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na dzisiaj polecam spółkę Copernicus z NewConnect, spółka mocno przeceniona z solidnymi fundamentami, sporym zyskiem netto i co najważniejsze wczoraj zarząd przyklepał skup akcji.
    Spółka w ciągu 3 miesięcy przeceniona z przeszło 80 zł na 33, więc potencjał do wzrostu ma olbrzymi, przekraczający 150%.
    Tak szybko jak spadła tak szybko wróci do nominalnej wartości.

    OdpowiedzUsuń
  25. na dzis polecam zapoznać sie z Artefe SA (0,03) cos tam zaczyna się chyba dziać.

    Spółka specjalizuje się w projektowaniu i wytwarzaniu przedmiotów użytkowych wyposażenia wnętrz. Do produkcji wyrobów wykorzystuje oprócz wysokogatunkowej stali nierdzewnej, surowce kojarzące się z Polską, Krakowem i jego okolicami. Firma produkuje cukiernice, filiżanki, kieliszki, literatki, łyżeczki, zestawy przyprawowe, popielniczki, świeczniki, wazony, tace, stojaki, wizytowniki, szkatułki i podobne wyroby. Spółka sprzedaje swoje wyroby przez specjalistyczne sklepy z którymi współpracuje oraz przez własny sklep internetowy. Strategia rozwoju zakłada rozbudowę sieci franczyzowej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aktualnie posiadam jedynie Mostostal Export :) Mewę i Petrolinvest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos MEWY. Do dzisiaj miała być nowa strategia, a tu kurs zaledwie na 0,15 i żadnych informacji. Czyżby kolejne przesunięcie terminu?

      Interesująca wg mnie spółka: EKOEXPORT
      1. Inwestycja w Astanie ( Kazachstan) – zakład stacjonarny do pozyskiwania mikrosfery.
      2. Podpisanie umowy ramowej na dostawę mikrosfer z firmą Halliburton Global Limited na mikrosferę biała 300 mikronów i szarą 450 mikronów.
      ale
      3. Podjęcie uchwały przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie w sprawie dopuszczenia i wprowadzenia do obrotu giełdowego na Głównym Rynku GPW akcji zwykłych na okaziciela serii A. - 25.02.2014 - ale tylko 250.000 akcji
      co prawda C/WK 14,16 ale firma wydaję się być dopiero na początku wielkiej kariery

      Usuń
  27. Mewa - Co do przesunięcia możliwe, jak się dowiemy to wszyscy razem.
    Co do zaledwie 15 gr. to niedawno była po 7-8, poniżej 10. Więc 15 gr. jest świetnym wynikiem. Niewiele spółek ostatnio tak urosło jak Mewa.

    Nie liczy się cena akcji ale to ile rosną procentowo. Czy lepsza jest spółka, którą kupiliśmy po 9 zł a kosztuje 10 zł czy Mewa idąca z 8 gr np. na 15 gr. To pytanie retoryczne, każdy wie, że chodzi o %.

    Akurat jeśli ktoś wierzył w Mewę, nie powinien narzekać, chyba, że ma takie spółki które mu rosną po tysiąc % w miesiąc to niech nie zawraca sobie głowy Mewami, Mostostalami, B3System, Plazą bo tam tylko wkracza się w setki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli chodzi o Eko Export to polecają ją chyba osoby, które chcą sprzedać akcje.
    Taki wzrost kursu to początek wielkiej kariery ? To ile ma być warty EEX 50 mld zł ?

    Panie Jerzy M proszę nie robić sobie jaj z tego bloga. To jest już balon. Albo się bardziej staramy, albo trafiamy na czarną listę autora. Nie chcę tu naganiaczy na takie spółki. Nawet jak urośnie te 2 zł. Nie chcę by tu z premedytacją podawano spółki tak wyżyłowane.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przedstawiacie wiele ciekawych spółek, ale przyznam otwarcie, dziwi mnie i to dosyć mocno, że nikt z was oprócz mnie nie zainteresował się i nie opisał Copernicusa.

    Spółka drastycznie przeceniona z 190 zł (kurs z 2012r.) do 33 zł (kurs z piątku).
    Spółka z rewelacyjnymi wynikami, spółka która zamierza przeznaczyć 8 milionów na skup akcji własnych, spółka która wypłacała dywidendę, spółka która w mojej ocenie (obecnie) jest jedną z lepszych jeżeli nie najlepszą inwestycją na ten rok.

    Podobną sytuację widzę na Kophausie, spółka obecnie ubija drugie dno i w najbliższym czasie powinna zanotować wybicie (tym bardziej, że podali wręcz rewelacyjne wyniki).

    Co sądzicie o tych spółkach ? ... przyznam szczerze, że ja widzę tu tylko same pozytywy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja aktualnie mam petrola i mewa. Miałem wcześniej polimex ale zamieniłem na Mewa bo na niej jest mniej akcji

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie namawiam nikogo na kupno, przedstawiłem tylko swoje zdanie.
    Uważam, że spółka nie musi szurać po dnie żeby mieć perspektywy wzrostu. I Myślę, że to jest właśnie taka spółka. czas pokaże. Nie chcę sprzedać, bo ostatnio już to zrobiłem, a teraz planuję odkupić trochę taniej bo jest taka możliwość. Trochę gram tą sp spółką, ale uważam, że w dłuższej perspektywie da zysk też tym, którzy lubią trzymać akcje.
    Jeśli chodzi o mewę to zgadzam się, że jeśli ktoś mial szczęście kupić po 8 gr to rzeczywiście wzrost jest imponujący i gratuluję. Jednak dziwi mnie fakt, że po 2 wzrostach do 17 gr przed samym planowanych ogłoszeniem strategii kurs pozostał na "tylko" 15 gr.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. GCI, chyba ciekawy walor. Co prawda NC i stosunkowo mało notowań ale, aktualnie notowania odbiły się ładnie 12% wzrostem od dna, które poprzednio dało prawie 100% wzrost notowań. Całość odbyła się przy większych obrotach. Mały freefloat 18% akcji. Spółka wygląda zdrowo, więc chyba jest potencjał na wzrost w ciągu kilku najbliższych notowań. Oczywiście jeśli tylko Putin nie pokrzyżuje nam planów.

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja mam akcje polcolorit ktory ciagle spada ... przez to wszystko zastnawiam sie co z tym zrobic. Jaka jest wasza opinia na temat tej spolki /?

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam serdecznie autora:)Chciałbym zaproponować spółkę Epigon z New Connect spółka jest teraz w trakcie korekty z poziomu 28-30groszy kurs zszedł do poziomu 0,17-0,18pln za akcje..Moim zdaniem papier jest niedowartosciowany dlatego cena wydaje się bardzo atrakcyjna.
    Wyniki za 2013rok
    Przychody Spółki ze sprzedaży za Q4 2013r. wyniosły 37.892.263,34 PLN
    (Q4 2012r. 35.074.719,23 PLN) wykazując na 8% wzrost w stosunku do analogicznego
    okresu roku poprzedniego. Porównanie przychodów Spółki na koniec grudnia 2012r.
    (100.411.217,91 PLN), oraz na koniec grudnia 2013r. (145.134.675,57 PLN) wykazuje
    wzrost sprzedaży o 44,54%.
    Porównanie zysku netto na koniec grudnia 2012r. (4.309.677,41 PLN) do osiągniętego zysku
    netto na koniec grudnia 2013r. (4.536.202,62 PLN) wskazuje na wzrost o 5,3%. Zysk netto
    wygenerowany w Q4 2013r. wyniósł 751.797,45 PLN, co oznacza spadek o 55% w
    porównaniu do Q4 2012r. ( 1.676.524,36 PLN).
    Zgodnie z założeniami z początku roku 2013, w reakcji na dalszy wzrost cen surowca rynek
    reagował spadkiem popytu. Mimo to Spółce udało się osiągnąć opisany powyżej wzrost
    sprzedaży dzięki obniżeniu swojej marży. Pomimo osiągnięcia przez to niższego zysku w
    analizowanym okresie, w przyszłości zwiększony w ten sposób udział u w rynku przełoży się
    bezpośrednio na wzrost przychodów Spółki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam to i ja dorzuce swoje trzy grosze.
    Spolka I3D jest polskim liderem i jedną z wiodących na świecie firm działających w zakresie interaktywnych wizualizacji trójwymiarowych oraz technologii wirtualnej rzeczywistości.
    Aktualnie spolka prawie na dnie[bylo 1,2] jest okolice 1,5.Free Float: 25.64%.Ciekawym akcjonariuszem jest tu BZ WBK Inwestycje sp. z o.o.ponad 15%.Ale do rzeczy.Spolka skokowo zwieksza przychody,jej topowym Quazar3D .Jest to produkt najwyzszych lotow nad ktorym spolka pracowala kilka lat.I juz zaczyna sprzedawac pierwsze licencje.Ostatnie dwa kwartaly juz sa zyskowne i spolka zakonczyla rok z zyskiem.Polecam i pozdrawiam duzo wiecej nai3d.pl/3,i3d-world.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.