Polecam

niedziela, 9 marca 2014

Polimex Mostostal znów przy historycznych minimach. 20 marca wyniki.





Polimex wciąż jest mocno trzymany w garści.

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/POLIMEX%20MOSTOSTAL

W ostatnich trzech miesiącach znów nie udało się pokonać 15 gr za akcję. O spółce pisałem wielokrotnie, póki co jednak jedyną sprawdzającą się tu metodą jest kupno po 11-12 gr i korzystanie z chwil gdy popyt atakuje 15 gr. Na pewno niejedna osoba realizowała tu tak zyski.

Uważam, że obecne poziomy mogą być dobre również na uśrednienie dla posiadaczy waloru, którzy kupili wyżej a wierzą w spółkę i nie pozbywają się akcji na wahaniach, tylko patrzą w dłuższej perspektywie.

Patrząc się na wykres widzimy, że obecne poziomy bywały już atrakcyjne cenowo. 10 - 11 gr. jest mocnym wsparciem i liczę, że ono będzie tarczą Polimexu, która sprawi, że w końcu walor odbije się powyżej 15 i 20 gr.

Według kalendarium już 20 marca spółka ma ogłosić wyniki za 2013 r. Zobaczymy czy ta pozycja w harmonogramie i sam raport staną się podstawą to wzrostu kursu.

Moim zdaniem jest to bardzo prawdopodobne.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl


5 komentarzy:

  1. Gdyby była szansa na dobre wyniki za 2013 to by było pięknie. Niestety prawdopodobnie będzie strata

    OdpowiedzUsuń
  2. A co Pan sadzi o Synthosie??mam dosc duzo tego papieru.Serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo wiedzy, obycia zyskuję dzięki Autorowi i jego wpisom. Małymi kroczkami ale do przodu... zadaję pytania, czytam odpowiedzi regularnie (klikam w reklamy chociaż wcześniej w ogóle nawet o tym nie myślałem mając ADBlock), czuję iż powoli wiedza na tematy tu poruszane jest coraz bardziej ugruntowana.
    Spółki, które kiedyś uważałem za atrakcyjne dziś są dla mnie śmieszne. Ostatnio autor odpowiedział mi na pytanie odnośnie MSX, przeanalizowałem odpowiedz i ma to sens... dziś zastanawia mnie sytuacja na MOSTOSTALU, co jakiś czas transakcje są zawieszane - następuje chwilowy zakaz obrotu, z czego to wynika?
    Z góry dziękuję za odpowiedź, i wiedzę którą się dzielisz.
    PS. proszę wybaczyć oczywiste i głupie pytania.
    RESPECT

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Teraz z budopolem ? Trzymac czy sprzedawać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co teraz z budopolem ? Trzymać czy sprzedawać ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.