Polecam

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

GCINVEST - Nadal trzymam, oczekuję więcej.





O spółce wspominałem nie dawno. Nadal mam te parę akcji i nie sądzę, aby posiadający walor musieli już oddawać, nie zawsze trzeba być minimalistą.

Kurs widzę 51 gr, kapitalizacja ponad 14 mln zł a czym to jest przy wartości GCINVEST  ? Cena nadal jest nieporozumieniem i nie bałbym się zostać na tym walorze nawet na dłużej.

Pewnie część osób kupujących małe pakiety już oddała z zyskiem i fajnie jeśli ktoś zarobił, mnie to szczerze cieszy :) Ta spółka jednak musi rosnąć jeszcze więcej, bo jeszcze nie zbliżyła się do wartości śmiesznej.

Na tego typu spółkach z ogromnym potencjałem do wzrostów niekiedy 50 % zysku jest niewykorzystaniem okazji.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto coslychacwbiznesie.pl

28 komentarzy:

  1. wiem ze nie w tym miejscu ale ktos juz pisal na poscie calatravy, wiem przepraszam zapytam tutaj,czy jest to spolka ktora warto kupic teraz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam spółki, ale piękna końcówka sesji

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro wystrzał KOPAHAUSU, dzisiaj pojawiło się info o podpisaniu kontraktu na przeszło 500 mil. euro, a że spółka jest na historycznych minimach na pewno w przeciągu 2 tyg. da zarobić minimum 100%.

    OdpowiedzUsuń
  4. arkusz coraz bardziej pusty a to co dziś zrobili (korekta w locie..) to mistrzostwo świata. Zgadzam się, że prawdziwe wzrosty i zarobek do wyciągnięcia dopiero się pojawią - juz na poziomach powyżej 1 zł... (takie minimum). PS - wciągane wszystko jak leci - a to coś znaczy - prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Autorze też dzisiaj zakupiłem mały pakiecik po sredniej 48gr ale jutro z samego rana planuje wyjsc i przesiazc sie na cos innego. Sorki że znów zasmiecam wątek ale nie ma tematu gdzie można by to zamieścic a pod starym wątkiem gdzie moglismy wypisywac nasze typy juz nikt nie zagląda. Dlatego też chciałbym spytac co Pan sądzi o spółce WERTHHOLZ, moim zdaniem tam równiez zaczyna cos sie dziac a przy tak niskim free float cena może poszybowac bardzo szybko i przebic ostatni szczyt z wielką nawiązką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/index/news/info/592241,global-energy-sa-zawiadomienie-o-przekroczeniu-progu-5--w-ogolnej-liczbie-glosow-na-wza;jsessionid=QFH7qmRstIrPB2j+XOt4G6if.undefined

    GLE dzisiaj idzie UP

    OdpowiedzUsuń
  7. @Bartek, nie rób sobie jaj z czytelników tego bloga ... umowa o której mówisz jest na 1.5 mil euro anie na 500 mil. Fajnie ze społka podskoczyła o 18% dziś, ale robienie ludzi w pręta jest poniżej pasa, baw się w takie rzeczy na bankier.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. GLE coś ociąga się ze wzrostami, ale to już normalka na tej spółce, więc w dalszym ciągu czekamy... A ja także mam pytanie do Autora odnośnie spółki 8FORMULA - spółka mocno zdołowana w ostatnim czasie, dosyć dobre obroty na ostatnich sesjach,ponadto jest w spółce inwestor...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, nawiązuje do spółki, którą wymienił Bartek (KOPAHAUS), czy autor mógłby się odnieść do tego typu. Spółka naprawdę wygląda interesująco, widać, że ktoś usilnie próbuje utrzymać ją w dole, natomiast po tych ostatnich infach może być to już niewykonalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wykupili obligacji...
    Jak Autor myśli - co dalej?.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam i przepraszam wszystkich, oczywiście to był mój błąd (nie zamierzony), chodziło mi o 500 tyś. Później doszło kolejne info na 1,5 mil. w sumie 2 mil. euro, a nie 500 mil.
    Jeszcze raz przepraszam.
    Na marginesie dodam, że po 17 opublikowali informację o podpisaniu listu intencyjnego z niemieckim deweloperem na 10 mil. euro.

    Tak, czy inaczej wygląda to bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co pan Autor myśli o wczorajszym info http://gielda.onet.pl/informacja-w-sprawie-wykupu-obligacji-serii-w-kod-isin-plgcinv00037,18886,232716,komunikaty-detal i dzisiejszym brakiem ruchu na tych akcjach?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czekam na to co będzie dalej, nie wykluczam że jak spadnie na ostatnie minima kupię. Ale to moja decyzja, wy decydujecie sami. W ostatnim czasie mam dość pretensji. Ja nie prowadzę nikogo za rękę, teraz robię sobie wolne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robisz dobrą robotę chłopie, ja ci osobiście jestem bardzo wdzięczny, jedyny normalny blog w calym internecie na tematy inwestycyjne, powiem więcej żadne inne nawet płatne rekomendacje analityków oferujących swoje usługi na swoich stronach nie są takie trafne jak twoje, odpoczywaj i wracaj po weekendzie, z nowymi siłami

      Usuń
    2. Dzięki, bo jestem i zmęczony i chory ostatnio. Ludzie natomiast potrafią mnie drażnić, jak rośnie to zajebiście jak spada to panika, płacz, pretensje, jakby własnych mózgów nie mieli. Zawsze powtarzam, blog to czyjeś zdanie i trzeba mieć jakieś tam IQ by coś tu wybrać, umieć korzystać.

      Jak ktoś ma IQ czereśni to sorry nie chcę go tu. Tak jak dziś największa maruda Karolin Kuźka pisała mi swoje żale, wyzwiska, chore. Takie osoby są utylizowane tu, ale nadal nie rozumiem skąd w innych brak rozsądku, zrzucanie win na kogoś, zamiast spojrzeć w lustro i powiedzieć - dałem/am dupy. Ktoś ma żale że od 2 miesięcy coś nie rośnie :) Eureka witamy na giełdzie tu coś może nie rosnąć nawet 5-7 lat lub nigdy :)

      Usuń
    3. W naturze wszystko nastawione jest na opadanie, niestey wczesniej czy później, Troche żałuje że nie poszedłem za Pańską radą bo ostatnio Pańskie typy dałyby spory zysk ale się załadowałem w CALATRAVE jeszcze raz i BRASTER ciekawe co z tego wyjdzie, może ktoś ma te spółki i wymieni się poglądami?

      Usuń
    4. Braster nie jest zły, ale emisyjna 13 zł może kazać dłużej poczekać.

      Calatrava według mnie jeszcze pokaże pazur i da zysk, duży zysk.

      Usuń
    5. Od jakiegoś czasu uważnie obserwuję (czytam) ten blog. Autor daje porządną, nigdzie nie spotykaną dawkę informacji na temat analizowania, inwestowania, zarabiania na giełdzie - i to gratis (raczej niespotykane w dzisiejszym świecie - taki dinozaur :-) ). Odnoszę jednak wrażenie, że z wyjątkiem garstki pozytywnie udzielających się tutaj czytelników (wnoszących nową jakość, wartość dodaną do dyskusji, analiz, wskazujących mniej lub bardziej trafne okazje), pozostali to bierni biorcy i to bez własnego zdania, bez podstaw z zakresu inwestowania na giełdzie.
      Autor napisał, że spółka X jest dobra, pewnie będą wzrosty, da zarobić ..., to Ci "pozostali" na hurrra kupujemy, zarobimy, będziemy zamożnymi ludźmi. Nie ma tutaj myślenia, zrobienia użytku ze swoich szarych komórek, nie ma analiz, itp. Żałosne !!! A jak jeszcze słyszę, że są jakieś pretensje, żale, to nóż w kieszeni się otwiera.
      LUDZIE !!! Kupcie sobie książkę, poczytajcie na temat inwestowania na giełdzie, potem włóżcie trochę wysiłku, aby przeanalizować kilka spółek i napiszcie swoje spostrzeżenia. Będzie jakiś punkt odniesienia do dyskusji.
      Jak czytam te zapytania do Autora (a jest ich mnóstwo), typu "Co Autor myśli o spółce X lub Y ...?", albo "To czym mam teraz sprzedać, czy może jeszcze czekać ...?", to tylko podziwiam cierpliwość Autora. Jest ona zacna. Ale nawet największy twardziel powie kiedyś "dość".
      LUDZIE szanujcie to, co zostało Wam dane, budujcie z Autorem nową jakość dyskusji w Internecie i to na temat bardzo drażliwy - pieniądze. Chyba, że wolicie te wszystkie fora z naganiaczami i poziomem dyskusji, którego ja osobiście unikam.
      "Pieniądze to nie wszystko", zastanówmy się. I nie zadawajcie tych durnych pytań, które i tak są filtrowane przez Autora, czyli pojawiają się na blogu pewnie tylko te "lepsze". Szanujcie Autora, jego czas poświęcany na tego bloga, szanujcie ciebie i innych.
      Sorki, że się rozpisałem, ale musiałem to napisać.




      Usuń
  14. co pan myśli o tym ze zarząd złożył wniosek do sadu o ogłoszenie upadłości proszę o odpowiedz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że będzie się działo. Może fala paniki, ale spodziewam się wahań a co dalej to czas pokaże. Jeżeli byłaby układowa jak chcą ( nic nie jest pewne ) to zależy na jakich zasadach. Mnie ten wniosek nie przeraża, to walor bardziej do pogrania, ale jak będę czuł okazję wejdę w niego mocniej.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dziękuję za odpowiedz mimo złego samopoczucia ale nie jestem aż tak biegły w tych sprawach. Jestem ciekaw jakie mogą być notowania po takiej informacji , oraz jak się mogą zachowywać spółki po takiej informacji . Czytałem ze maja zabezpieczenie na okolo17m w gruntach ,tzn ze według pana przewidywań będzie wesoło ,życzę zdrowia i wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, ostatnie info o ogłoszeniu upadłości bardzo mnie zaskoczyła, spółka wyraźnie podnosiła się z kolan. Zapewne piątek to wyprzedaż i panika. Myślę o dobraniu na korekcie, wychodzi mi że powinno zejść do 25-28 gr. Czy według Autora to dobre ceny na uśrednianie, czy szykuje zjazd jeszcze niżej? Dziękuję za odpowiedź i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Autorze, jakie jest twoje zdanie.
    W poniedziałek wywalac po każdej cenie i później odkupić taniej, czy spokonie przeczekać,aż minie panika.
    Mój zakup jest po 42 gr. może za wiele nie stracę.
    Z góry dzieki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chodziło mi o piątek( czyli dzisiaj), a nie poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu w 2014 widzę złotówki także nie rozumiem paniki.

      Usuń
  20. Witam. Jak Autor widzi teraz tą spółkę? Nie ma dofinansowania to chyba już banku..? Mam trochę tego i liczyłem na zysk ale teraz zastanawiam się nad sprzedażą i ratowanie czego się da..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę jeszcze szanse na odbicia a może nawet na ratunek i powrót na stałe na wyższe poziomy, ale ty sam musisz decydować, spółka ma w aktywach sporo kapitału.

      Usuń
    2. Dodatkowo nominał 1 zł, sporo akcji u dużych akcjonariuszy , wątpię, że tak to zostawią, bez jazd wyżej, lub bez prób ratunku spółki.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.