Polecam

czwartek, 20 lutego 2014

NEWWORLDR po 1zł 71gr.




Sytuacja na New World Resources PLC (NWR) przypomina łapanie spadających noży.

Ja jednak uważam, że obecne  1,71 jakie widzę może dać zarobić.

Owszem ryzyko mamy ogromne, połamane wsparcia i nowe minima.

Obecnie widzę - 16,59 %

Należałoby przeanalizować spółkę, akcjonariat, przemyśleć czy NWR może upaść czy nie.

W mojej ocenie, gdy widzę, że 250 tys zł. łamie tak kurs tego molocha, zauważając jak wiele NWR spadło, ile w ostatnim czasie, to wydaje mi się, że te zniżki są aż naciągane.

Nie zdziwi mnie odreagowanie spadków to po pierwsze, oraz nie zdziwią mnie wzrosty w dłuższym terminie i zysk na tym walorze od ceny obecnej.

Kurs jest nawet poniżej ostatniej rekomendacji Erste Bank, która wynosiła sprzedaj z ceną 1,83 gr.

Kto wie może będą kolejne niższe, ale jeśli spółka nie ma zamiaru upaść a czytamy np. 

http://www.bankier.pl/wiadomosc/NWR-chce-do-konca-roku-stworzyc-nowa-strukture-kapitalowa-wywiad-3060263.html

To może dać zarobić. Łapanie noży może ranić, ale nie musi, przyszłość pokaże.

Ryzyko jest, ale ono jest zawsze, no, ale 1,70 i niżej jeśli będzie może okazać się okazją. Na pewno na tym walorze może dużą rolę odegrać czas, warto mieć możliwość poczekania.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE. INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE. MOJE PRYWATNE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI A SĄ TYLKO SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU. O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ. ZAKŁADAM ŻE ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE, PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ SWÓJ PLAN.

foto-coslychacwbiznesie.pl


16 komentarzy:

  1. Ten walor jest dla ludzi o mocnych nerwach - na bazie wstępnych wyników za 2013r. widać ujemne kapitały własne, a co za tym idzie majątku już nie ma, zbudowany o zobowiązania, są jakieś kredyty i pożyczki - ciekawe jak zareagują pożyczkodawcy - tutaj nie będzie można przez najbliższy kwartał kierować się żadnymi wskaźnikami ekonomicznymi ( o ile IQ 2014r. będzie lepszy), mają się szerzej restrukturyzować - pytanie co to oznacza?. Jak wystawią plan restrukturyzacji i zostanie on pozytywnie przyjęty wówczas moze będzie poprawa - dzisiaj to widzę w czarnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczymy co będzie dalej, ja od 1,71 w dół jestem w stanie podjąć ryzyko, póki co cofnęło się troszkę wyżej, ale spadki oczywiście mogą być, na tę chwilę to NWR daje mi +.

    Po prawej stronie nad etykietami dodałem obserwację przez e-mail jeśli ktoś chce ( ktoś o tym wspominał ) polega to na tym, że jak dodaję wpis to u was się pojawia info w skrzynce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paweł Ciszek dzięki za komentarz, że próba udana, u mnie udana nie była, ale ważne żeby innym działało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co.
    Jakieś miesiąc temu rozmawialiśmy o spółce Atlantis. W styczniu zarząd skupował akcje. Kurs ostatecznie zamknął się na 0,14. Uchwalona stawka to 0,35 po scaleniu 3,5. Jak myślicie jak rozpoczniemy sesje, będziemy mieli duży popyt?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko przewidzieć, ale uważam, że Atlantis i Fon to spółki, które jeszcze w tym roku dadzą zarobić. Tu będzie jak zawsze u P.
    Raz bez życia raz z eksplozją.

    Z 10 akcji będzie jedna, większa płynność, lepiej dla grających, mniejsze skoki %, łatwiej wejść i wyjść, według mnie same plusy.

    Od 1,40 do 3,50 na Atlantisie może pójść w moment, ale kiedy ten moment nastąpi wie tylko P.

    Póki co jest jeszcze czas, Atlantis jeszcze nie gra, ale potencjał te spółki mają.

    Dziś doszły nowe informacje odnośnie Intakusa.
    Nowi ludzie w spółce - Widząc ich nazwiska stwierdzam, że to nie sa przelewki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, chciałem prosić o opinię odnośnie spółki Eurocash a przede wszystkim do jakiego poziomu może spać cena akcji przy EBIDTA 420M.

    OdpowiedzUsuń
  7. ... że wtrącę parę "groszy" (słowo-klucz w spółkach pana P ;) Nie tak dawno fon mocno spadł i kosztował 1 gr i zrobili scalenie 1:50 i tak wskoczył na poziom 50gr. obecna cena 10 gr to w rzeczywistości 0,2gr. wiec jak widać można zejść poniżej 1 gr i to bardzo dużo. Teraz zrobią 1:16 i jeszcze z 0,2gr będzie można jechać dalej w dół. Ja osobiście też czekam na wielkie wybicie, ale od 4 lat tylko spada, a jak mi się wydaje, że na reszcie osiągnęło dno i teraz już nie ma innej drogi jak tylko północ to robią scalenie i przyprawiają mnie o kolejne siwe włosy zbijając cenę. Na innych spółkach P. są mocne wyskoki (ats, resbud,...), ale na fonie dramat. kolejny raz mam nadzieję, że teraz to już NAPEWNO :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc odpowiem , że ten komentarz jest błędny. Jednak jeśli go opublikowałem, to proszę niech autor tego komentarza zauważy.

      Jeżeli ktoś wspomina o resplicie z 2008 r. to nie można pomijać dwóch splitów z 2007 r. 1:5 oraz 1:10.

      Resplit 50:1 po nich wygląda już zupełnie inaczej, nie można takich rzeczy nie zauważać, chyba, że ktoś chce zakłamać rzeczywistość a tego chyba nie chcemy ? Liczę, że to wynika z niedopatrzenia.

      Ponadto - Pisząc niedawno mamy na myśli 2008 r. ?

      Matko, córko, ojcze chrzestny ! Jak wiele się od wtedy zmieniało, jak wiele zmieniało się w spółce w ostatnim czasie.

      Oceniając realnie, należy się patrzyć na wykres po dwóch splitach, resplicie i kolejnych emisjach ! To jest bardzo ważne, ponieważ następowało dalsze rozwadnianie. Akcji było więcej.

      Także dzisiejsze 10 gr nie tylko jest 10 groszami, ale jest 10 groszami obciążonymi emisjami...

      W obecnej sytuacji spółki resplit jest nam potrzebny. Ile akcji było przed pierwszym splitem a ile jest ich obecnie ?

      Wykres od 2010 r. pokazuje po pierwsze obciążenie nowymi seriami, ale też konsolidację w ostatnim okresie ( ponad rocznym ) gdy kolejne emisje nie dusiły już waloru.

      Nie mijajmy się z prawdą.

      Usuń
  8. Chciałbym polecić walor NOKAUT. Notowania są na historycznych minimach. Wskaźnik ATR wykazuje zbliżające zakończenie konsolidacji. Wskaźnik RSI już wskaźnik RSI jest na 40 z tendencją wzrostową. Komunikaty ze spółki przekazują informację o znaczących przejęciach akcji po cenie ok 2,4 zł. Ta cena jest moim zdaniem potencjałem wzrostowym tego waloru docelowo oko 3zł (dziś 1,49zł). Nokaut podaje również że porozumiał się Google i jego porównywarka wraca do wyszukiwarki. Myślę że warto się temu walorowi przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to może być bardzo dobra inwestycja :)

      Usuń
    2. Adam,
      dziękuję za polecenie. Wygląda ciekawie.

      Usuń
    3. Nie ma za co! Cieszę się że ktoś skorzystał. Tutaj dzięki Autorowi w ogóle zaczyna się zbierać ciekawa społeczność. Za co osobiście Autorowi dziękuje.

      Usuń
  9. Na NWR okazało się bć jeszcze taniej niż 1,7 ale jak pisałem wczoraj to indywidualna decyzja, dla mnie te niższe poziomy są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj zaczepiłem się po 1,65 i natychmiast poleciało na 1,52. Mam taki dziwny "dar", że jak coś kupię to zaraz spada, jak sprzedam to rośnie ;)
    W każdym razie jak zwykle po sesji pojawia się info. Rezygnacja dyrektora. Myślę, że to jednak mało znaczący dla ceny akcji ruch w spółce.
    To co dziś pokazały sadovaya i coal nastraja optymistycznie.
    Będzie dobrze już za parę dni. A może już jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i dzisiaj mamy pierwsze widełki na 1,79.
    bardzo miło ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. miło będzie jak dojdziemy do poziomu z początku lutego , a później kto wiem może poziom z stycznia 3,5zł....:) Na tych akcjach będzie tak samo jak na ukraińskich a wcześniej na Plazie

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.