Polecam

poniedziałek, 17 lutego 2014

POLIMEX MOSTOSTAL i atak na 15 gr.





Tak tej spółki się czepiłem. Jednak dzięki cierpliwości nie tyle można było uniknąć na Polimexie strat, ale też już można realizować zyski.
Wszystkie wpisy dotyczące Polimexu :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/POLIMEX%20MOSTOSTAL

Ostatnio, czyli 26 stycznia pisałem, że mam nadzieję, że w ciągu kilku tygodni walor przebije 15 gr.

Dziś od rana widzę mocną walkę z tym oporem i wolumen bliski 13,5 mln szt. w kilkanaście minut.

Doszły pozytywne informacje na temat rozmów z wierzycielami.

Polimex walczy i się nie poddaje. Moim zdaniem spółka ma szansę utrzeć nosa Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która w ostatnim czasie zajmowała się niszczeniem naszych firm.

Polimex znów powrócił na 15 gr i może w końcu przebije ten ważny punkt, na to wygląda.

Także mimo nawet niefortunnego wejścia w walor, załamań ceny, zaczynając od 15 gr i dokupując w dół już dziś można by było realizować niezły zysk a dalej może być lepiej.

Ci co kupili na ostatnich spadkach na pewno nie żałują.

Fajnie byłoby przebić 15 gr i pójść na 18 gr.

15 gr powinno być mocnym wsparciem jeśli zostanie pokonane a liczę że w tym tyg tak będzie.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE. INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE. MOJE PRYWATNE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI A SĄ TYLKO SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY. NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU. O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ. ZAKŁADAM ŻE ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE, PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ SWÓJ PLAN.

foto-coslychacwbiznesie.pl





6 komentarzy:

  1. Jeśli można nieśmiało prosiłbym o analizę Coal Energy. Dzisiaj jakby ukraiński węgiel w końcu ruszył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polimex robi mnie w konia.
    Wychodzę tu dobrze tylko dzięki cierpliwości, schodzeniu na średniej, ale póki co to 15 jest cholerną tamą od której się odbija.

    Czekam więc 2014 jeszcze długi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie dzisiejsza sesja nie była by taka zła... gdyby nie pewna transakcja sprzedaży 12mln sztuk co diametralnie zmieniło rozkład sił na tym papierze. Pewnie niedługo pojawi się info że ktoś się wyprzedał. Pytanie czy miał ku temu jakiś istotny powód. Dobrze że na tę chwilę znowu uwidacznia się przewaga kupujących...

    Niestety GlobalEnergy i IDMSA także nie zachowują się tak jak by wszyscy chcieli :/

    Gratuluję kolejnych 3 trafionych spółek. Nie nadążam z kupowaniem ;) a żal tracić takie okazje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrożnie z kupowaniem, przemyślenia kogo by nie były nie dają pewności.

      Jeśli chodzi o Global Energy i IDMSA to nie wątpię w te spółki nadal, gra jest twarda, ale niskie poziomy są okazjami do kupna.

      Jeśli oba walory zeszłyby jeszcze raz na 59 gr ( Global w co wątpię, ale pisałem, że jest taka możliwość ) na 6 gr ( IDM w co bardzo wątpię, ale zawsze mogę się mylić ) to dla mnie byłby to moment bardzo atrakcyjny na kupno czy dokupienie.

      Każdy ma jakieś strategie, intuicje, większość ludzi takie granie wymęcza. Chcą zysków szybko a tu trzecie podejście do dna np.

      Ja jeśli widzę potencjał, zdania nie zmieniam i walor znów jest bardzo nisko, to raczej wzrasta moje zainteresowanie nim.

      Oczywiście takie uparcie się, jeśli okaże się tyczyć błędnego obiektu może być zgubne.

      Ale gdyby nie to, to niejedna spółka nawet z tego bloga przynosiłaby straty.

      Podstawą jest kupno jak najniżej. Korzystanie z niskich cen. Wtedy łatwiej o +.

      W ten sposób czy IDM czy Polimex czy MSX , KGHM mogły wejść w strefę zysków.

      Bo nie sztuką jest wybrać spółkę. Sztuką jest dobrze to rozegrać.

      Można mieć ten sam moment wejścia a jeden będzie tracił a drugi zyskiwał.
      Czas, korzystanie ze zniżek, wolne środki na uśrednianie, cierpliwość, uzupełniający się portfel akcji, wraz z umiejętnością analiz wykresów, sytuacji, przewidywania, często dają sukces.

      Nie jestem zwolennikiem realizowania strat, chyba, że utracę wiarę w walor, ale ku temu muszą być przesłanki.

      Najgorsze co może być to skakanie ze spółki na spółkę, bez koncepcji, na emocjach, później okazuje się, że w terminie rocznym każda którą miałem zarobiła a ja straciłem.

      A tak bywa.

      Usuń
  4. Święta racja to co piszesz

    OdpowiedzUsuń
  5. No i mamy info o tych 12mln :/
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/POLIMEX-MOSTOSTAL-Zmiany-w-stanie-posiadania-akcji-Spolki-3070828.html
    Mam wrażenie że to nie była jednorazowa transakcja zbycia akcji i kurs dalej będzie ciągnięty w dół. W perspektywie 0.10-0.11, chociaż chwilowo mamy małe zainteresowanie spółką - mało kto chce oddać po 0.11 ale wiadomo na dwoje babka wróżyła.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.