Polecam

piątek, 21 marca 2014

Mostostal Export - Ciekawa sesja, być może to jest koniec korekty.





Wielokrotnie pisałem o tej spółce :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/MOSTOSTAL%20EXPORT

Ostatnio na MSX był niezły szał gdy ujawnił się Elektrim. Jednakże należy pamiętać, że zdrowe wzrosty nie zostawiają wielkich luk a dane poziomy są często kilka razy przerabiane.

Obecnie Mostostal Export jest pomiędzy 15 a 16 gr.
Wolumen dziś to już 5,3 mln i wydaje mi się, że 16 gr. może zostać wchłonięte.

Mniej więcej 3 tyg temu mieliśmy wzrost z 14 do 19 gr. Także korekta do obecnego poziomu była i jest normalną rzeczą. Nie zdziwi mnie jednak kolejna fala wzrostowa w najbliższym czasie. Kto wie czy nie doczekamy się kolejnych informacji ?

Pozostaje czekać, ale ja nadal uważam obecne ceny za bardzo atrakcyjne.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

14 komentarzy:

  1. Z pół godziny temu zostało już tylko 2,2 mln akcji po 16gr, ale dołożyli batona 3-4mln w paru zleceniach, także myślę, że może się coś szykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej denerwujące jest to równoważenie. 16 gr. powinni normalnie puszczać, ale widocznie komuś zależy na tym, aby się zawieszało. Widzę małe transakcje na parę tys. kurs raptem będzie +6% z groszem na 16 gr a tu widły ? Śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nurtuje mnie to od dłuższego czasu i nigdzie nie znalazlem odpowiedzi. Konkretnie tutaj, górne widełki są na 17gr a równoważenie się pojawia gdy ktoś kupuje po 16gr mimo, iż chętnych do sprzedaży po 16gr jest masa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma już batona na 16gr, a więc lecimy w górę ;)
    Szkoda, że nie zdążyłem sprzedać Minoxa po 22gr, tak bym dokupił wiecej Mostka za 16.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że po niedzieli może być ładnie na MSX

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarodziejska różdżka mówi mi, że możliwe jest, że MSX przy następnym ataku dotrze do 23 gr. ale jak będzie to zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście ustawiłam się na sprzedaż 50% po 22 gr i od razu jak się uda odkupienie po 18-20 gr myślę że teraz już tak głębokiej korekty nie będzie ale tego nie wie nikt. Akcje mam średnio po 11 gr więc i tak dużo do przodu nawet gdyby kurs poszedł wyżej w co wątpię, to i tak ładny zarobek w 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Raport
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/MOSTALEXP-wyniki-finansowe-3087576.html

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam średnią niecałe 21 groni... troszkę ubrany, ale czekam na przynajmniej 26groszy... a później najlepiej odkupić znowu po korekcie... z innej beczki Polimex Mostostal podał wyniki, zawsze mogły być gorsze, póki co czekam ustawiony na S na 15groni, może uda się zrealizować już w poniedziałek?... http://www.bankier.pl/wiadomosc/POLIMEX-MOSTOSTAL-wyniki-finansowe-3087632.html ... taki plan, hehe :) Udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiaj nowe info poszło. Ma ktoś jakieś zdanie na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli masz na myśli to info http://www.parkiet.com/artykul/25,1366845.html to moim zdaniem taka decyzja pomoże spółce. Mniej akcji w obrocie i mniejsze ryzyko gwałtownych wahań na walorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,

    to mój pierwszy post i na początku chciałbym podziękować autorowi za cenne informacje i uwagi, którymi dzieli się na tym blogu. Mam pytanie dot. scalenia akcji MSXa. Nie za bardzo rozumiem co oznacza poniższy zapis dotyczący scalania akcji:

    "...scalenia akcji „Mostostal - Export” S.A. w ten sposób, że dwadzieścia pięć akcji „Mostostal - Export” S.A. o wartości nominalnej 0,50 złotych (pięćdziesiąt groszy) każda zostanie wymienionych na jedną akcję „Mostostal - Export” S.A. o wartości nominalnej 12,50 złotych ( dwanaście złotych pięćdziesiąt groszy)..."

    Czy oznacza to, że kurs akcji będzie podciągnięty do tych 50 groszy ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam .
      tak jak napisałeś, 25 akcji przed scaleniem będzie się równac 1 akcji po scaleniu. kurs nie musi być podciągniety do tych 50gr. to takie jak by punkty odniesienia,

      czyli jak masz 25 akcji po 16gr (na tą chwilę taki kurs) to po scaleniu będzie : 25 akcji razy 0.16 gr = 4 PLN czyli z 25 akcji zrobi się jedna akcja w cenie 4 PLN .
      ale kurs do daty scalenia może się zmienić np .na 0.04 gr, 0,20gr lub np.0.27 gr.
      równie dobrze może byc tak jak piszesz po 50 gr , z czego bym sie bardzo cieszył ;)

      to moje zdanie na ten temat.
      Gdybym był w błędzie to proszę o sprostowanie ;)

      Usuń
  13. Mnie trochę zastanawia fakt, że 4 marca Elektrim złożył żądanie zwołania NWZA a tu informacja o ZWZA. Cóż trzeba poczekać na walne bo jak Elektrim albo ktoś inny zbierał więcej akcji to przed walnym powinien się ujawnić.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.