Polecam

wtorek, 4 marca 2014

KSGAGRO SA



Wspominałem nie raz o tym walorze przy okazji poruszania Wig-Ukraine.

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/KSGAGRO


Przez kryzys na Krymie to ta spółka została wczoraj nadzwyczajnie przeceniona.

KSGAGRO było na swoich minimach w przeciwieństwie do przeżywających wcześniejsze wzrosty wielu spółek z Ukrainy.

Obecnie widzę 6,40-6,47 zł . Moim zdaniem tu bardzo atrakcyjne były już poziomy w okolicach 7,55-7,60 a teraz mamy sytuację nadzwyczajną.

Nie widzę żadnych powodów do spadków tego waloru prócz paniki. Nie mamy tu do czynienia ze spółką przynoszącą straty a wręcz odwrotnie.

Cena/Zysk
Cena/Wk
Kapitalizacja
Niski FreeFloat 

Jeśli jakaś spółka ma szczególnie mocne podstawy do wzrostu to właśnie ta, ale to jedynie moja opinia. KSGAGRO nie było ostatnio ruszane, Krym dopadł ich na minimach i moim zdaniem dziś to ten walor ma większe podstawy do odbicia niż np. Sadovaya, która przez konfliktem przeżyła zwyżki, która nie może się pochwalić tak dobrym funkcjonowaniem, takimi zyskami jak KSG. Jednak tak to czasem już jest, że zapomina się o cennych walorach z podstawami do wzrostów. Dlaczego odreagowanie KSGARGO nie sięga nawet 5 % ? Nie rozumiem kupujących.

Swoją drogą wczorajsza przecena okazała się być dobra, można już dziś na wielu walorach zrealizować zysk.


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJ SAMODZIELNIE.NIE JESTEM DORADCĄ.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.KAŻDA Z INWESTYCJI WYMAGA CZASU.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl







5 komentarzy:

  1. Ja również obserwuję tę spółkę i nie dowierzam...
    Czekam na konferencję Putina i po niej podejmę jakieś działania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Nie wiem jak Autor ale ja mam aktualnie poważne obawy jeśli chodzi o inwestowanie w spółki z za wschodniej granicy. Wolę spółki krajowe. A szukając okazji znalazłem, chyba trochę zapomnianą spółkę XPLUS. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło już powyżej 7 zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście zdążyłem wejść za 6,5, szkoda tylko, że takim małym pakietem.
    Już widełki, na Mostostalu też ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cofnęło się trochę, ale myślę, że tu plus powinien zagościć na dłużej niż jedną sesję a zdrowy wzrost, bez luk to dobra rzecz, zobaczymy jak będzie im bliżej końca sesji, niektórzy na pewno realizują zysk, kilka % też drogą nie chodzi, ale ja tu bym poczekał. Oczywiście wciąż mamy nad głową topór Rosji, jeśli chodzi u walory powiązane z Ukrainą, dlatego każdy musi sam zdecydować czy woli 5 % czy czekać na 25 lub więcej, ale ryzykując.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.