Polecam

niedziela, 2 lutego 2014

Plaza Centers NV ciąg dalszy.




O spółce pisałem, link z etykiet :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/PLAZA%20CENTERS

Na tym walorze można było osiągnąć niezły zysk juz do tej pory. Od pierwszego wpisu walor rósł z 32-33 gr. nawet do 66 gr. 

W piątek na zamknięciu mieliśmy 56 gr.

Moim zdaniem obecnie możemy mieć do czynienia jedynie z korektą i kurs może nadal  piąć się w górę. Walor stygnie, przeżywa stabilizację, wolumen maleje. Możliwy scenariusz zakłada, że nie spadniemy poniżej 50-53 gr. Tak więc obecna cena może być nadal atrakcyjna, choć ryzyko zdecydowanie wzrosło w porównaniu do poziomów w okolicach 3X gr.

Obecnie Cena/WK to nadal jedynie 0,15. 

Osobiście nie zdziwię się jeśli po obecnym okresie stabilizacji, odpoczynku, konsolidacji, ten walor pójdzie na 80 gr a następnie na 1,10 z tym roku. 

Co się będzie działo jutro ? Czy w najbliższym czasie ? To są pytania do wróżki. Na zachowania kursów akcji mają wpływ zarówno wieści globalne, jak i informacje dotyczące samego waloru, oraz sposób rozgrywania przez dużych graczy sterujących kursem.

Ja z tej spółki jestem bardzo zadowolony. Wchodząc teraz każdy bierze na siebie ryzyko spadków nawet do 36 gr według mnie, ale osobiście liczę na to, że 50 gr się wybroni i, że jest to tylko przystanek w drodze ku kolejnym szczytom w terminie średnim.

Czy spółka da jeszcze zarobić w 2014 r. ? Myślę, że tak, ale trzeba mieć trochę cierpliwości. Obecna cena może okazać się atrakcyjną, oczywiście niższe tym bardziej. 
Plaza Centers według mnie jest nadal spółka niedowartościowaną.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl



13 komentarzy:

  1. Co Pan myśli o Prima Moda?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za wpis.
    rzeczywiscie obecna sytuacja ma wciaz perspektywy wzrostowe.wszedlem przy 0,62 liczac na to ,ze wparcie 0,59 sie obroni.moze ogolna sytuacja (FED itp.)miala wplyw na nizszy zjazd-spilka matka Elbit tez ostatnio tracila .tak jak pan napisal w kazdej chwili moze byc atak na 0,78- lubie jak wskaznik ROC dluzej snuje sie po dolnej lini. BRAWO dla pana za wskazanie poprzedniego ruchu na plazie gdzie wzrosty wyniosly 100%,gratuluje nosa :)- niestety ja sie nie zalapalem
    pozdrawiam i pomyslnosci zycze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się że mamy jeszcze jedną ciekawą pozycję IMCOMPANY.dzisiejsze notowania zakończyły się przy 9,92 i to jest wynik porównywalny z przełomem maja/czerwca 2012, potem kurs 3m-ce poszybował na 16,20. ING Seciritas rekomenduje KUPUJ z ceną docelową na 15pln. Może chciałby Pan przeanalizować ten walor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imcompany, Agroton, KSGAGRO, Sadovaya, Coal Energy to są bardzo ciekawe spółki, ale obecna sytuacja na Ukrainie im nie pomaga. Wszystkie jednak mają potencjał.

      Usuń
  4. Tak samo Kernel, Astarta dobrze sobie radzi. Westaisic jest bardzo zaniżona. Milkiland też. Poniekąd sytuacja polityczna odbija się na każdej, ale jeśli te zdołowane sobie poradzą i Ukraina się uspokoi może być naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiadałem już na takie pytanie pod Tauronem.
    Nie będę analizował każdej spółki którą ktoś proponuje czy się powtarzał, żeby było jasne. Najpierw wypadałoby przejrzeć wpisy.

    Ostatnio jest za dużo komentarzy na zasadzie rzucenia hasłem i to nie na temat ! Będzie tak dalej przestanę dodawać takie komentarze, bo robi się bałagan. Zauważyłem , że część osób absolutnie nie przedstawia swojego zdania, merytoryki tylko wchodzi by o coś spytać. Ja nie jestem internetowym doradcą, piszę własne przemyślenia na blogu i tyle. Można porozmawiać, ale te wszystkie pytania o co rusz nowy walor są już irytujące, gdy dana osoba wchodzi tylko po to by o coś spytać w 3 słowach, Po pierwsze ludzie nie doceniają bardzo często tego, że ktoś coś robi po drugie zakłócają mi tu porządek, myśląc egoistycznie i próbując tylko wyciągnąć coś od kogoś.

    Są też osoby, które zaczynają coś tu wnosić, nie zadają krótkich pytań, co myślisz o ? Ale dodają coś od siebie i tak powinno być. Adam S. Maciej i kilku innych.

    Są blogi czy strony gdzie ktoś szuka współpracy, ja już pisałem ja nie szukam, piszę, bo lubię, ale krok po kroku muszę zaostrzać panujące tu zasady, bo inaczej się nie da.

    Chcąc porozmawiać wypadałoby umieć się zachować, respektować tematy lub dodawać coś merytorycznego od siebie, oczywiście bez naganiania, bo tego dodawał nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dziś może nie być łatwo patrząc się na zagraniczne indeksy, także pojawiają się różnorakie trudności. Najgorsza byłaby panika, która jest na rękę niektórym grającym i którzy naganiają na spadki i ją wywołują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, jestem z Tobą od początku strony i właśnie pierwczy raz umoczyłem (zamroziłem) kasę bo nie sprzedam ze stratą i myślę, że długo będę czekał na odbicie, kupiłem na spadku plaza center, ale jak widać nie było to jeszcze dno, tym razem się pospieszyłem i mam pakiet za 0,73, ktoś ładnie się bawi i mam nadzieje że niedługo przestanie ;) wzrostów wszystkim czytelnikom

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się zastanawiam czy dno nie bylo na 0,57 i teraz 0,59-0,60 nie jest początek odbicia, obroty znowu wyższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem dobrze kombinujesz.
      Na 57 gr. były do wyboru droga na dno lub góra.
      Wszystko może się zdarzyć, ale w obecnej sytuacji spółki, niskiej kapitalizacji i Cenie/wk poniżej 0,2 na 90 % dla mnie będzie góra. 57 to mocne wsparcie każde zejście poniżej wg. mnie jest dobre na wejście.

      Walor w końcu zaatakuje 1 zł. A na korektach też można zyskać.

      Oczywiście mogę się mylić i może być kataklizm ale wg. mnie Plaza ma nadal wielki potencjał.

      Zwyczajnie gubi się strachliwych, tych bez przekonania inwestujących na chybił trafił. Tak ja to widzę

      Usuń
  9. wita:)
    Co sądzisz o obecnej sytuacji Plaza Centers?

    OdpowiedzUsuń
  10. poczytaj w pytaniach, odpowiedziach do autora, po to to robię a znajdziesz

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.