Polecam

środa, 26 marca 2014

Doczekałem się hejterów...






Dziś na forum Parkietu śmiano się ze mnie, moich typów.

MSX, Oil, GLE , United

Jeszcze mogli dodać Plazę, B3System Agroton, Sadovayę, Finhouse, 01 Cybaton, Bioton.

Mogli się pośmiać z dzisiejszego typu Atlantis i wzrostu.

Jednak rozumiem, że mają inne obowiązki.

Nie wierzę, że na tamtym forum są takie niedojdy, inwestycyjne pokraki skoro siedzą tam po 6 czy więcej lat.

Jak można śmiać się z MSX gdy od mojego wpisu zysk sięgał 100% a będą uważam możliwości na dużo większy.

Jak można nie widzieć wzrostu Oila oraz tego, że mój ostatni zakup w okolicach 30 gr nadal jest w strefie zysków a liczę na dużo więcej.

Nie zauważają, że GLE też było omawiane taniej niż jest.

United nie było moim konikiem, bardziej przyszło od was i Grahama ale popieram ten wybór i dziś kupiłem po 18 gr.

Zobaczymy hejterzy z Parkietu jakich poziomów dotknie United w ciągu roku i liczę na śmiechy.
Przecież powiedzieć, że ktoś miał nosa, wspomnieć o dobrym wyniku jakiegoś bloggera Parkietowcom nie przystoi lub nie wolno :)

W sumie to wcale się nie dziwię, bo jeśli przez wiele lat ktoś nie wychodzi poza funkcję kleszcza to kawał z niego inwestora. Talent do cięcia strat czy funkcja naganiacza ? Niech ci którzy zajmują się mną na tamtejszym forum sami sobie wybiorą.

Wpis jakiegoś tutenhamona o GLE

"ale te pajace z gpwinwestycje sie zaskocza jak im w raporcie za Ikw wartosc ksiegowa spadnie do 30-40 groszy  "

Kolejny pisze :

"Balonisko"

Czy można być lepszym anty wskaźnikiem ?

W dodatku pajacem, który obraża ludzi z którymi w życiu nie zamienił zdania...Żenada. Naganiają na spadki już nie pojedynczo a stadami, sceny, role, dialogi, podsycane obelgami.

Dyskredytowanie to jedna z metod manipulacji. Być może psuję szyki cwaniaczkom i szczerze cieszy mnie to. Wiem, że hejterów będzie coraz więcej, ale chęci blogowania mam też większe z dnia na dzień :)


19 komentarzy:

  1. Powiem Tak.
    Mi Pańskie typy dały zarobić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie warto nawet zawracać sobie nimi głowy i nich pisać bo to tylko dla nich pożywka. Nie ma co ich karmić i dodawać im energii. To lokalni gamonie jak Pele z Joba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę się nie przejmować tylko robić dalej swoje. Jeżeli doczekał się Pan hejterów to znaczy ,że "jest pan na językach". Nie ważne jak mówią - ważne ,że mówią i pląsają się w swojej zazdrości. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Na podłodze jest taki przekrój że szkoda tam pisać. Naganiające pieski różnych spółdzielni ,przegrani , którym już tylko pisanie zostało ,itp. Nie ma co się przejmować.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry, ale ja wciąż nie rozumiem tego zjawiska, chociaż nie jestem już taki młodziutki... ;) Skąd się bierze w ogóle energia i zapał do takiego nienawistnego pisarstwa ? Na forach giełdowych i dowolnych innych.
    Jak mi coś nie odpowiada, czy mówiąc obrazowo ;) mam coś lub kogoś w dupie, to się po prostu nie udzielam. To przecież tylko moje indywidualne preferencje, a nie jakaś objawiona prawda. Nie chcesz kupować, nie kupuj, Chcesz - kupuj. Zaśpiewała nie tak, wyłącz po prostu radio. Zoperowała sobie gębę za bardzo lub nie założyła majtek - wyłącz telewizor. W czym jest problem do diabła ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się !!! Głowa do góry !!! Ja już kilka lat nie czytam tego forum, nic tam konstruktywnego się nie dowiesz. Ja łudziłem się ... Ale teraz to jestem pewien że tam to tylko to potrafią ... krytykować ... bo sami nie umieją analizować i nie mają nosa takiego jak ty ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam wrażenie, że podobnie jak istnieją zawodowi szczególnie polityczni hejterzy opłacani, żeby na forach szkalować wrogi obóz polityczny i podobnie jak na facebooku kupuje się polubienia i przychylne komentarze na firmowych stronach tak być może pewni inwestorzy próbują lekko sterować przynajmniej najmniejszymi graczami poprzez kupowanie ludzi, którzy piszą na takich forach :) Pewnie ktoś nie zdążył jeszcze wejść. A wiadomo, że lepiej skupować po zdołowanym kursie niż na agresywnym wejściu podbić od razu kurs i skupować 100% drożej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Pan sie nie przejmuje to zawistni zazdrosni ludzie takie glupoty pisza a ja ze swojej strony chcialbym podziekowac ze moge sie z tego bloga duzo nauczyc jestem swiezy na gieldzie bo dopiero rok a tu taka niespodzianka nic tylko pogratulowac pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Porażka boli. Sukces innych tym bardziej. Takich ludzi bardziej cieszy porażka innych niz własny sukces. Podejrzewam, że wielu tych szkalujących Ciebie i "blogowiczów" osób sama korzysta z informacji tutaj zamieszczonych. Ja ze swojej strony życzę WAM "parkietowcy: sukcesów w życiu prywatnym i na GPW. A Autor nie robi to co lubi. My tez to lubimy i doceniamy:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmować się i robić swoje :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Msx mam, united wczoraj nabyłem po 18, bioton mam sprzed scalenia, dzisiaj mam chrapkę na Oil...
    A co do hejterow to jest cały urok internetu i blogowania, oni nie błyszczą inteligencja, widać ze Cie szybko znienawidzili, boli ich to ze od nich jesteś dużo lepszy...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,szczerze to czasami czytam te fora i zastanawiam się kto robi te wpisy ?To co piszą i to jak piszą jest odpowiedzią.Na twoim blogu jestem od niedawna bo miałem długa przerwę od giełdy i bardzo żałuje ze nie znalazłem twojego bloga wcześniej.To co robisz na tym blogu czyni cię wyjątkowym człowiekiem.Pozdrawiam i życzę wszystkim inwestorom udanych inwestycji!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę robić swoje nie przejmować się nimi, jeśli chodzi o United też jestem pewien bo takiej nagonki na spadki dawno nie widziałem, wielu tam ma problemy z osobowością i piszą z różnych nicków ale z jednego ip. Ja już się przekonałem na własnej skórze że jeśli większość pisze że będzie rosnąć to spada i analogicznie odwrotnie. Kiedyś to przerobiłem na Gancie jak spadał z wyższych poziomów to pisali że musi wzrosnąć itp., jak pisali że zatrzyma się na groszach to dziwnym trafem odbił. Jak widzę że zaczynają się troszczyć o portfele innych to czas wsiąść bo pociąg nie będzie wiecznie stać na stacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.Profesor Leszek Balcerowicz w programie Kuby Wojewódzkiego powiedział-cytuję może niedokładnie,ale było coś takiego.Kiedyś czytałem komentarze internautów na forach internetowych,ale teraz robię to bardzo rzadko,bo stwierdziłem,że zdecydowana większość to nienawistnicy i nie warto zawracać sobie nimi głowy-a co Kuba?-przytaknął ze zrozumieniem.Pozdrawiam Darek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zobaczymy kto będzie śmiał się ostatni :) Trzeba uzbroić się w cierpliwość, a wyniki przyjdą tych polecanych spółek. Czekam, więc ze spokojem, a hejterzy niech sobie krzyczą. Nie oddam im akcji za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  16. To samo jest na forum bankiera - normalnie jakaś masakra a tylu dobrych samarytan, którzy dbają o pieniądze innych i każą jak najszybciej wychodzić praktycznie z każdej inwestycji, że masakra. Ostatnio w ogóle przestałem zaglądać na forum bo to jest po prostu śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jak beda wygladały notowania petrolinvestu w najbl.dniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fixing sprzyja bujaniu kursu i podnosi emocje. Jeżeli ma byc jakieś pozytywne info pod gre dla spekuły to pewnie im na ręke.Natomiast jeżeli ma być dobrze w dłuższej perspektywie to fixig nie ma aż tak duzego znaczenia.Pewnie potem wróci do ciągłych.Czy oil ma jakies koncesję na łupki ? Jeżeli tak to rosjanie mile widziani :)

      Usuń
  18. Psy szczekają, a karawana jedzie dalej! :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.