Polecam

niedziela, 13 kwietnia 2014

WEEDO SA - Możliwe wzrosty, nawet od jutra.





Niektórzy z was często wspominają o Weedo. Obserwuję tę spółkę pobieżnie już jakiś czas i do dziś nie miałem takiego przekonania popartego wykresami, że być może to już ten moment w którym zacznie się konkretny wzrost dla którego 27 gr będzie dopiero początkiem. Piątkowe zamknięcie było na 20 gr.


Warto przejrzeć wykres roczny, który od końca ubiegłego roku do teraz wyrysował mocno pro wzrostową formację, która powstawała gdy walor był konsolidowany po wielkiej, gwałtownej przecenie. Tutaj widać, że celem może być nawet 6x groszy.


Wykres trzymiesięczny i tutaj można zauważyć , że po spadku na 15 gr i wzroście do 27 gr Weedo ustawiło się na wsparciu. Właśnie obecne 20 gr czy 19 powinny być punktem z którego walor ruszy. Czy zatrzyma się na 27 ? Ja wątpię, ponieważ wykres przez ostatni miesiąc szykuje się na ruch z tego miejsca. Być może będzie jeszcze zawahanie na 20-22, 20-21 a nawet chwila postoju i start, ale Weedo w każdej chwili może uciec.


Przeanalizujcie sami. Również z innych stron nie tylko na podstawie wykresów. Ja tu widzę początek mocnego ruchu w górę.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

43 komentarze:

  1. W zeszłym tygodniu jakby spółką coś drgnęło. Wolumen bardzo spory jak na Weedo i na forum jakies bezsensowne wpisy gdzie raczej zawsze panował spokój. Posiadam maly pakiecik ale jutro z rana chyba troszke zwiększe zaangażowanie gdyż dosyc ładnie to wygląda. 21-22 gr to taka luka gdzie raczej ciężko dostac papier dopiero po 23 można swobodnie kupic. Jakby tak wskoczyło po 21 byłoby super. A tak swoją drogą jeszcze to bardzo chciałbym Pozdrowic Autora i podziękowac za jego wpisy. Nie raz na nich nieźle zarobiłem... Obserwuję blog od samego początku jak tylko powstał (jeszcze w zeszłym roku) ale jeszcze nigdy sie nie udzielałem. Więc chciałbym skorzystac z sytuacji... Dzięki Pozdr Martin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiadaj się częściej. Im więcej normalnych inwestorów tu tym lepiej, bo nienormalnych, hejterków tu nie będzie, chcę tu mieć higienicznie w miarę , oczywiście nie jak w zakonie, bo sam nieraz klnę, ale bez burdelu.

      Pewnie wiele ciekawych osób tylko przeczyta i nic nie powie a szkoda, bo czytelnik czytelnikowi też może pomóc, to jeden z celów bloga i tematów jak moje i wasze typy, bo tam czytelnicy potrafią dać analizę, co może pomóc komuś bo zwróci uwagę na dobry walor. Grunt to samemu analizować, jak ja zobaczę , że ktoś nagania na spółki proszące się o spadki też jest moderowany. Tu jest w cholerę roboty :) Ale dobrze, że żyje, lubię jak mój brudnopis ktoś otwiera, czyta, skorzysta.

      Usuń
  2. Widzę 27 gr a to jest bardzo ważne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Autor mysli - przebijemy dziś te 27 gr i pojedziemy na widełki?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, by było, ale mogą się też trochę cofnąć bo otworzono z dużą luką. % wzrost i tak jest bardzo duży Z drugiej strony to jest mała spółka, akcje długo zbierano , więc może pójść ciągiem.
      Ja uważam, że pójdzie prędzej czy później na 6x minimum.

      Usuń
    2. No takiego scenariusza to nie spodziewałem się. Toż to kosmiczny wzrost i to w jeden dzień. Gratuluję posiadaczom WEEDO. Ja chcę zwrócić uwagę na FLUID. Co prawda spółka zaliczyła w ub. roku dość solidne wzrosty ale od tamtego czasu wiele się zmieniło. Są konkretne fundamenty: 1) pierwszy kontrakt w Indonezji na budowę ZOE ok. 30 mln USD, 2) w II półroczu oddanie do użytku ZOE w Sędziszowie, 3) wstępna umowa na budowę elektrociepłowni w Przemyślu wg. technologii Fluid, 4) duże zainteresowanie innych krajów azjatyckich patentem Fluid (uwęglanie biomasy), 5) zero kredytów - inwestycje sfinansowane ze środków UE i z emisji akcji dla inwestora strategicznego (Fundusz Rezerw Inwestycyjnych). Obecnie widać jak kurs na siłę jest trzymany w okolicach 1,80 zł. Ktoś powoli ale systematycznie zbiera papier. Niebawem (w maju) partner indonezyjski ma przelać 15 proc. zaliczki z pierwszego kontraktu. Wtedy kurs może być już na dużo wyższych poziomach. Polecam uwadze tą spółkę bo tu może powtórzyć się scenariusz jak na EEX.

      Usuń
  4. Pięknie i bardzo ładny wolumen jak na taką spółkę.

    + 50 % fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak według hejterów ja to kupiłem, podbiłem i sprzedaje i to jeszcze z innymi ludźmi, cała banda :)

    Nie nie mam tych akcji, nie miałem i poza tym nic im do tego. Żal dupy zaciska.

    Może się jeszcze cofnąć ale fajnie żeby ustabilizowało się, zamykało na 27 i wyżej.

    Wiem, że niejeden tu miał Weedo i cieszę się, że rośnie mimo, że beze mnie. Wiem też, że dla niektórych kretynów takie podejście jest niewyobrażalne, bo mierzą swoją miarą.

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha - nic dodać nic ująć. Nie jednemu żal dupę ściska, że coś odlatuje - a u Ciebie jako jednego z nielicznych - totalnie zdrowe podejście. Gratuluję trafności, gratuluje bloga i oby tak dalej. Dla mnie jesteś Mistrzem przez duże 'M"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale żaden ze mnie guru. Jednak lubię kolor zielony ! :)

      Usuń
  7. Mistrzem hejtingu zostaje jakub brenner ( taki nick ) . Ten to ma zlasowany mózg. Pisze codziennie wiedząc, że jego komentarzy nie będzie. Mistrz hejtingu. Pozdrowienia dla tego trolla bo na pewno to przeczyta. jakub brenner pisz ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co autor dalej mysli o minoxie ?spadki za spadkami?

    OdpowiedzUsuń
  9. To co myślał, że jest tanio.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli już tu "oboje jesteśmy" mam pytanko odnośnie jutrzejszego odwieszenia po resplicie 1:25 MBFactory. Co Autor myśli nt tej spólki (jej ewentualnych powiązań z Certusem - posiada akcje tej spółki a co zrobił kurs widać gołym okiem...) Jest realna analogia do Certusa czy bedzie żeniaczka bez opamiętania? Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej czy później spodziewam się tam bardzo dużych wzrostów. Spółka wychodzi na prostą, będzie niewiele akcji i bardzo łatwo będzie można zmieniać kurs. Wycena mizerna, więc wcześniej niż później powinny być plusy. Jak się zachowa po otwarciu to już loteria, nie my o tym zdecydujemy, możliwy mocny ruch i w dół i w górę, ale na dłużej ja stawiam na +.

      Usuń
  11. Ostatnie pytanie a prosze mi powiedziec jak pan widzi te zabawy na minoxie widac ze ciagle ktos zaniża i sypie duzymi pakietami?czy spadnie duzo nizej czy autor moze sie wypowiedziec zgóry dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałem dla mnie jest tanio i nie powtarzaj tak pytań w dodatku nie pod etykietą Minoxa. Przesadzasz.

      Usuń
  12. Witam, moze to nie jest moment na wzrost ale na kupno w tym tygodniu wyglada ciekawie HAWE. Spolka wydaje sie byc solidna a cena spada, ciekawa jest rowniez rekomendacja ostatnia od kaliwody na 5,80. Jakies przemyslenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszcie w tematach zajmujących się takimi sprawami. Tu powinno być Weedo a niedawno był temat typów, jest niżej. Zobaczcie ile tu jest takich wpisów, jak będą się powtarzały nie dziwcie się,że komentarze nie na temat nie będą dodawane.

      Usuń
    2. Moim zdaniem Hawe powinno wrócić w okolice 4 zł.

      Usuń
    3. Oczywiscie moj blad mialem pisac w watku o typach do wzrostow. Ale pisze na tablecie i cos mi sie nie ten watek otworzyl i nie tu gdzie trzeba napisalem. Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Gratuluje typu autorowi, sam tu siedze od grudnia i udalo sie objac nowa emisje (pod warunkiem ze dojdzie do jej skutku wreszcie). Na Weedo widze poziomy duzo duzo wyzsze niz 1 PLN - dla zainteresowanych proponuje przeczytac sprawozdanie i projekt uchwal. Nie na darmo walcza o spolke - tu beda grane znacznie wyzsze poziomy.

    Ps. Przy okazji podpytan co autor sadzi o nowym lepszym Tonsilu czyli spolce z NC zwanej PYLON ? AT wyglada niezle a jej wyniki finasowe sa badzo optymistyczne.

    Pozdrawiam
    Obawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam ma być emisja z emisyjną 20 gr. więc nie wiem.

      Usuń
  14. Ja dla mnie to spółka wzrośnie jeszcze dużo wyżej. Formuje się wręcz książkowa formacja spodka, potwierdzona przez wolumen, więc ceny powinny dobić nawet do poprzedniego poziomu 2 zł .

    OdpowiedzUsuń
  15. Było 20 gr a handel już w okolicach 40 :)

    Wiem, że wiele osób ma ból dupy :) A ja tam się cieszę, że niektórzy zarabiają.

    Korekty mogą być to oczywiste, ale w końcu spółka wejdzie w przedział 6X gr 1,5 zł i tam powalczy w mojej ocenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję trafnego strzału, w dwa dni 100% pozwoliło na niezły zarobek. Mam pytanie co Autor myśli o Open-Net?

    OdpowiedzUsuń
  17. No i weszło na 6X gr.
    Szybko to zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, bardzo trafny strzał Panie Autorze. Gdzies chyba na forum Bankiera wyczytałem że to GPW INWESTYCJE ubiera drobnych :D Dzięki za takie ubranka na których w 2 dni zarobiłem 90% (fakt na chwile obecną mogłbym miec 150%) ale to nie na moje nerwy gdyż przy takich wzrostach korekta jest wręcz wskazana. Posiadałem pakiet po 19-22gr (można przesledzic moje wpisy) Teraz sie zastanawiam jak zainwestowac zarobione pieniążki... Za połowe ustawiłem sie dzis na msx po 13 i odziwo wpadł po 12 szok a za drugą zastanawiam sie nad minoxem. Co Pan sądzi Panie Autorze o tym walorze. Czy cena 13gr będzie na tyle mocym wsparciem aby niżej nie spasc? Obserwuje go od 24gr i cały czas spada, wkoncu musi nastąpic odbicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, że ubieram, kupiłem, podbiłem :) Moją uwagę na walor zwrócili czytelnicy. Zwyczajnie siadłem w weekend i jak spojrzałem na spółkę to napisałem co myślę. Zawsze jest obawa przed korektami, tu jak widać pociągnęli pięknie i część odważnych, mimo wejścia po otwarciu z luką jest zadowolonych, oraz ci co twardo trzymali akcje długi czas kupując przy 20 gr. Ich cierpliwość została wynagrodzona, przez tych co rozrysowali pięknie wykresy Weedo i pociągnęli mocno kurs.

      O walorach o których piszesz wspominałem nie raz i wyższe ceny były dla mnie atrakcyjne, więc obecne tym bardziej :)

      Usuń
  19. Drogi autorze, wiem, że to nie w temacie, ale szybkie pytanko mam co sądzisz o Colianie? Wyniki rozczarowały inwestorów, spada i spada, mam trochę akcji na średniej 3,36 i zastanawiam się czy trzymać i czekać na zysk, czy wywalić jak urośnie żeby być na 0, czy uciekać i odrabiać straty na czymś innym. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest zła spółka, ale decyzje inwestycyjne musisz podejmować samodzielnie, czy będziesz potrafił odrobić sprzedaż ze stratą, czy warto sprzedawać ze stratą, sam musisz przemyśleć.

      Usuń
  20. Przypomnę się Autorowi: Co sądzisz o Open-net?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeanalizuj i podziel się z nami.

      Usuń
    2. To może ja dorzuce swoje 3 grosze na temat Open-net... Ogólnie spółka z poteżnym potencjałem, przyznane dotacje w granicach 13 mln złotych, akcje serii F obejmowane po 10zł, coraz wieksze zyski spółki... No samych dobrych informacji można sie doszukac więc dokąd może zmierzac kurs? Chyba logiczne... A korekta przed długim weekendem nikogo nie powinna zdziwic przy takim wzroscie jaki miał miejsce w ostatnich dniach. W dłuższej perpektywie czasu mysle że 6zł spokojnie powinno przebic a może i więcej.... Pzdr

      Usuń
    3. W dłuższej i więcej :)

      Usuń
  21. Może Orphee ?
    Spółka wydaje się przeceniona, wczoraj prawie półtora mln obrotu, FF 25 %, dobry 2013 rok.
    Chciałbym zapytać Pana o zdanie o tej spółce.

    OdpowiedzUsuń
  22. W temacie Weedo piszecie bez umiaru swoje typy, no kurde jak z dziećmi. Poniżej był temat bardziej do takich rzeczy, przeginacie, zero jakiegokolwiek ładu.

    OdpowiedzUsuń
  23. No i co? Weedo sobie odpuszczamy:P? Dało dużo zarobić i fajnie. Teraz mamy korektę. Mam nadzieje, że na tym poziomie się wybroni i pójdzie na 0,65zł za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam,
    mam weedo po 50x. Jest korekta. dokupić, poczekać, powoli pozbywać się…
    Dziękuję,
    DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja decyzja. 5x gr to już nie 2x gr.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.