Polecam

wtorek, 13 maja 2014

Kilka wzmianek - 13 maj 2014



1.
Ciekawe wyniki Viatronu. Spółka raczej dla cierpliwych ( tak jak inwestycje w akcje ) ale z perspektywami w co nie wątpię. Linki z bankier.pl

http://www.bankier.pl/wiadomosc/VIATRON-Raport-roczny-2013-rok-3121103.html

2.
Global Energy ogłosi wyniki 15 maja czyli w czwartek. Kurs nadal bardzo nisko, obecnie 52 gr. Nie wątpię, że to się zmieni, ciekawi mnie też raport...Spodziewam się, pozytywu.

3.
Vedia pomiędzy 28-29 gr. Wczoraj było nawet sporo taniej, dla mnie to świetna spółka a, że trzeba czekać - trudno bywa i tak, że dobre walory dołują. Zdania nie zmieniam, od wczoraj + 16%. Jutro czyli 14 maja wyniki za I kw. 2014 r. Spodziewam się dobrych.

4.
Zwracam uwagę na zapomnianą, małą spółkę Yellowhat. Mieliśmy rezygnacje w radzie nadzorczej, ktoś do niej wejdzie ? Są perspektywy i  ładnie rozrysowany wykres. Zobaczymy.

5.
MSX, Mewa, Oil. Czekamy na wybicia ? Wierzę, że się doczekamy !

6. Bardzo tanie United ( 16 gr ) i zepchnięte na pierwszym fixingu IDMSA ( 30 gr ) to mogą być okazje, przeanalizujcie sami.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto coslychacwbiznesie.pl







33 komentarze:

  1. A co Pan autor mysli o inwestpl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa spółka i to jedna z tych które bym polecił i którą sam namierzyłem jakiś czas temu

      Usuń
  2. (Ja już pytałem w innym archiwalnym wpisie to pozwolę sobie powtórzyć)
    (MSX) Mostostal-Export czy raczej MSX Resources - free float taki który można zliczyć z dostępnego info jest około 65% więc nie jest tak źle. Już chyba wszyscy uwierzyli że Tarantoga istnieje bo kapitał podniesiony, akcje objęte i ludzie z jej ramienia do Rady wprowadzeni.

    Ja mam pytanie do Autora co to oznacza że najpierw chcieli wprowadzić do obrotu wszystkie 68 mln akcji a teraz tylko 22 mln (2 raporty "Przyjęcie akcji emisji VI do depozytu"). Czy to należy interpretować jako pozytywny sygnał typu "nie bójcie się, nie wzięliśmy akcji żeby je wszystkie od razu wysypać w rynek", czy tu chodzi o zupełnie coś innego jakiś podział wpływów albo jeszcze co. Autor człowiek dosyć oblatany w temacie to może nas wspomoże? :-) Czytelnicy też mogliby coś ruszyć mózgownicą :-) Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akcje i tak nie będą do wsypania w rynek według mnie a cenę 50 gr. osiągniemy. Akcje tej spółki powinny być kiedyś warte dużo więcej a te z emisji będą stanowiły o sile posiadacza, swoisty podział wpływów.

      Ale jak będzie to pokaże nam przyszłość, nie jestem wyrocznią, mogę się mylić.

      Usuń
  3. IDMSA może, w co wierzę, zaskoczyć. Ktoś cierpliwie skupuje codziennie sporo akcji....

    OdpowiedzUsuń
  4. UNITED raport

    http://www.bankier.pl/static/att/ebi/2014-05/20140513_172335_0000063693_0000054692.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raport zdecydowanie pozytywny. Logicznie północ.
      Analiza zachowania kursu po ostatnich ciekawych informacjach zaleca dużą ostrożność.

      Usuń
    2. A rosnące zobowiązania - zobacz, w jakiej są wysokości - to może być trochę sztuczny raport....

      Usuń
    3. Różnie można na to patrzeć.
      Krótkoterminowe wzrosły, długoterminowe spłacone. Utworzyli olbrzymi kapitał zapasowy. Potężne inwestycje, być może stąd wzrost zobowiązań.
      Nie umniejszał bym wartości tego raportu tymi zobowiązaniami. Za dużo tu pozytywów.

      Usuń
    4. Fajne zależności IDM- United w raporcie. Te spółki podciągną się wzajemnie i nie tylko one. Tak to widzę. Tworzy się mocna grupa.

      Usuń
    5. Wiem, że United w tym bądź w przyszłym roku przeskoczy złotówkę. IDM tego papieru nie czuję, obserwując Waszą wiarę w niego to czasami kusi:)

      Usuń
  5. Witam jestem na VEDII,GLOBAL,UNITED,MEWA,MINOX.Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To może przypomnę o GCI. Dzisiaj kolejne tragiczne informacje, ale ja widze tu światełko w tunelu i możliwość zawarcia ukladu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie GLOBAL ENERGY w ciągi kilku dni - najwyżej tygodni gwałtownie wystrzeli

    OdpowiedzUsuń
  8. Telgam wygląda znów bardzo interesującą. Ładny wykresik wyrysowali według którego powinno nastąpic wybicie, do tego kolejna dotacja oraz dzisiejsze info o wygranym przetargu także uważam ze poziom 20gr zawiatmy na stałe i w niedługim czasie duzo dużo więcej także radzę również obserwowac. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś była dobra informacja o przetargu.

      Usuń
    2. Ja czekam na więcej na Telgamie. Sporo dobrych informacji w ostatnim czasie, kurs powinien przekroczyć 20 gr. Liczę na to :)

      Usuń
  9. http://www.bankier.pl/wiadomosc/GLOBAL-ENERGY-S-A-Zawiadomienie-zgodnie-z-Art-69-Ustawy-o-ofercie-zmiana-udzialu-w-ogolnej-liczbie-glosow-na-WZA-GLOBAL-ENERGY-S-A-3122044.html

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dziś dokupiłem 2 razy tyle co miałem globala, a wczoraj inventi kolejny pakiet ładnie uśredniłem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inventi już 6groszy chodzi. Patrząc na raport za 2013 nie jest tak ciekawie.
      Dodam jednak, że nie sprawdzałem newsów na temat firmy - na razie tylko zwróciła moją uwagę wycena spółki.

      @BOBO - twoje zdanie o Onventii?

      Usuń
    2. W tej sytuacji, gdzie w spółce są takie zmiany patrzenie na raport za 2013 r. jest jak dla mnie bez sensu.

      Usuń
    3. Zobaczymy jak zachowa się kurs po scaleniu. W końcu osoby teraz kupujące zarobią według mnie. muszą być cierpliwi.

      Usuń
    4. Inventii - było lepiej było gorzej. Raz na tej spółce zarobiłem i miałem chęć na kolejny zarobek wszedłem za wcześnie koło 1 zł, cały czas uśredniam w tej chwili mam ok 0,15 zł, byl okres że mało działo się w spółce. Ostatnio zaczyna się dziać więc mam nadzieję na powrót dobrego - wydajnego zarządzania firmą. To widać powoli. Więc jestem optymistycznie nastawiony. Dodatkowo Global wszedł to umocniło mnie w słuszności mojej decyzji, chyba nie po to aby stracić. Rok 2014 to taki przełomowy na inventii.

      Usuń
  11. Czytałem właśnie stanowisko prezesa i info o scaleniu. Musze bliżej popatrzyć na spółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejną fajną spółeczką którą wyszukałem jest ari... Wykresik bardzo ładny, wydaje mi sie że dzisiaj na siłe zbijali kurs ceny aby odbic sie znów od wsparcia. Raporcik może troszke słaby ale jak wpadnie info o przyznanej dotacji to znów możemy zobaczyc 70gr. Ktos nad tym trzyma ręke także radze również obserwowac bo cena 30gr to moim zdaniem mega okazja. A jak uważa autor? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. raporcik vedii,całkiem pozytywny według mnie
    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/index/news/info/597504,vedia-sa-raport-za-i-kwartal-2014-r-

    OdpowiedzUsuń
  14. Alumast jest o krok od dofinansowania w wysokości 4,800tys pln.17 kwietnia 2014 roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przesłał do Komisji Europejskiej dodatkowe wyjaśnienia, o które prosiła Komisja, opracowane w oparciu o materiał przygotowany przez Spółkę.
    Odpowiedź do Komisji Europejskiej była konsultowana również z pracownikami Ministerstwa Skarbu Państwa. Departament Restrukturyzacji i Pomocy Publicznej Ministerstwa Skarbu Państwa nie miał uwag do otrzymanych od spółki wyjaśnień.
    Komisja Europejska oczekuje jeszcze na odpowiedzi bezpośrednio z ZUS i PFRON dot. zobowiązań Spółki objętych układem i pozaukładowych.
    Od daty przesłania tych informacji do Komisji Europejskiej rozpoczyna się na nowo okres 2 miesięcy, jaki przysługuje Komisji Europejskiej na określenie swojego stanowiska w sprawie udzielenia pomocy na restrukturyzację Alumast S.A. spółka podaje raport za 1 kwartał 2014r także bedziemy mogli ocenić czy restrukturyzacja firmy przynosi korzyści w postaci zysku netto.Myślę że spółka ma duży potencjał wzrostowy tym bardziej że wprowadza produkty innowacyjne.Autorze wiem że poruszalismy watek Alumasta jakieś 2 miesiące temu i wtedy oceniłeś spółke bardzo pozytywnie.Obecnie cena za akcje wydaje mi sie dość atrakcyjna bo wynosi zaledwie 0,48pln.Chciałem zapytac czy twoja opinia wobec spółki zmieniła się czy pozostała taka sama?A jesli tak to dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam telforceone .wyniki i perspektywy ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  16. IDM spada i spada i dna nie widać.
    Teoretycznie powinno już przestać, ale giełda ma swoje prawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj i dzisiaj trochę kupiłem - też mi się to dziwne wydaje; wyniki złe, ale nie robi się scalenia, aby potem oddawać akcje taniej. Ja bym nie robił scalenia tylko wywalał po 6 i 7 groszy - więc coś jest na rzeczy

      Usuń
  17. Dobre wieści tylko na dzień podniosły kurs. Może być to ostatnia próba nerwów dla posiadaczy akcji. Z tym, że kto wie czy nie najdłuższa.
    Ja mam cichą nadzieję, że nie wyskoczy przed lipcem. Spodziewam się przypływu gotówki i chętnie bym dokupił poniżej 20gr. Ale chyba za dużo wymagam.
    Pozdrawiam cierpliwych.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.