Polecam

piątek, 18 kwietnia 2014

Mewa i MSX co myślicie o nowych informacjach ? :)

16 komentarzy:

  1. Myślę,że dla MSX to dopiero przystawka! :). Prawde mówiąc nie mogę się doczekać już kolejnych informacji (podekscytowany ) :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorąc pod uwagę fakt, że kapitalizacja mewy wynosi nieco trochę ponad 11 mln, jestem pełen optymizmu wychodząc naprzeciw 32 mln dogranym ze sprzedaży obligacji. Pytanie tylko co z terminem płatności tych pieniędzy? Z niecierpliwością spoglądam na wtorek i licze na wzrosty mewy, być może będziemy mieć powtórkę z weedo ? Mewa w końcu szoruje po dnie i potrzebuje impulsu do wybica i liczę, że w końcu coś się nam tu urodzi dobrego.. tego i Wam tego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje skromne spostrzeżenie: bardzo uważnie obserwowałam wczoraj TKO na MSX. Nigdy wcześniej przed fixingiem nie ciągną się na 0,24gr! Podskakiwał do 0,15, 0,16 czy 0,17gr ale nigdy wyżej. Po tym spostrzegłam, że coś się szykuje. Co? Pożyjemy zobaczymy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co myśli o tym autor ;-)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Autor myśli, że będziemy zadowoleni, autor czuje wzrosty i cieszy się, bo to są typy na kilkaset %....Autor lubi takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Autora oraz uczestników bloga , zdrowych i wesołych świąt wielkanocnych , do AUTORA: mam kilka pytań do pana i prosiłbym o kontakt 500 299 189 , gg 39403411 , Jarosław , z góry dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki a co do kontaktu to tylko blog, więc napisz o co chodzi tu pod moim komentarzem.

      Usuń
    2. prosze o kontakt chociaż na gg , mam jedno główne pytanie i nie moge tutaj opublikować , nie zajme dużo czasu

      Usuń
    3. Nie chodzi o czas, uszanuj, poza blogiem nie doradzam, nie podpowiadam, nie odpowiadam, chyba, że z własnej inicjatywy, coś , gdzieś, jakoś. Nie ma opcji doradztwa, współpracy, czegokolwiek poza blogiem nawet za mln $. Proszę uszanować. Są inni blogerzy, inwestorzy, dają recepty za kasę, może i są tacy co wszędzie doradzają za darmo, ja tu tracę wystarczająco dużo energii, wkładam serce, staram się nie spieprzyć i wystarczy. Sam ten blog potrafi mnie czasem tak wyeksploatować, że nie lubię giełdy przez jakąś chwilę. Jestem tu sam, czasu tracę na tego bloga sporo a tak naprawdę oprócz dochodów z reklam nie mam nic z tego prócz całej rzeszy hejterów na forach :)

      Usuń
    4. ...no i naszej satysfakcji:D

      Usuń
  7. spoko , jeszcze raz zdrowych i wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. MSX - słabe info pod wzrosty, w IDM przyszła wierchuszka nazwisk giełdowych do RN a kursu nie ruszyło. Mewa - to jest jedna ze spółek zdołowanych, której się przyglądam, przede wszystkim coś zarabia, niewiele ale zawsze. Jedna informacja negatywna - emitent obligacji ma kłopoty i roluje obligacje do końca roku na wyższych odsetkach, jako żywo staje mi obraz Ganta z 2013 r. gdzie było rolowanie ale nie wykup. Druga informacja - jak dla mnie ekstra, zbycie przeterminowanych obligacji za cenę nominalną + odsetki do dnia transakcji, gdzie pierwotnie wykup miał nastąpić przez emitenta 31 grudnia 2013 r. Reasumując Mewa po tych infach do góry, bo wpadają pieniążki do kasy z 1 ryzykownego dealu. Takie jest moje zdanie, gdzie stoję z boku i się przyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co Autor (oraz inni Inwestorzy) myślą o tym info? -
    http://gielda.onet.pl/mostalexp-przyjecie-akcji-emisji-vi-do-depozytu,18886,231862,komunikaty-detal
    czy większa ilośc akcji na rynku nie oznacza przypadkiem spadku ich wartości, czy też może jest to emisja przed podaniem jakiś dobrych info - żeby zaspokoić duży popyt...?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest wiadomość z "walnego".
    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/companiesStatements/ESPI/info/592375,mostostal-export-sa-uchwaly-przeglosowane-i-podjete-przez-zwz--ktore-odbylo-sie-w-dniu-28-kwietnia-2;jsessionid=v5wLl4KiQg7KttN2wxG7BC4g.undefined

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż ja jakoś szału tam nie widzę, bardziej interesują mnie te ekspertyzy złóż, które są podobno opracowywane. Zmiana strategii działania polegające na robieniu praktycznie wszystkiego (np. naprawa samochodów) wygląda cóż trochę dziwnie. Liczę, że jeszcze w końcu ujawnią podział procentowy udziałów w firmie aby w końcu było wiadomo ile ma Tarantoga, ile Elektrim i jaki jest tak naprawdę FF.
    Pozostaje tylko czekać chociaż kurs delikatnie pnie się do góry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Free float taki który można zliczyć z dostępnego info jest około 65% więc nie jest tak źle. Już chyba wszyscy uwierzyli że Tarantoga istnieje bo kapitał podniesiony, akcje objęte i ludzie z jej ramienia do Rady wprowadzeni.

    Ja mam pytanie do Autora co to oznacza że najpierw chcieli wprowadzić do obrotu wszystkie 68 mln akcji a teraz tylko 22 mln (2 raporty "Przyjęcie akcji emisji VI do depozytu"). Czy to należy interpretować jako pozytywny sygnał typu "nie bójcie się, nie wzięliśmy akcji żeby je wszystkie od razu wysypać w rynek", czy tu chodzi o zupełnie coś innego jakiś podział wpływów albo jeszcze co. Autor człowiek dosyć oblatany w temacie to może nas wspomoże? :-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.