Polecam

czwartek, 27 lutego 2014

TELGAM S.A




Zakupiłem dziś te akcje za parę zł po 16 gr. w pośpiechu, bo ktoś się rozpędzał.

Fakt, że niedawno było niżej, ale nie chciałem zasiedzieć się na 15 gr. Może to był błąd, zobaczymy, najwyżej poczekam lub dokupię niżej.

Zaciekawił mnie wykres i zwiększające się obroty, poza tym zauważyłem coraz większe zainteresowanie tym walorem. Nawet na blogu ktoś o tej spółce pisał. 

Ostatni raport również wygląda lepiej. 
W " Charakterystyce istotnych dokonań lub niepowodzeń emitenta " widzimy, że spółka się rozwija, realizuje strategię, zwiększa przychody i pojawiają się minimalne, ale jednak zyski.

Kolejna ciekawa informacja to dofinansowanie z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Rekomendowana kwota, która może zostać przyznana to ponad 4,5 mln zł.

Tutaj jest cały raport z bankier.pl

http://www.bankier.pl/static/att/ebi/2014-02/20140214_115803_0000060114_0000051807.pdf

Ciekawe są też zmiany w akcjonariacie, jedni  sprzedają a drudzy kupują.
Widzimy ceny w umowach cywilnoprawnych po 21 gr. za akcję. Natomiast inni akcjonariusze być może nawet sprzedają teraz po 16 gr.

Zauważmy też, że cena emisyjna akcji serii E również wynosiła 21 gr. więc jesteśmy poniżej ceny jaką płacili obecnie najwięksi akcjonariusze.

Zobaczymy co z tego wyniknie.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE.NIE JESTEM DORADCĄ.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl









9 komentarzy:

  1. Dzisiejszy obrót chyba jest nie przypadkowy. Być może uda się na trwałe odbić od dna. Ja Telgam mam niestety drożej średnia około 28 groszy bo kupiłem w listopadzie jak przebiło linie krótkoterminowego trendu spadkowego a potem niestety przespałem moment do sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem w tej spółce od 40gr jednocześnie wciąż uśredniając na spadkach. Ostatecznie mając średnią 25gr w chwili słabości sprzedałem za 17-18gr próbując wybić się na innych spółkach idąc tropem Autora. Ponownie wszedłem przy 16gr, choć żałuje bo mogłem nawet po 14 gr, bo po ostatnim raporcie utwierdziłem się, że spółka rozwija się powoli, a do tego czekają ją realizacje na które uzyskali dofinansowanie. Ostatnia emisja po 21gr miała na celu ochronę swojej pozycji przez główne akcjonariusza. Wygląda na to, że już jutro może zawitać 0.2x przy wycenie akcji, co bym sobie szczerze życzył ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolumen potężny.
    Myślę, że samo dofinansowanie, które ma wynieść ponad 4,5 mln, jeśli dojdzie do skutku może spowodować 100 %.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłem za 0,18, mogłem przy odrobinie spokoju kupić za 0,17... ale wydaje mi się, że i tak się opłaci, zamknięcie wyglądało obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 03.03.2014 - 16:50 zlecenie kupna 1 mln akcji za 0,25
    03.03.2014 - 16:55 wycofanie zlecenia
    04.03.2014 - 8:50 zlecenie kupna 250 tys. akcji za 0,18
    04.03.2014 - 8:55 wycofanie zlecenia

    Oprócz tego cały czas utrzymywanie kursu na 0,16 poprzez sprzedaż jednej akcji w tej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokupiłem sobie tego jeszcze trochę, ponieważ chodząc z plecakiem :) w zeszłym roku, a przeszedłem wybrzeżem jak również blisko tysiąc km. po stronie wschodniej, to to co zrobiło na mnie największe wrażenie, to skala postępu w dziedzinie informatyzacji jaką poczyniono z funduszy EU. Kto nie widział nie uwierzy. W zapomnianych przez Boga siołach na najwyższym poziomie wybudowano lub wyremontowano i w pełni wyposażono świetlice / domy kultury z bezpłatnym dostępem do Internetu.
    Wygląda więc na to, że poza dotowaniem rolnictwa (co też było niesamowicie widać) stanowi to bardzo silny priorytet dotacyjny. Trudno też temu odmówić logiki, by dzieci / młodzież poza przysłowiową "budką z piwem" miały dla siebie jakąś alternatywę.

    Dlatego też obstawiam, że dotacja jednak wejdzie. Obym - dla siebie i oczywiście dobra dzieci ;) - się nie mylił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo dobra informacja ws. dofinansowania projektu. Pociągło to dzisiaj kurs. Miejmy nadzieję, że tak będzie w kolejnych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie, ale czy dosięgnie 26gr?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwiększony wolumen w ostatnich 3 sesjach oraz ładna biała świeca wskazują na wybicie. Jeśli przebije 20gr to następnym poziomem oporu będzie 25gr. Potem puszczając wodzę fantazji zamykamy lukę na 36gr :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.