Polecam

środa, 5 lutego 2014

Petrolinvest SA - Zbliża się 14 luty i kolejne podejście do Emby




Wpisy dotyczące Petrolinvestu :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/PETROLINVEST%20SA

Mocna gra na walorze, duże wahania kursu, wciąż wielkie obroty.

Patrząc się na wykres miesięczny, wiedząc, że zbliża się kolejne podejście do Emby, uważam, że obecnie możemy mieć do czynienia tylko z korektą.

Myślę, że poniżej 28 gr może nie spać, ale zaznaczam to tylko moje przemyślenia.

Teraz widzę 29 gr i to może być ciekawa cena. 

W ostatnim czasie spółka robiła dość przewidywalne ruchy. Po wzroście do 28 można było sprzedać i odkupić taniej, pisałem o tym, że może zejść. Później był piękny ruch w górę, można było sprzedać i dotarliśmy do obecnego poziomu. 

Dla mnie 28-30 jest dobrą ceną na ten moment, im niżej tym lepiej to wiadome.

Jak wiele ryzykujemy na tym walorze ? Według mnie ryzyko jest olbrzymie, bo równie dobrze mogą nam zrobić lawinę do 24 gr.

Jednak mamy już 5 luty i pod Embę mogą znów być wzrosty.
14 luty to Walentynki, może OIL da prezent inwestorom kto wie, lub znów przesuną termin,. Na tej spółce po części leci się na nadziei i goni za marzeniami. 


PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Chyba kolejne trafne spostrzeżenie. Także liczę na wzrosty na Petrol, pozdrawiam.

      Usuń
  2. No i niestety znowu przesunęli termin. Autorze jak sądzisz, bardzo teraz kurs spadnie? Po tylu przesunięciach terminu obawiam się też, że pod kolejny wzrostów już nie będzie, chyba transakcja przestaje być jakkolwiek realna. Niestety zostałam z akcjami, a w piątek po sesji było widać, że nie jest to sesja pod dobre info........

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.