Polecam

czwartek, 6 lutego 2014

Tauron Polska Energia SA - Rośnie, warto było wejść.




O spółce pisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/2014/01/tauron-polska-energia-sa-tpe-ciekawe.html

Jak widać cena 4,04 okazała się atrakcyjna.

Teraz podczas notowań widzę 4,43

Wczoraj Goldman Sachs wydał rekomendację kupuj z ceną 5,65.

Obecnie jesteśmy na bardzo ważnych poziomach. Wczoraj mieliśmy nadzwyczajnie wysoki wolumen, próbujemy przebić się przez opór i wygląda na to, że to się może udać. 

Dobrze by było gdyby walor na stałe wyszedł powyżej 4,40 - 4,41 i tak się zamknął  to mogłoby oznaczać wzrost do 4,58 według mnie.

Ja jednak wolę spoglądać w terminie średnim czy dłuższym i uważam, że rekomendacja Goldman Sachs może być realizowana. Uważam, że Tauron w tym roku ma szansę wyjść powyżej 5,36.


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

 foto-coslychacwbiznesie.pl





1 komentarz:

  1. Może jeszcze namówię Pana na rzut oka na IMC. Dziś lekki wzrost przy sporych obrotach. Koniec spadków?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.