Polecam

czwartek, 6 marca 2014

KGHM - Dalsze wzrosty mnie nie zdziwią.





O spółce pisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/KGHM

Było 108-109 a jest 120 zł mniej więcej, bo ciągle kurs się zmienia.

W mojej ocenie nasz gigant jest teraz na bardzo ważnych poziomach i uważam, że może spróbować atakować 130 zł. Oczywiście wahania są tu nieuniknione, trzeba też brać pod uwagę wszelkie globalne informacje mające wpływ na kurs takich spółek jak KGHM.

Przedział 117-130 może okazać się przełomowy i jeśli walor wyjdzie powyżej 130 zł w najbliższych miesiącach to powinien piąć się dalej w górę.

Grunt, żeby nie szkodziły nam nastroje z zewnątrz. Według mnie 140 zł w tym półroczu jest realne.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

PODKREŚLAM, ŻE PREZENTUJĘ JEDYNIE SWOJE OPINIE I DECYZJE INWESTYCYJNE. I NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW. KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU I WOLNYCH ŚRODKÓW, NIE JESTEM WRÓŻKĄ OKREŚLAJĄCĄ KONKRETNE DATY SPADKÓW CZY WZROSTÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.

foto-coslychacwbiznesie.pl






3 komentarze:

  1. Po raz kolejny ma Pan racje. KGHM w ostatnich dniach pokazuje swoją siłę. Mam pyt. odnośnie spółki Polcolorit, cena akcji dziś obija się już o 1zł, Myśli Pan ,że długo jeszcze będzie trzeba czekać na wybicie na północ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wzrosty są blisko. Jedna ze spółek, które teraz sam bym kupił.

      Usuń
  2. http://www.bankier.pl/wiadomosc/Silna-przecena-miedzi-Chiny-w-opalach-3077585.html
    złe info o cenach miedzi ale może dzięki temu można będzie kupić Kghm poniżej 110zł i może się odbije.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.