Polecam

piątek, 7 marca 2014

GRJAGUAR





Nie mam tych akcji, zostawiam je tym co zaczynają - na start.

Od wczoraj Petrol to 80% mojego portfela.

Wiele lat czekałem i nie chce przegapić a czuję wielkie info tuż tuż...

Dzięki Plazie, B3System, MSX, MEWIE i kilku zagraniach na krótko mam teraz trzy razy więcej akcji Oila. Wystarczy...

Nie liczę drugiego rachunku Intakus, Atlantis, Psa Capital to z czasów gdy moja intuicja myliła się nawet o 4 lata !!!


Myślę, że w tym roku i tam wyjdę na plus. Ale to nie ważne, liczy się lekcja, którą to było.


Zobaczyłem, że plan to nie wszystko, ale, że trzeba wchodzić blisko wzrostów.
A jedna spółka w portfelu, musi zarabiać, lub być płynną z małym ryzykiem gwałtownych strat.

http://www.grupajaguar.pl/oferta/inwestycje-zrealizowane

http://www.grupajaguar.pl/oferta/aktualna-oferta

10 zł cel GRJAGUAR wg. mnie. i to tak minimum w 2014 r.

Kapitalizacja to parodia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE.NIE JESTEM DORADCĄ.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl




















10 komentarzy:

  1. Czy to że "dzięki kilku zagraniom" m.in. na Mewie możliwe było zwiększenie zaangażowania w Oila, oznacza, że Autor bloga zmniejszył zaangażowanie na Mewie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd tak ogromna wiara w Petrola??
    80% w jeden papier to sporo :) Jeżeli urośnie 1000% to fajnie ale jeżeli nie?
    Zwycięzców nikt nie rozlicza.
    Maciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze dziś trochę urośnie :) Ale to już w formie zabawy, lecz czuję, że się fajnie wstrzeliłem. Zobaczymy

      Usuń
  3. Strasznie mało akcji w wolnym obrocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawowym źródłem jest strona aktualizowana.

      Ta spółka dba o informacje.

      http://www.grupajaguar.pl/inwestorskie/struktura-akcjonariatu

      Gdyby był 94 to bym kupował, ale tak to jest za mało akcji.

      Zresztą 5 % tu przekroczyć to żadna sztuka a po co mi takie rzeczy, W Oilu to mnie nawet nie widać, mój cały kapitał to tu nic :)

      Ale jak ktoś zaczyna i ma np. 2 tys zł to super GRJAGUAR jest według mnie. Kupić czekać, sprzedać i mieć za co inwestować, taki pierwszy dobry wybór jest mega ważny...



      Usuń
    2. Tu w raporcie też znajdziesz

      http://www.bankier.pl/static/att/ebi/2014-02/20140214_184100_0000060370_0000052056.pdf

      Usuń
  4. co do GrJaguar sie nie wypowiadam. Moim zdaniem generalnie na NC jest ryzyko płynności i można wejść w spółkę i zrobić samemu wzrosty, ale potem jest problem ze sprzedaniem. W przypadku takiego GrJaguar za 100tys zł po cenie z wczorajszego zamknięcia przekracza się próg 5%.

    Natomiast myślę że na Petrolinvescie ma pan 100% racji co do wzrostów, zblizamy sie do waznego oporu a jego przebicie moze dac w krótkim terminie 67 groszy, a nawet wiecej bo może to przyspieszyć wzrosty.
    Póki co próbują jeszcze delikatnie blokować kolejne poziomy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam jeszcze raz. Odnośnie pana komentarza że "strasznie mało akcji w wolnym obrocie" Zrozumiałem że pisze pan o Pertolinvest (OIL) ale chyba tu zaszło nieporozumienie bo domyślam się ze chodziło o GRJAGUAR. W takim przypadku zgadzam się że free float jest niski bo wynosi 19,07%. A Petrol ma Free Float 94,48% :) Proszę o niepublikowanie. To tylko dla pana komentarz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oil ma z pewnością dużo mniejszy FF niz podany oficjalnie bo jest pewnie akumulowany podprogowo. Też mam trochę Oila ale kupowałem go dość drogo i stopniowo.usrednialem. Teraz na niewielkim plusie, ale ostatnio usrednialem w górę. Techniczne Oil wygląda super malutka iskra i lecimy wysoko. Ale ta iskra by się nam przydała.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dawać iskrę ! Będzie ogień :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.