Polecam

czwartek, 13 marca 2014

CALATRAVA po scaleniu poszła w górę.





Kilkukrotnie wspominałem o tej spółce :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/CALATRAVA

Było pomiędzy 1-2 gr.

Obecnie po scaleniu mamy 2,85 zł.

Także po starej cenie kurs zbliża się do 3 gr.

Spółka nadal jest na 2 fixingach. Teraz jednak jest jej tylko 5 mln akcji. Wyższy nominał pozwala na ciekawszą grę i nie mamy już jedynie do wyboru  spadków czy wzrostów po kilkadziesiąt a nawet 100%. Także zaczęło się tam normalne życie i póki co ci co zakupili po 2 gr przed scaleniem nie mogą narzekać.

Wahania są bardzo możliwe, ale możliwy jest również wysoki wzrost. Trzeba było na Calatravę trochę poczekać, ale jest to kolejna spółka która już mogła dać niezły zysk.

10 marca doszły kolejne pozytywne wieści ( bankier.pl ) :

http://www.bankier.pl/wiadomosc/CALATRAVA-CAPITAL-SA-Emisja-obligacji-3078182.html



https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl




3 komentarze:

  1. Jak Pan się zapatruję na perspektywę ogólnego załamania na giełdzie? Dzisiaj poległo wsparcie 50 000 pkt na WIG.

    Może uważa Pan, że ostatni gorszy okres jest spowodowany tylko przez wydarzenia na Ukrainie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nastroje są słabe. Miedź zaniża KGHM, straszą Chiny, ale ja całkowicie odbiłem od dużych spółek, nie wchodzę w WIG20. Wystarczy, że leciałem z JSW i nadal je dociskają rekomendacjami np. Goldmana.
      Zawsze są walory, których te załamania zbytnio nie ruszają staram się być w nich, albo być bez akcji, jesli nie mam takich wysepek. Taki KGHM wydaje się być tanio, dla mnie jest, ale teraz ja skupiam się na zupełnie innych walorach.

      Usuń
  2. Autorze, bawiłbyś się w CDPROJEKT jak spadnie do 12 - 9zł? Abstrahując od tego, że są lepsze walory

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.