Polecam

wtorek, 25 lutego 2014

Mostostal Export - Tarantoga i akcje po 50 gr.





O MSX wspominałem kilkukrotnie :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/MOSTOSTAL%20EXPORT

Dziś na zamknięciu było 12 gr. za akcję.

Wierzyłem i wierzę w spółkę cały czas, nawet jak było po 7 gr kupowałem. Chciałem tu wrócić po Mewie, ale chyba nie zdążę.

Link z bankier.pl

http://www.bankier.pl/wiadomosc/MOSTALEXP-Podniesienie-kapitalu-podstawowego-oraz-nabycie-aktywow-o-znacznej-wartosci-3068840.html


Kwota w informacji jest naprawdę duża, spójrzmy na obecną kapitalizację...

Jeszcze niedawno na różnych stronach straszono Tarantogą jak jakąś Tarantulą. Nie bardzo się tym przejmowałem, korzystałem z niższych cen.

Teraz okazuje się, że Tarantoga to nie tylko obiecanki, ale też czyny.

W obecnej sytuacji spółki taki raport nie powinien przejść bez echa. Ostatnio mieliśmy wysokie wolumeny, mocne parcie popytu, kto wie być może Tarantoga zbiera też z rynku.

Mnie szczerze nie obchodzi, kto stoi za tą nazwą. Niektórzy szukali, znaleźć nie mogli i spowodowali panikę posiadających walor. Gdzie są dziś ci ludzie ? Chcieli dokopać się do informacji, których być może na jakimś etapie się nie ujawnia. Wiem, że niektórzy przez to sprzedali MSX i to był zły ruch.

Jeżeli ktoś obejmuje akcje po 50 gr i przez to spółka z problemami ma prawie 35 mln. zł to po pierwsze się cieszę a po drugie nie sądzę, aby za Tarantogą stał ktoś kto nic nie znaczy.

Zobaczymy co będzie jutro, tu często zachowania kursu, były odwrotne do oczekiwanych, ale teraz ta strategia może się zmienić i raport może jeszcze pchnąć MSX w górę.

A ja cieszę się, jeśli ktoś choć w małym stopniu ma ten walor dzięki moim wpisom, bo nawet teraz może zrealizować zysk.
Chociaż raczej warto czekać.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE. INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE. MOJE PRYWATNE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI A SĄ TYLKO SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU. O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ. ZAKŁADAM ŻE ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE, PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ SWÓJ PLAN.

foto-coslychacwbiznesie.pl



2 komentarze:

  1. Ciekawie się robi na spółkach, które w portfelu ma Blanca, teraz powoli może ruszyć cierpliwie siedzę na Globalu już kilka miesięcy i nie raz chciałem sprzedać teraz sytuacja się robi coraz ciekawsza. Zobaczymy czy ten IDM i Global, które mam w swoim portfelu namieszają trochę w marcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i dlatego też te spółki cały czas były dla mnie ciekawe. Często jest tak, że instytucje czy osoby są zabezpieczeniem, dla nas jakimś gwarantem.

      Dziś jeszcze miałem wspomnieć o B3System bo dalej ładnie idzie, ale nie chce mi się tematu robić. Więc - B3System dotarło do ważnego oporu oj czuję, że z czasem go pokona a wtedy będzie dalsza strzała ku górze.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.