Polecam

piątek, 28 lutego 2014

MOSTOSTAL EXPORT - ELEKTRIM W SPÓŁCE





Wielokrotnie wspominałem o MSX

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/MOSTOSTAL%20EXPORT

Na ludzi źle działała Tarantoga, ale ta informacja ?

ELEKTRIM S.A. posiada 26.830.850 akcji Emitenta, które stanowią 9,79% udziału w kapitale oraz 9,73% w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Emitenta.


Przyznam, że jestem w szoku Elektrimu się nie spodziewałem.

Ten podmiot potrafi rozpalać wyobraźnię. W radzie nadzorczej m.in. Zygmunt Solorz-Żak

Przyznam, że dokupiłem po 13 gr. mimo, że ciągle tam dokładają, to najwyżej poczekam.

Jednak teraz hamulce mogą zniknąć.

To już nie jest Tarantoga, która nikomu nic nie mówiła.

Wielokrotnie broniłem walory, nawet gdy był na dnie. Teraz myślę, że miałem rację i nie chodzi tu o dziś czy za tydzień, ale o dalej i o coś "grubszego"

Widać uderzenie popytu. Owszem to pewnie wielu obserwatorów się dołączyło, ale to jeden z takich momentów, który działa na tłum i wcale się nie dziwię kupującym

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE.NIE JESTEM DORADCĄ.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl




31 komentarzy:

  1. Widzę, że kolega też ma nosa i zdążył kupić Mostalexport przed rajdem na min. 25-35gr - według mnie..
    Solorz miliarder wchodzi do spółki to musi być ciekawie i znaczny wzrost kursu, będzie się działo w najbliższych dniach! :D

    http://spolkigrahama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek chyba od 15 zaczynamy, teraz 14 zjedli :)

      Przyznam, że mi się zlecenia myliły no, ale udało się po 13 gr w 3 zleceniach, bo musiałem w mig zebrać fundusze. Dobrze, ze w dobie internetu tak szybko można się przemieszczać pomiędzy kontem a rachunkiem szczególnie w tym samym banku :)

      Usuń
  2. Masakra. Elektrim w Mostostalu. Będzie powrót Mostostalu na złotówki i to w krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. złotówki może i tak ale to potrwa.. mi wystarczy kilkadziesiąt gr na akcje zysku, nie jestem zbyt chciwy.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i wystarczy 0.35 i tak pewnie zrobi większość, ale radzę zwrócić uwagę na datę 31 marca i weryfikację spółek groszowych. Msx musi mieć średnią powyżej 50 groszy z 3 ostatnich miesiecy, a wiadomo że styczeń i luty był bardzo nisko. Tu może być korba 100-lecia. Możliwe że Elek będzie kupował z rynku. Tu już nie ma czasu na zabawy i resplity bo sesji tylko 21.

      Usuń
    2. Moim zdaniem nie ma szans, musieli by w marcu srednia miec srednia pewnie ponad 1,2 zl, , czyli 1000%

      Usuń
  4. Ta informacja to dynamit. W sumie nie zdziwiłbym się gdyby w poniedziałek nie nastąpiło odciecie od tanich akcji i handel na wyższych poziomach

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,

    A co Autor mysli o wynikach mewy i przesunieciu strategii.

    Byloby milo uslyszec rowniez opinie o Polcorit, bije sie z myslami co z tym zrobiv gdyz od kupna akcje non stop spadaja, 2 tygodnie zrzedu.

    Z gory dziekuje ze komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paweł o Mewie piszemy tam gdzie jest Mewa a o Polcolorit w naszych typach, jeśli nie ma takiej zakładki.

      Usuń
  6. też wziąłem po 0,13 i szybko nie oddam

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że jeszcze będzie bujać i nie każdy dotrzyma do ceny w zł, ale każdy ma swoją strategię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale nam rosja namieszała! msx jako jeden z niewielu się bronił przez długi czas, ale chyba zakończy na czerwono. Jakie wasze nastroje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i proszę. Zwołanie NWZ i zmiany w RN. Będzie tu jeszcze się sporo działo na plus.

      Usuń
    2. Wydaje się że pewnie zmiany w zarządach i być może decyzje o scaleniu akcji. Jeśli jak podają Solorz idzie po złoto, to musi zacząć wyglądać poważnie bo teraz 1gr w górę to +7% i kurs był by zbyt podatny na spekułe.

      Usuń
    3. Jak zachowa się mostostal export po takim wzroście,czy uważa Pan,że jest jeszcze potencjał do dalszej wspinaczki,czy znowu zanurkuje w okolicę 10gr.Pozdrawiam.Darek

      Usuń
  10. Darek tak na zdrowy rozum, dlaczego miałby spaść do 10 gr ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Szanowny Autorze!

    Co Pan sądzi o dzisiejszej sesji na MSXie. Była to niezwykle emocjonująca gra, od rana przy gigantycznym obrocie kurs zwyżkował do 23 gr i od tej bariery odbił się niczym kauczukowa piłka. Następnie pomimo porannego ogromnego popytu, podaż wzięła górę i sukcesywnie zwaliła kurs do 17 gr. Wyglądało to trochę jakby ktoś postawił ścianę, która wraz z przesuwaniem się kursu na południe wędrowała za nim.

    Niestety, jako jeszcze początkujący inwestor nie do końca jestem w stanie zinterpretować taki przebieg dzisiejszej sesji.

    Czy mieliśmy do czynienia z "korektą w biegu", czy może bardziej prawdopodobne jest to, że ktoś celowo wystawiał gigantyczne zlecenia sprzedaży, aby obalić kurs.

    Co Pan i reszta czytelników o tym sądzi?

    Pozdrawiam i życzę setek % na MSX.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymacie jeszcze akcje po dzisiejszej sesji - pierwszy raz coś takiego widziałam, jakie macie przemyślenia takie wysokie obroty a hamulcowy potrafił to utrzymać, jakie są Wasze typy na najbliższe dni na MSX.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak mi jeszcze wiedzy i doświadczenia, ale wg mnie hamulcowy chciał, żeby ludzie zrealizowali zyski, natomiast prawdziwe wzrosty są dopiero przed nami. Spółka realizuje zamierzenia z listu intencyjnego z Tarantogą ( akcje dla Tarantogi po 50 gr). Elektrim chce zwołać NWZ, żeby wprowadzić swoich ludzi do RN. Myślę, że najlepsze dopiero przed nami. Ja systematycznie dobieram od poziomu 7 gr i narazie nigdzie się stąd nie ruszam. Jeśli błądzę, to mnie nawróćcie :)

      Pozdrawiam
      Jarek

      Usuń
  13. Apropo wklejania mi artykułu z PB

    To Puls Biznesu wywołał panikę pisząc, że Mewa schodzi z giełdy ?

    Czy to tam szukano czym jest Tarantoga i czy to nie ich artykuły były powodem, że wielu oddało po 6 gr czy, że bało się kupić ?

    Tak to Puls Biznesu, przepraszam ale nie podoba mi się ten komentarz. Chcecie czytać Puls Biznesu to proszę tam zajrzeć.

    Mnie ich zdanie nie interesuje w sumie to taki oręż naganiaczy na spadki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Autorze,
    szczerze to zaangażowałem się w obserwacje i zakupy giełdowe zaledwie kilka tygodni temu zachęcony dobrąkoniukturą od początku roku i żaluje, że nie zacząłem tu zaglądać miesiac wcześniej.
    Mewa, msx, agroton, odrobina coal energy, petrolinvest - niestety jeszcze brak mi srodkow a czasem odwagi na szybkie ruchy,ale dzięki Pana wskazówka w 2 tygodnie zarobilem 15%. Dziękuję i gratuluje nosa, moze z czasem u mnie tez sie wyksztalci ;)
    pozdrawiam
    Kuba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że będziesz umiał skorzystać z moich przemyśleń :)

      Usuń
  15. chciałbym nieśmiało zapytać co Autor myśli do dokupieniu akcji MOSTOSTALU EXP. po cenie 19gr?

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    Też jestem ciekaw bo sam dokupiłem po 19 przy czym średnią mam 14gr.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś jest dzień gdzie można dobrać MSX.
    Według mnie oczywiście. Po 15 to byłoby super, ale 16 też. Może jeszcze dziś być na zero czy plus a w przyszłym tyg to już myślę powyżej 20

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się, czy taka akumulacja akcji, jaka trwa od jakiegoś czasu, w ostatnim tygodniu to już cały ff przewalony, to nie po to, żeby jakiś długotrwały odpał był?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,dziś udało mi się dokupić w ostatniej chwili po 0,16!Myślę że ten tydzień wyniesie MSX w okolice 0,23! Jak autor w OIL tak ja w MSX,czekam na korektę i dokupuję.Myślę że to będzie dobry rok dla tej spółki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam co Pan sadzi o sprzedaży 18 milionów akcji przez Idea Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. działającego w imieniu IDEA 20 FIZ Aktywów Niepublicznych (dalej "IDEA 20") w dniu 10 marca,no i jak Pan uważa czy kupiła to tzw.ulica czy może ktoś "większy"-Elektrim,Tarantoga itp.albo może już wychodzi Elektrim,to raczej wariant pesymistyczny,bo kurs jest na 0,16 i zachaczał o 0,15.Pisał Pan,że przy 0,19 widzi Pan set%-czy dalej Pan tak uważa.Pozdrawiam Darek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba być cierpliwym!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze info ...pytanie kto i jak teraz to obejmnie

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.