Polecam

czwartek, 15 maja 2014

IDMSA - 22-23 gr

SPRZEDAWANIE TERAZ ODRADZAM.

Z KAŻDYM DNIEM JESTEM CORAZ BARDZIEJ PEWNY ŻE WARTO TO NABYWAĆ.

WIEM, ŻE NIEKTÓRZY SIĘ BOJĄ ALE NA GPW JEST CIENKA LINIA MIĘDZY ZAŁAMANIEM A OKAZJĄ.

JEŚLI IDMSA NIE DA W TYM ROKU ZAROBIĆ OD TYCH POZIOMÓW POWYŻEJ 100 % ( NIE MÓWIĘ CZY PRZETRWA CZY NIE ) TO PRZESTAJĘ PROWADZIĆ BLOGA.

JA JESTEM PRZEKONANY ŻE BĘDZIE MOŻNA WYJŚĆ JESZCZE PONAD 100 % WYŻEJ NIŻ JEST TERAZ I TO JEST MÓJ ZŁY SCENARIUSZ. DOBRY TO CENA W ZŁOTÓWKACH.

JEŚLI TAK SPADA SPÓŁKA Z KTÓREJ SIĘ UCIEKA TO JESTEM LESZCZEM.



https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto coslychacwbiznesie.pl

8 komentarzy:

  1. no narazie spółka spadła z wartości 6 gr, na niecałe 2 grosze (patrząc po wynikach przed scaleniem). Także nawet jej wzrost o 100 procent z obecnego pułapu, to dalej daj mi strate 30% w porównaniu do ceny 6 gr, a jak ktoś kupował po 9 groszy to pewnie woli, żebym mu tego nie przeliczal ;)
    Ogólnie, jest padaka na maxa w tej spółce i bardzo dużo ludzi też tak to widzi, nie mniej jednak gdzieś z tyłu głowy mam myśli, żeby uśredniać... na razie nie mam za co i nie mam przekonania czy to ma w ogole sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytaliście czy wywalać więc według mnie nie, bo nawet jakby miało paść ( czego nie widzę tu ) to będzie 100% wyżej niż jest. To mój najczarniejszy scenariusz, który zakłada klapę IDM i wzrosty pod wyjście z akcji, które musiałyby być w razie porażki.

      Ale ja nie widzę tu porażki... Zwyczajnie nawet w najczarniejszych snach teraz uważam nie sprzedaje się IDMu. Nie tak nisko, tu będą wzrosty, tak uważam.

      Nie ma cienia szansy na pomyłkę !

      Usuń
  2. osobiscie uwazam ze idm jeszcze poleci ale powinno sie zatrzymac w okolicach 17 -18 gr. jesli przestanie spadac przez kilka dni bedzie mozna myslec o ew kupnie... aczkolwiek w mojej ocenie jest to spolka niezwykle ryzykowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Na idm straciłem 3/4 kapitału inwestowanego w tą spółkę.
    Wiec sprzedaż teraz w moim przypadku była by największym błędem.
    Nie mam już nic do stracenia.
    Ewentualnie stracę jeszcze 1000 zł ale liczę że z pomocą autora i jego typów uda się odrobić na inny walorach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Te 100% to chyba w 2-3 dni będzie można zyskać przy takim kursie :-)

    Mając świadomość potencjalnego bankructwa myślę że tak się nie stanie. Szukałem, czytałem niusy fora i raporty, myślałem, skompilowałem. I tak: IDM nic za darmo nie dostał ale też nie pozostanie bez pomocy. Od zeszłego roku są przeparkowywane aktywa do zaufanych ludzi np. Electus sprzedany do United i Devoran, Polski Fundusz Hipoteczny sprzedany do Polish American Investment Fund, w Inventum gdzie właścicielem był IDM 9,99% akcji objął United zresztą wcześniej był tam PAIF (i jest), United wykupił obligacje IDM-u oraz poręczył mu kredyt. Nie sądzę żeby zrobił to z chęci serca :-) IDM poradzi sobie z I kwartałem a w II widać sprzedaje też np. Triton, Mex, Inventum tak że też coś kasy z tego będzie.

    Doszedłem do wniosku że prawdziwy gigant to United będzie gdyż to on jest ramieniem (a raczej rękawem) amerykańskich funduszy. Nie zdziwi mnie jak United czy PAIF obejmie nowe akcje IDM-u.

    OdpowiedzUsuń
  5. po dzisiejszym info Blog chyba bezpieczny ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. A ile IDM ma zadłużenia?
    Zdaje się że sporo więcej niż jego akcje United i Electusa są warte

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.