Polecam

piątek, 4 kwietnia 2014

GANT TO KOLEJNA SPÓŁKA NA KTÓREJ WYSTARCZYŁA CIERPLIWOŚĆ I NISKA CENA ZAKUPU





O spółce pisałem :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/GANT

Było pomiędzy 61-63 gr.

Później były wzrosty, korekta, konsolidacja, nadal wspominałem przy nawet 74 gr.

Teraz widzę nawet 88 gr. Pojawiły się niezłe informacje odnośnie propozycji układowych w których widzimy, że cena emisyjna akcji za wierzytelności ma wynosić 1 zł.

Także moim zdaniem kurs spokojnie może dojść przynajmniej do tego poziomu.

Ważne dla mnie jest jednak to, że jest to kolejny walor wymieniany na blogu na którym można było zrobić zysk. Wiele spółek jeszcze czeka, ale ja zdania na temat potencjału tu wymienianych nie zmieniam.

Ganta wielu już zdążyło przekreślić. Często możemy przeczytać na różnych forach, że to śmieć, bankrut itp. Ja wiem jedno, że to walor na którym można było coś ugrać samym kupnem i cierpliwym czekaniem.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

2 komentarze:

  1. Sorry Autorze ale na Gancie są akcjonariusze co czekają od 3 zł, tak więc oni to może odrobią straty za 2 lata. Mogę się zgodzić, że na dole można było ryzykownie brać, choć sąd sceptycznie podchodził do układu. Jak dla mnie od Ganta to już spółki ukraińskie są lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena 3 zł nie ma nic wspólnego z cenami przy jakich o spółce pisałem. Dobry walor to ten który daje zarabiać. Skoro Gant jest drożej niż był to nie widzę powodów do narzekań. Nawet jeśli jest ryzyko, to osoby kupujące taniej mogą realizować zysk co ostatnio jest coraz trudniejsze. Także absolutnie nie podpisuję się pod twoim komentarzem.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.