Polecam

piątek, 16 maja 2014

Abbey House Group S.A. (AHG) - Coś na dłużej





AHG i nowa strategia z wczoraj. Podoba mi się wizja ! Ma wielki potencjał.

http://www.bankier.pl/static/att/ebi/2014-05/20140515_091719_0000063990_0000055006.pdf

Do tego fajne wyniki za 1 kw.

Nowy York i Warszawa łączą siły, solidna spółka z Polski i amerykańskie doświadczenie, kontakty, marka.

Free Float tylko 14,19 % i ja nie martwiłbym się ceną emisji blisko 11 mln akcji po 1,76 z tego roku, bo to kapitał tu pozyskany pozwala zacząć nowe, odważne, renomowane, ciekawe i z potencjałem - życie.

Podoba mi się też wykres od 2011 r i walor może dotknąć jeszcze raz 1,95 zł i rozpocząć długi marsz w kanale wzrostów, tu trend się w tym roku odwróci.

Także to walor do zarabiania ale trzeba trochę cierpliwości, będą efekty nowych działań i spore według mnie wzrosty, bo 63 mln obecnej kapitalizacji przy takich ambicjach i fundamentach to za mało.

Rynek docelowy rośnie. Biznes i sztuka ? Jestem na tak. Dziś w biznesie kreatywność, artyzm w działaniu, który działając jest wręcz wizytówką to ważne sprawy.

Uważam, że nawet na GPW trzeba być ponad schematami i czuć to co się robi, mieć pasję, chęć doskonalenia i czuć przy tym frajdę, aby mieć zyski i nie oszaleć robiąc to np. jeszcze 30 lat.

Ja  naprawdę kocham to, każda spółka to czyjś plan a ja rozwiązuje schematy myślenia rozgrywających. Czasem lepiej czasem np. za 3 podejściem.


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto coslychacwbiznesie.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.