Polecam

środa, 23 kwietnia 2014

Telgam SA - Dofinansowanie - Możliwe wzrosty

link z bankier.pl

http://www.bankier.pl/wiadomosc/TELGAM-Podpisanie-umowy-o-dofinansowanie-z-PARP-3107786.html

Obecna cena 20 gr ma duży potencjał wg. autora...

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

10 komentarzy:

  1. Akcje tej spolki kupiłem przedwczoraj a teraz to myśle nad sprzeażą, ale po Pańskim wpisie sie wstrzymam, jeżeli to będzie dobra decyzja stawiam piwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś to chyba jest dobry moment na spzredaz i tak sporo urosło

    OdpowiedzUsuń
  3. No i mamy na koniec sesji delikatny wzrost, a i w ciągu dnia spółka miała jeszcze wyższe osiągi. Zobaczymy co będzie dalej. Ja postanowiłem zainwestować bo zgodnie z autorem widzę tu duży potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam telgam po 19 gr. Teraz jestem 15% na plusie dzięki Tobie Autorze:) Planuję po 23gr sprzedać mam nadzieję że jutro się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Autor uważa do jakiej ceny dojdziemy??

    OdpowiedzUsuń
  6. Podłączam się pod pytanie Marcina.

    Wiem że to trudne pytanie, wiele czynników, również zewnętrznych. Mnie się mimo wszystko wydaje, że obecny poziom (0,22) to zaledwie powrót na jakiś poziom "bazowy" dla tej spółki bez udziału ostatnich informacji. Po przebiciu 0,25 nawet powrót w okolice 0,40 wydawałby się co najmniej uzasadniony, o ile nie za skromny.

    Kwestia osobna acz istotna w sensie długoterminowym, czy i jak spółka potrafi przełożyć infrastrukturę na przychody.

    Tak więc, jaki Autorze widzisz zasięg potencjalnego wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Z korektami na nowe szczyty.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak AUTOR ocenia zachowanie sie kursu i czy dalej widzi kurs na nowych szczytach i w jakim czasie , z góry dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  9. przy jakich poziomie cen AUTOR kupowałby akcje ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.