Polecam

piątek, 9 maja 2014

Global Energy po 54 gr ? Dla mnie to jest okazja.





O spółce pisałem wiele razy i zdania odnośnie jej potencjału nie zmieniam !

http://gpwinwestycje.blogspot.com/search/label/GLOBAL%20ENERGY

Są kolejne spadki i obecnie widzę 54 gr. Ekipa na GLE, IDM, UNITED itp. robi niezłą robotę.

Czy na GLE stało się coś co ma owe spadki usprawiedliwić ? Według mnie nie.

54 gr. to jest tak nisko, że nie sądziłem że tu spadnie.
Tak więc dla mnie to jest cena z kapelusza. W takich sytuacjach jeśli wierzę w spółkę, jeśli nie mam to biorę a jeśli mam to schodzę z ceny.

Jesteśmy na nowych minimach. Więc ci co nie wierzą w walor mogą mieć problem a ci co widzą potencjał powinni korzystać.

Sami analizujcie i czy GLE mam potencjał wzrostów ? W mojej ocenie tak.

PONIEWAŻ LUBIĘ SPÓŁKI SCHODZĄCE NA MINIMA.

A jak jest z wami, to już musicie sami się zastanowić.

Ludzie z dużym kapitałem na GLE widocznie chcą jeszcze pozbierać walor idąc od dna.

A mi jeżeli mam rację i GLE jest wartościowym walorem taka cenna spada jak manna z Nieba. Jeśli GLE ma być w przyszłości dużo droższe to dzięki kupnie tak nisko, mogę dużo szybciej wyjść z zyskiem, mieć niższą cenę zakupu.

Jeżeli ktoś ma ten walor np. po 80 gr a sam wierzy w spółkę to kupując teraz przybliży sobie terytorium zysków i np. przy 68 będzie na +. Wszystko zależy od indywidualnej oceny waloru, ja jestem zdecydowanie na tak przy GLE.

To też jest konsekwencja.

Bo nie wiem czy niektórzy są jak chorągiewki czy już zapomnieli np. tę informację.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/GLOBAL-ENERGY-S-A-Uzyskanie-pozwolenia-na-budowe-inwestycji-deweloperskiej-w-Sofii-w-Bulgarii-3112200.html

Jak chcecie teraz sprzedawać proszę bardzo, ja nie jestem doradcą ja jedynie piszę swoje przemyślenia na blogu i teraz mógłbym co najwyżej skorzystać z ceny i zakupić.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto coslychacwbiznesie.pl



9 komentarzy:

  1. ja kupiłem po 56gr i 2 gr nie robi mi różnicy. Sam się zszokowałem tą ceną i kupiłem troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym kupił i uśrednił ale już nie mam za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zauwazcie dzisiaj zmiane. w ostatnim czasie na kupnie byl baton dzisiaj inna taktyka rodem z united gdy bylo przy 0,16 tj. 120k akcji na sprzedazy i skupuja po ,057 0,58... jak dla mnie ewidentnie zbieraja od panikarzy i blokuja zeby cena nie wyskoczyla wyzej. a wszystko rozegra sie w przyszlym tyg po raporcie. milego weekendu. Ps dla mnie to byl nie ciekawy tydzien na gieldzie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczne pakiety akcji przechodzą z rąk do rąk - ktoś zmienia portfele - i nie jest to mały gracz.
    Kupiłem trochę po 0,63, dzisiaj nie mam już za co uśrednić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłem trochę po 0,60 na otwarciu bo już myślałem, że to duża promocja... szkoda, że nie mam za co bo bym jeszcze odkupił... Odbicie pewnie szybko nastąpi i to solidne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa okazja to Asbis. Jak się uspokoi sytuacja na wschodzie to będzie jazda do góry

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba, że ktoś ma jakieś info, którego my jeszcze nie mamy.
    W innym wypadku, fakt, okazja.
    Ktoś sprzeda tania i ktoś tanio kupi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt moim zdaniem też obecna cena jest dobrą okazją...Nigdy nie ma pewności czy to już dno obecnych spadków ponieważ tego przewidziec sie nie da ale da sie przewidziec że niedługo obecne ceny przejdą w zapomnienie i nie bedzie to za rok ani 2 tylko max za miesiąc czy 2. Chętnie bym dokupił ale narazie brak srodków ale licze w tym tygodniu na wzrosty na moim wakepark i jak sprzedam i cena nie przekroczy 70gr to napewno dokupie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.