Polecam

środa, 2 kwietnia 2014

Petrolinvest, Mewa - Ciekawe ceny do zakupu.





O spółkach wspominałem wielokrotnie :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/MEWA

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/PETROLINVEST%20SA

Po przejściu na jednolite walory przeżyły spadki, czego się spodziewałem, ponieważ wielu "inwestorów" bardzo łatwo ulega manipulacji. Straszenie na przeróżnych forach nie ma końca i niektórzy widząc minusy zwyczajnie się wyprzedają. Do tego ten system notowań, nie wymaga wielkich nakładów do prowokowania spadków oraz jest nieatrakcyjny dla części grających, którzy naczytali się, ze jest to miejsce niechlubne.

Jednakże według mnie cena Oila 27-28 gr. jest bardzo atrakcyjna, nawet niższa niż się spodziewałem. Czy walor zdoła jeszcze spaść ? Nie wiem, ale 27-28 jest wsparciem i na tym poziomie warto się zastanowić nad tym czy zejść ze średniej, lub czy wejść w walor. Jest to jeden z poziomów strategicznych.

To samo mamy na Mewie w przedziale 10-11 gr. Tak samo mamy wsparcie i również warto zastanowić się nad zejściem z ceny, lub wejściem w walor.

Oczywiście wszystko musicie popierać własnymi analizami.

2 fixingi sprzyjają takiemu zaniżaniu, ale również dynamicznym powrotom na wyższe poziomy. Także nawet ewentualne chwilowe zejścia poniżej wyżej opisanych cen mogą nic nie znaczyć i nie powinny być powodem do paniki. Jak dla mnie oba walory jeszcze w tym miesiącu przeżyją wzrosty, ale to tylko moja ocena.

Edytowane :

Jako, że OIL otworzył się z dużą luką pozwoliłem sobie dokupić po 24 gr...

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

27 komentarzy:

  1. Zgadzam się z wypowiedzią Autora, zdecydowanie dobre poziomy zakup lub uśrednienie. Sam posiadam walory po 0.15 i po 0.32 uśredniłbym jeszcze ale już nie mam za co :)
    Pozdrawiam wytrwałych oraz Autora.
    P.S. Panowie, jeżeli nie macie nerwów do trzymania akcji przy spadkach to odpuście sobie giełdę nie patrzcie na notowania codziennie tylko zajmijcie się jakąś ciekawą lekturą np. o analizie technicznej, fundamentalnej a jeżeli szukacie kasy która możecie codzennie generować lub trafić to warto się zapoznać z kontraktami terminowymi :) Więcej Wiary oraz zdrowej analizy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oil po 24 gr ?

    Wow jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, ustawiłem zakup OIL po 0,26 a tu udało mi się kupić po 0,24 gr. Jestem przerażony przerażeniem innych.... Jutro ustawiam się na Mewę.

    Mostostal również ładnie spadł....

    Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd w Panu tyle pewności siebie i optymizmu ? rozumiem, że jest Pan pewny i przekonany co do wzrostów na petrolu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpowiadam tylko za siebie i jestem pewny, że tu zarobię. Skąd ta pewność ? To już sił wyższych trzeba się zapytać, genów...

      Usuń
  5. Mi nie udało się dziś załapać na "Mewę", niestety.

    Ale bardzo interesuje mnie teraz United. Dziś spadło na 16 gr, czy wg Pana jest to dobry moment na wejście/uśrednianie?Ciekawa jestem jaki scenariusz Pan by widział na najbliższe dni dla United, jakie szanse na wybicie, czy też ew. spadek niżej........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chodzi o United to został zakwalifikowany do NewConnect Lead.
      http://finanse.wp.pl/kat,1033743,title,GPW-Komunikat-korekta-komunikatu-w-sprawie-kwalifikacji-akcji-do-segmentu-NewConnect-Lead,wid,16508856,wiadomosc.html?ticaid=1127b7&_ticrsn=3

      Od jutra spółki NewConnect Lead powinny być już specjalnie oznaczane przy wszystkich informacjach, że są bardziej wiarygodne od pozostałych.

      Usuń
    2. Autorze, ja jeszcze pomęczę o ten United ;-) Cena ciągle spada, gdzie już wcześniej mogło się wydawać, że powinno być dno. Mam akcje średnio po 17gr, ale cena spada........Czy pokusi się Pan teraz o komentarz, jak Pan widzi sytuację na United w najbliższym czasie?

      Usuń
    3. Zdania nie zmieniam, nie minęło praktycznie nawet "inwestycyjnej sekundy". Giełda to nie bankomat :)

      Usuń
  6. Witam Panie Autorze.
    Przykro słyszeć, że aż tak źle jest w naszym społeczeństwie, że aż tak bardzo ludzie wkur....ją.
    Ja jak na razie to jestem jeszcze leszczyk, już udało mi się wejść w bankruta :( - spółka już nie istnieje /wspominałem już o tym jednym wpisem przy innym temacie).
    Dzięki Panu udało mi się odzyskać wiarę, że raz pod wozem raz na wozie, choć wolałbym cały czas jednak na :)
    Teraz jestem na vedii od 038 i na minoxie 015 i jak na razie udaje mi się nie zmieniać zdania co grosz :). Mam zamiar na tych spółkach wyjść przynajmniej na 0 po tym bankrucie.
    Jedno mnie martwi nie mam za co już uśrednić a nie znam granic swojej cierpliwości i to może być dla mnie zgubne.
    Jak bym miał wolne środki to już bym był na oilu united i mewie - faktycznie niezłe ceny się porobiły. Ale teraz też już wiem że nie opłaca się skakać z kwiatka na kwiatek - jak na razie to teraz test cierpliwości został !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze że united i mewa wyglądają cenowo bardzo atrakcyjnie myślę że spółki mają bardzo duży potecjał i moga nas pozytywnie zaskoczyć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Na United ktos mocno napiera zeby kupić za 15gr

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mnie ta spółka nie przekonuje po obecnej cenie, nie w moim guście :)

      Usuń
  10. To co dziś się działo na gpw uważam za czyste szaleństwo...Masowa wyprzedaż msx i powolne "wyleszczanie" jak to niektórzy komentują, to samo z oil ostatnio było, jak i z mewą czy united. To wszystko co się dzieje, a także nauki pobierane od autora bloga pozwalają wysnuć wnioski, że będą odbicia tylko trzeba poczekać cierpliwie.
    A na forach naganiacze działają non stop, praktycznie pozytywne komentarze na w/w spółkach można policzyć na palcach 1 ręki :P
    Szanowny Autorze oraz pozostali czytelnicy uświadomcie początkującego: Czy to sami mali powodują swoją naiwnością tak wielkie spadki? Czy ktoś większy ma w tym swój udział i chce odkupić jak najwięcej po jak najniższych cenach? A może jedno i drugie?
    Mnie jako amatora ( w sensie poświęconego czasu na obserwację spółek) interesuje to ile taka spółka mająca podstawy do wzrostu, zyski i czekająca na poinformowanie akcjonariuszy o strategii może stracić na kursie?
    Weźmy sobie np mewę...Czy jej kurs może spaść takim straszeniem do 5 gr? No i jeszcze pytanie w drugą stronę...Czy w razie sporych wzrostów którychkolwiek z opisywanych wyżej spółek może zaistnieć sytuacja zawieszenia notowań na długi czas?(No i na jak długi czas jest to możliwe?). Pytam bo zwyczajnie nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji...Kupiłem wczoraj za 0,23 trochę oil, niestety nie mam środków na więcej lub np na uśrednienie mewy

      Usuń
  11. Mam pytanie co do mostostalu export
    Codziennie spada. Czy ma ktoś z was jakąś mądrą taktykę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupić jak najtaniej a sprzedać jak najdrożej :)

      Usuń
    2. Szkoda że nie mam kasy bo bym brał...Tutaj będzie tak jak ostatnio spadnie jeszcze pewnie poniżej 10 gr żeby znowu odbić w górę

      Usuń
  12. Najlepsza taktyka było nie ruszanie tego scierwa (MSX)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wpisy o MSX to 10 gr, 6 gr. Ten walor niektórym już dał zarobić. Można tu było zrealizować nawet 100 % zysku.

      Ścierwo ?

      Dla mnie spółka z potencjałem wciąż ogromnym.

      Usuń
  13. Ten tydzień może być bardzo ciekawy na papierach united..Widać ładne zbieranie po 0,16pln może w tym tygodniu przebijemy 0,20pln:)Papier dość mocno spadł więc należy mu się odreagowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mewie widac pomału zbieranie na Petrolinvest marazm i kazdego dnia niżej niestety .Wiedziałam że jak w to wejde tak bedzie:)ale co tam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Autorze co myślisz o united?Z tego co pamiętam pisałeś że kupiłeś po 0,18pln...Trzymasz jeszcze ten papier czy sprzedałeś?Mamy szanse na wzrost kursu akcji?

    OdpowiedzUsuń
  16. United ja zakupilem np po 19. Jesli sytuacja sie nie zmieni usredniam. Napewno nie puszcze tego papiera

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.